پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

وزش باد شدید در شرق و غرب کشور

شنبه ۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب: 623628
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی و داده‌های هواشناسی طی سه روز آینده در بیشتر نقاط کشور جوی نسبتا پایدار حاکم خواهد بود. در همین مدت در برخی از نقاط شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در بعضی ساعات به ویژه در منطقه زابل همراه با گرد و خاک خواهد بود.
وزش باد شدید در شرق و غرب کشور
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، احد وظیفه افزود: طی سه روز آینده در برخی از نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و جنوب در بعضی از ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و در برخی اوقات سبب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: در سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان افزایش ابر ، احتمال رگبار پراکنده و رعد و برق دور از انتظار نخواهد بود. در این مدت هوای گرم در جنوب غرب و جنوب کشور ماندگار می‌شود و بر همین اساس تا روز دوشنبه (۱۱ تیرماه) برای نیمه شمالی کشور افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان درباره ی وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا  (۱۰ تیرماه) صاف همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود و بیشترین و کمترین دما در این روز به ۳۹ درجه و ۲۷ درجه سانتیگراد می‌رسد. آسمان پایتخت دوشنبه (۱۱ تیر ماه) صاف در بعد از ظهر همراه با وزش باد خواهد بود و بیشترین و کمترین دمای این روز  ۳۸ درجه و ۲۶  درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *