جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

موافقت شریعتمداری با اجرای دستور رئیس جمهور

سه شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 624483
رییس کمیسیون عمران مجلس گفت: شریعتمداری وعده داد لیست اشخاص حقیقی و حقوقی دریافت کننده ارز ۴۲۰۰ تومانی در حوزه های مختلف به ویژه شرکتهای خودروساز به طور کامل منتشر کند.
موافقت شریعتمداری با اجرای دستور رئیس جمهور
محمدرضا رضایی گفت: در جلسه غیرعلنی امروز مجلس، دلایل و ریشه‌های نابسامانی های ارزی و اقتصادی کشور به تفصیل مورد بررسی قرار گرفت و  راهکارهای عبور از این چالش به ویژه عبور از چالشهای ارزی و خودرو بحث و تبادل نظر شد.

نماینده مردم جهرم در مجلس از اظهارنظر محمدرضا تابش نایب رییس فراکسیون امید، حمیدرضا حاجی بابایی رییس فراکسیون نمایندگان ولایی، رییس کمیسیون عمران مجلس و برخی از روسای کمیسیون های تخصصی مجلس در این جلسه سخن گفت.

وی اظهار نظر روسای کمیسیون ها را بسته به حوزه عملیاتی کمیسیونهای تخصصی دانست و افزود: بنده نیز در خصوص مسکن، آب شرب و پروژه ها عمرانی صحبت کردم.

رییس کمیسیون عمران با اشاره به سخنان نوبخت از اعلام آمادگی دولت برای مدیریت شرایط سخت اقتصادی سخن گفت و به تشریح برنامه های دولت برای کمک به اقشار ضعیف و جلوگیری از آسیب به طبقات محروم سخن گفت البته نمایندگان غالبا بر این اعتقادند که برای خروج از بحرانها و مشکلات اقتصادی بهتر است دولت لایحه بدهد.

منبع: ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *