جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

ارتش اردن ارسال کمک‌ به مردم سوریه را آغاز کرد

يکشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب: 623975
سخنگوی دولت اردن اعلام کرد، نیروهای مسلح این کشور ارسال کاروان‌های انسانی به سوری‌های جنگ‌زده را آغاز کردند.
ارتش اردن ارسال کمک‌ به مردم سوریه را آغاز کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، جمانة غنیمات، سخنگوی دولت اردن با اشاره به اینکه ارتش این کشور کار ارسال کاروان‌های امدادی برای سوری‌های جنگ‌زده را آغاز کرده، اظهار داشت: این اقدام همسو با موضعگیری اردن در امدادرسانی به سوری‌ها و کمک به آنها برای تحمل مشکلات معیشتی در کشورشان انجام شد.

غنیمات گفت: نیروهای ارتش در منطقه الحره واقع در مرزهای مشترک دو کشور به وسیله خودروهای نظامی به آوارگان زخمی شهر درعای سوریه خدمات امدادی ارائه کردند.سخنگوی دولت اردن تاکید کرد: آوارگان سوریِ زخمی وارد اردن نمی‌شوند اما آمبولانس‌های نظامی وارد منطقه الحره واقع در حد فاصل دو کشور اردن و سوریه شده و عملیات امدادرسانی و درمان را انجام دادند.

وی در ادامه از سازمان‌های امدادی بین‌المللی و جامعه جهانی خواست طرحی را جهت ارسال کمک‌های بشردوستانه برای سوری‌های داخل این کشور در پیش گیرند.

پیشتر غنیمات گفته بود، نیروهای مسلح اردن ارسال کاروان‌های امدادهای انسانی برای مردم جنگ‌زده سوریه را آغاز کردند.
در این راستا ساکنان شهر الرمثا واقع در شمال اردن کمک‌های بشردوستانه شامل مواد غذایی و آذوقه را برای ساکنان شهر درعا ارسال کرده و تلاش کردند آنها را از طریق مرزهای دو کشور وارد سوریه کنند.

     
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *