کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ذوالنور: مجلس مخالف استیضاح وزرا و رئیس جمهور است

12 تير 1397 ساعت 0:30

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون سه بار استیضاح رئیس جمهور در مجلس مطرح شد، گفت: در مجموع مجلس مخالف استیضاح وزرا و رئیس جمهور است.


به گزارش جهان نیوز، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور غروب دوشنبه در جلسه شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز شاهد یک جنگ اقتصادی تمام عیار هستیم، اظهار داشت: رئیس جمهور در جمع مدیران ارشد مباحثی در این خصوص مطرح و هشدارهای لازم را به مدیران کشور داد.

وی ابراز داشت: دشمنان امروز تلاش می‌کنند ذخایر ارزی ما را دچار مشکل کنند و در این زمینه برخی از اشتباهات نیز از سوی مسئولان رخ داد که دست و دلبازی در حوزه سکه و ارز از جمله آنها بود.

مدیریت جدی بر روی منابع ارز طلا و سکه باید داشته باشیم
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه مدیریت جدی بر روی منابع ارز طلا و سکه باید داشته باشیم، افزود: دشمنان امروز تلاش می‌کنند تا طلا و ارز کشور را به خارج از کشور منتقل کنند که در این زمینه باید هوشیاری لازم را داشته باشیم.

وی با اشاره به تشکیل شورای عالی اقتصاد با حضور سه قوه اظهار داشت: این شورا در طول هفته جلسات مختلفی را برگزار و تصمیمات لازم را اتخاذ می‌کند که تنها بخشی از آن رسانه‌ای می‌شود که امیدواریم این جلسات و تصمیماتی که گرفته می‌شود در مرحله اجرا نیز ثمرات خوبی داشته باشد.
حجت الاسلام ذوالنور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تاکنون سه بار برای استیضاح رئیس جمهور در مجلس اقدام شده است، افزود: در مجموع نمایندگان مجلس استیضاح وزرا و همچنین رئیس جمهور را به مصلحت نمی‌دانند چرا که این وضعیت برای جامعه مطلوب نیست.

استان قم امروز شرایط خوبی دارد
وی ابراز داشت: استان قم امروز شرایط خوبی دارد و همدلی و آرامش در این استان بر قرار است که این شرایط امیدوار کننده است و همه باید تلاش کنیم این وضعیت را تقویت نموده و نباید اجازه داد مشکلات باعث آزار مردم شود.

نماینده مردم قم در خانه ملت با بیان اینکه در روزهای اخیر شاهد برخی حوادث در تهران و خرمشهر بودیم افزود: در قم نیز برخی جریانات تلاش کردند تا بازار قم را به تعطیلی بکشانند اما بازاریان قم در این زمینه هوشیار بوده و این توطئه نیز خنثی شد.

وی عنوان کرد: باید صرفه‌جویی لازم در مصرف انرژی صورت گیرد و در این زمینه مسئولین نیز باید با مردم همراه باشند و نباید اشرافیت بر مسئولان کشور حاکم باشد و دستگاه‌های اجرایی نیز نباید اسراف داشته باشند.

حجت الاسلام ذوالنور عنوان کرد: امیدواریم که با همت مسئولین و همراهی مردم از این دوران گذار عبور کنیم.

منبع: مهر


کد مطلب: 624351

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/624351/ذوالنور-مجلس-مخالف-استیضاح-وزرا-رئیس-جمهور

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com