جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

بررسی تجمعات تیرماه در کمیسیون شوراها

يکشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲
کد مطلب: 624085
سخنگوی کمیسیون شوراها از بررسی حوادث تیرماه تهران با حضور رئیس اداره اطلاعات تهران و معاون امنیتی وزیر کشور در این کمیسیون خبر داد.
بررسی تجمعات تیرماه در کمیسیون شوراها
به گزارش جهان نيوز، اصغر سلیمی در خصوص جلسه کمیسیون شوراها و سیاست داخلی در خصوص بررسی حوادث تهران گفت: در جلسه امروز رئیس اداره اطلاعات تهران و آقای ذوالفقاری معاون امنیتی وزارت کشور حضور داشتند و در مورد حوادث تیرماه تهران بحث و گفتگو شد.

نماینده مردم سمیرم با اشار به بررسی علل این حوادث در کمیسیون شوراها گفت: پیشنهاداتی برای پیشگیری از وقوع اعتراضات ارائه شد و هفت نفر از نمایندگان نیز نقطه نظرات خود را بیان کردند.

در نهایت مقرر شد: تیمی از کمیسیون شوراها جلسات مداومی را با مسئولان امنیتی وزارت کشور برگزار کند تا بر اساس طرحی که از سوی مجلس ارائه می شود و یا لایحه ای که از سوی دولت ارائه می شود مسائلی که منجر به تجمع و اعتراضات می شود را آسیب شناسی کنیم.

سخنگوی کمیسیون شوراها اظهار داشت: تلاش داریم با تصویب قوانین جدید و یا تنقیح قوانین موجود به دولت کمک کنیم تا راحت تر آسیب ها را برطرف کند.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *