سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

توزیع گسترده آب‌معدنی در آبادان و خرمشهر

شنبه ۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۱
کد مطلب: 623795
مسئول بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه ولیعصر(عج) از توزیع گسترده آب معدنی و اعزام تانکر آب شرب به شهرهای آبادان و خرمشهر خبر داد.
توزیع گسترده آب‌معدنی در آبادان و خرمشهر
به گزارش جهان نيوز، بهرام ممبینی مسئول بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه ولیعصر(عج)  عصر امروز در گفت‌وگو با فارس در اهواز در خصوص خدمات رسانی به مردم آبادان و خرمشهر در روزهای اخیر اظهار داشت: باتوجه به شوری آب در شهرهای آبادان و خرمشهر طی روزهای اخیر گروه‌های جهادی سپاه ولیعصر(عج) با جمع آوری و توزیع آب معدنی، ارسال تانکر و نصب دستگاه تصفیه آب به مردم این 2 شهر کمک رسانی کردند.

مسئول بسیج سازندگی و محرومیت زدایی با اشاره به حضور پررنگ گروه‌های جهادی در این رابطه افزود: توزیع 4 هزار شل آب معدنی ، اعزام 10 تانکر آب شرب جهت توزیع روزانه در سطح شهر آبادان و خرمشهر در کنار توزیع روزانه 8 هزار‌لیتر آب شرب در جزیره مینو از جمله اقدامات جهادگران بسیجی بوده است.

ممبینی عنوان کرد: نصب دستگاه آب تصفیه کن با ظرفیت روزانه 5 هزار لیتر در آبادان از دیگر اقدامات صورت گرفته برای خدمات رسانی به مردم آبادان و خرمشهر بوده است.

وی ادامه داد: این خدمات در روزهای آتی نیز تداوم خواهد داشت و گروه‌های جهادی برای کمک به مردم این شهر از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *