پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

آیت‌الله نوری همدانی:دولت با گرانی‌ها مقابله کند

جمعه ۸ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۸
کد مطلب: 623445
مرجع تقلید شیعیان، گفت: از دولت می‌خواهم با توجه به ضرورت مراقبت از وضعیت معیشت و زندگی عامه مردم، با نظارت و اشراف دقیق با گرانی مقابله کند.
آیت‌الله نوری همدانی:دولت با گرانی‌ها مقابله کند
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت الله نوری همدانی عصر پنج‌شنبه در دیدار محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به شرایط پیش آمده به دنبال مواضع جدید دولت آمریکا و خروج از برجام، گفت: وحدت رمز پیروزی و بقاء جمهوری اسلامی بوده و امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز داریم که رابطه بین مردم با نظام و مسئولین با یکدیگر نزدیک تر و صمیمی تر باشد.

این مرجع معظم تقلید، افزود: باید در برابر دشمنان کینه توزی که با همه توان در برابر ما ایستاده‌اند و امروز خباثت و کینه‌توزی خود را بیش از هر زمان دیگری آشکار کرده‌اند، یکدل و یکصدا بایستیم و دشمن را از تأثیر دشمنی‌اش بر جمهوری اسلامی مأیوس و ناامید کنیم و به این واسطه مشت محکمی بر دهان آنها بکوبیم.

آیت الله العظمی نوری همدانی گفت: از دولت می خواهم با توجه به ضرورت مراقبت از وضعیت معیشت و زندگی عامه مردم، با نظارت و اشراف دقیق با گرانی مقابله کند.
وی همچنین تاکید کرد: مجموعه نظام، دولت و قوه قضاییه و سایر دستگاهها باید با کسانی که در نظام اقتصادی اخلال می کنند، برخورد و آنان را مجازات نماید.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور نیز در این دیدار با ابلاغ سلام روحانی، گفت: دولت آمریکا پس از خروج از برجام در حال تلاش برای همراه کردن کشورهای دیگر برای اعمال فشار علیه ایران به هر قیمتی است و طبیعی است که به هر حال فشارهای آمریکا تأثیراتی بر روی اقتصاد ایران خواهد گذاشت.

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری افزود: دولت تمام تلاش خود را بکار گرفته تا فشارهای آمریکا بر معیشت مردم تاثیری نداشته باشد.

واعظی اظهار داشت: با وجود آنکه وضعیت درآمدی و مجموع وضعیت اقتصادی کشور، در سه ماهه نخست امسال نسبت به زمان مشابه پارسال، بهتر است، اما متأسفانه عده‌ای با سوء استفاده از فضای بوجود آمده، نگرانی‌هایی را برای مردم ایجاد کردند که دولت تلاش دارد این التهابات گذرا را نیز مدیریت و کنترل کند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور تصریح کرد: متأسفانه از سوی دیگر برخی در این وضعیت به دنبال تسویه حساب با دولت هستند، اما منطق حکم می‌کند، زمانی که دشمن کلیت نظام را هدف قرار داده است، اختلافات را کنار گذاشته و به دنبال تسویه حساب نباشیم، بلکه همه دست به دست هم داده و با وحدت، تحت امر رهبری معظم انقلاب به دنبال حل مشکلات باشیم.

واعظی با اشاره به برگزاری جلسه هفتگی مشترک سران و مسئولان سه قوه به دستور مقام معظم رهبری، خاطر نشان کرد: امیدوارم این یکدلی، صمیمیت و همکاری نزدیکی که بین سه قوه شکل گرفته به همه بخش‌های نظام، کشور و مردم سرایت کند، چرا که امروز بیش از هر زمان دیگری به افزایش امید و اعتماد مردم به نظام و دولت برای عبور موفق از مشکلات نیازمندیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
"اما منطق حکم می‌کند، زمانی که دشمن کلیت نظام را هدف قرار داده است، اختلافات را کنار گذاشته و به دنبال تسویه حساب نباشیم، بلکه همه دست به دست هم داده و با وحدت، تحت امر رهبری معظم انقلاب به دنبال حل مشکلات باشیم."
....