جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

شهادت یک فلسطینی با گلوله صهیونیست‌ها

جمعه ۸ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۸
کد مطلب: 623498
وزارت بهداشت فلسطین روز جمعه اعلام کرد که یک کودک در جریان راهپیمایی در مرزهای شرقی نوار غزه به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.
به گزارش جهان نيوز، مهر به نقل از آناتولی،نوشت: اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین گفت: نوجوان ۱۳ ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شرق شهر خان یونس در نوار غزه به شهادت رسید.

همچنین در راهپیمایی امروز یک نفر شهید و ۳۱۰ نفر زخمی شدند که از این تعداد ۱۷۷ نفر سرپایی معالجه شده و ۱۳۳ نفر دیگر به بیمارستان منتقل شده‌اند که حال ۳ تن از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

همزمان با این تظاهرات که بیش از دو ماه است در اعتراض به اقدام آمریکا در به رسمیت شناختن شهر قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت آمریکا به این شهر برگزار می شود، تظاهراتی در کرانه باختری رود اردن و شهر «رام ‌الله» در محکومیت محاصره غزه برگزار شد و شرکت کنندگان در این تظاهرات خواستار پایان دادن به تحریم‌ها علیه نوار غزه شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *