پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

سفارت روسیه سفر پوتین به صربستان را تایید کرد

شنبه ۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب: 623682
سفارت روسیه در بلگراد اعلام کرد که سفر "ولادیمیر پوتین" به صربستان که برای پاییز امسال برنامه ریزی شده، باعث تعمیق هر چه بیشتر همکاری‌های دو کشور خواهد شد.
سفارت روسیه سفر پوتین به صربستان را تایید کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم ، "الکساندر چیپورین" سفیر روسیه در بلگراد اعلام کرد که سفر "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری این کشور به صربستان که انتظار می رود در پاییز سال2018 انجام شود، منجر به امضای چندین توافقنامه و سند مهم خواهد شد که همکاری‌های دو کشور را تعمیق خواهد کرد.

پیش از این "ایویتسا داچیچ" وزیر امور خارجه و معاون اول نخست وزیر صربستان گفته بود که در جریان مذاکرات روز پنجشنبه خود با "سرگئی لاوروف" وزیر خارجه روسیه در مسکو، مقدمات سفر برنامه ریزی شده ولادیمیر پوتین برای پاییز سال جاری به بلگراد را مورد بررسی قرار داده است.

علاوه بر این سفیر روسیه در صربستان روز جمعه با رئیس جمهور این کشور ملاقات و گفت‌وگو کرد. سفارت روسیه بعد از این دیدار، اعلام نمود که چیپورین از رئیس جمهوری صربستان  به خاطر سطح بالای روابط دوجانبه با روسیه قدردانی کرده و تاکید نمود که سفر رئیس جمهور روسیه به این کشور انگیزه مضاعفی برای گسترش همکاری های دوجانبه خواهد بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *