جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران خبر داد

جمع آوری ۲۶۲ معتاد متجاهر در تهران

دوشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب: 624182
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر در تهران خبر داد و گفت: در این طرح ۲۶۲ معتاد متجاهر و ۶۹ خرده فروش مواد مخدر جمع آوری و دستگیر شدند.
جمع آوری ۲۶۲ معتاد متجاهر در تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، سرهنگ محمد بخشنده گفت: بنابر تدابیر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و نیز درخواست شهروندان پایتخت به منظور پاسخگویی به مطالبات و دغدغه‌های مردم در خصوص جمع آوری معتادان متجاهر، طرح پاکسازی نقاط آلوده پایتخت توسط کارکنان عملیاتی این پلیس از ابتدای هفته جاری به اجرا در آمد.

وی افزود: پاکسازی محیط‌های تفریحی و حاشیه بزرگراه‌های پایتخت از لوث معتادان متجاهر و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر از اولویت‌های این طرح است که با بهره گیری از ظرفیت‌های پلیس‌های تخصصی اجرا می‌شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت ادامه داد: در اجرای این طرح، ماموران مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با همکاری دیگر واحد‌های عملیاتی، ۲۶۲ معتاد متجاهر را جمع آوری و با هماهنگی مقام قضایی به مراکز ترک اعتیاد معرفی کردند.
وی بیان کرد: در خلال اجرای طرح مذکور ۶۹ خرده فروش مواد مخدر، یک قاچاقچی و نزدیک به ۱۰ کیلوگرم انوع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد.

سرهنگ بخشنده با اشاره به اینکه بیشترین زمان حضور معتادان در محدوده بزرگراه‌ها و معابر اصلی شهر تهران در شب و ساعات پایانی روز است، تصریح کرد: شهروندان با مشاهده آنان می‌توانند موضوع را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند تا گشت‌های انتظامی در کمترین زمان ممکن به آن رسیدگی کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ یاد آور شد: سامانه ۱۹۷ پلیس نیز آماده دریافت هر گونه انتقاد، پیشنهاد و تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی از سوی شهروندان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *