جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

نوبخت، شریعتمداری و حجتی به خانه ملت می‌آیند

دوشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۸
کد مطلب: 624097
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از برگزاری غیر علنی جلسات روز سه شنبه و چهارشنبه خانه ملت با حضور مسئولان دولتی خبر داد.
نوبخت، شریعتمداری و حجتی به خانه ملت می‌آیند
به گزارش جهان نيوز، بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس؛ با اشاره به اینکه روز سه شنبه ۱۲ تیرماه نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و شریعتمداری وزیر صنعت و معدن در مجلس حضور می‌یابند، گفت: ابتدا نوبخت در نشست غیرعلنی مجلس حضور یافته و ضمن ارائه گزارشی به سوالات نمایندگان درباره مسائل و مشکلات اقتصادی پاسخ خواهد داد.

وی ادامه داد: شریعتمداری بعد از پایان اظهارات رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست غیرعلنی روز سه‌شنبه حاضر شده و به سوالات نمایندگان درباره مسائل اقتصادی و خودرو پاسخ می‌دهد.
نعمتی اظهار کرد: همچنین مجلس در روز چهارشنبه هم با حضور حجتی وزیر جهاد کشاورزی جلسه غیرعلنی داشته تا به مسائل اقتصادی رسیدگی کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقای حجتی برادر مومن چرا برای آب کاری نمی کنید؟! بجای وقت تلف کردن لایحه بدهید قانون آب را به روز کنید. برای کشاورزان ساعتی و لیتری کنید. الان قانون آب خیلی قدیمی است. دلیلی ندارد یک نفر 8 اینچ آب استفاده کند نفر کناری او را بگویند چون در حریم است حق نداری چاه بزنی. آیا چون در حریم است باید برود بمیرد؟!!!....
الان هر روستا باید بشود یک تعاونی مخصوصا در زمینه مالکیت و حفاظت از آب و خاک.