جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

احتمال اقدام وکیل شخصی سابق ترامپ علیه وی

سه شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب: 624447
وکیل شخصی سابق دونالد ترامپ که احتمال دستگیری او وجود دارد، اعلام کرده است که در وهله اول به خانواده و کشورش وفادار است. این اظهارات نشانگر تمایل او به همکاری با دادستانان علیه رییس جمهور آمریکا است.
احتمال اقدام وکیل شخصی سابق ترامپ علیه وی
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، مایکل کوهن، وکیل شخصی سابق دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه خبری ABCگفت: اگر بخواهم روشن صحبت کنم، باید بگویم که همسرم، دخترم، پسرم و این کشور نخستین جایگاه را در وفاداری من دارند.

اظهارات کوهن گمانه‌زنی‌هایی را درباره احتمال داشتن مدرکی برای مجرم شناخته شدن ترامپ و "تلنگر" او به رییس سابقش برانگیخته است. اظهارات جدید کوهن اما با ادعاهای گذشته‌اش مبنی بر اینکه حاضر است "برای حفظ جان رییس جمهور جلو گلوله برود" در تضاد است.

در ماه آوریل ماموران اف‌بی‌آی به دستور رابرت مولر، بازرس ویژه رسیدگی به پرونده مداخله روسیه در انتخابات 2016 به خانه و دفتر این وکیل یورش بردند. کوهن در این مصاحبه ترامپ را تحسین نکرد و در مقابل، به شدت با انتقاد او از تحقیقات فدرال مخالفت و موضع خود را از رییس جمهور آمریکا جدا کرد.

دادستانان فدرال در حال انجام تحقیقاتی در پرونده کوهن هستند. او با اتهام نقض قوانین انتخاباتی مواجه است اما هنوز دستگیر یا به جرمی محکوم نشده است.

کوهن که جنجال‌های علیه او از پرونده استورمی دنیلز، بازیگر پورنی که گفته می‌شود با دونالد ترامپ روابطی داشته، شروع شد، در این مصاحبه اظهار کرد: من شخصیت بد این داستان نیستم و اجازه نمی‌دهم دیگران از من چنین چهره‌ای نشان دهند. می‌خواهم اعتبار نامم، وجهه‌ام و زندگی‌ام را پس بگیرم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *