جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

شوک پیش از انتخابات برای حزب نواز

يکشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب: 623995
۶ نامزد انتخاباتی مناطق جنوبی ایالت پنجاب در اعتراض به سیاست‌های حزب نواز، سهمیه خود را پس دادند.
شوک پیش از انتخابات برای حزب نواز
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، 6 نامزد انتخاباتی مناطق جنوب ایالت پنجاب که قرار بود با سهمیه حزب نواز در انتخابات شرکت کنند سهمیه خود را پس دادند.گزارش‌ها حاکی است این افراد در اعتراض به سیاست‌های حزب نواز اعلام کردند مانند «چوهدری نثار» وزیر کشور سابق پاکستان به صورت مستقل در انتخابات شرکت خواهند کرد.

گفته می‌شود این افراد در یک کار از پیش برنامه ریزی شده وقتی انصراف از حزب نواز را اعلام کردند که دیگر زمانی برای تعیین جایگزین آنان باقی نمانده بود.به این ترتیب حزب نواز در 6 منطقه از ایالت پنجاب هیچ نماینده‌ای برای حضور در انتخابات ندارد و این می تواند نتایج بسیار بدی به همراه داشته باشد.

گفتنی است حزب نواز بیشترین تعداد نمایندگان خود را در مناطق جنوبی پنجاب از دست داد و کارشناسان بر این باورند که فقر زیاد مردم این منطقه و عدم توجه سران حزب نواز به آنان باعث اعتراضات فراوان آنها شده است.پیش از این نیز 11 نفر از نمایندگان مناطق جنوبی ایالت پنجاب از حزب نواز جدا شده و به تحریک انصاف پیوسته بودند.

آنها خواستار تشکیل یک ایالت جدید به نام محاذ هستند تا حقوق ساکنان این مناطق بهتر از قبل تامین شود.نواز شریف نخست وزیر سابق پاکستان که این روزها در لندن به سر می برد نسبت به جدا شدن این 6 نامزد انتخاباتی واکنش نشان داده و آن را یک توطئه علیه حزب نواز دانست.انتخابات پاکستان قرار است 3 مرداد ماه برگزار شود و اینک فعالیت‌های احزاب سیاسی به اوج خود رسیده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *