جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲۴

رئیسی: آمادگی مقابله با هر تحریم و تهدیدی را داریم

پنجشنبه ۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۸
کد مطلب: 623443
تولیت آستان قدس رضوی گفت:برای مقابله با هر تحریم و تهدیدی آماده ایم و راه های برون رفت آز آنها را داریم.
رئیسی: آمادگی مقابله با هر تحریم و تهدیدی را داریم
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی پنج شنبه شب در مراسم اهدای مدال های تیم روبوکاپ دانشگاه آزاد اسلامی به آستان قدس رضوی اظهار کرد: علی رغم  همه تهدیدهای دشمنان راههای برون رفت از این هجمه ها و تحریم ها را داریم و همین نیروهای جوان انقلابی با پیوند علم ،سیاست و اقتصاد راه های برون رفت را پیش روی ما خواهند گذاشت.

وی افزود:در سالگرد شهادت آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش قرار داریم دانشمندانی که گرد هم آمدند برای پیشرفت کشور و تبدیل علم و دانش به عمل و اجرا که در آتش منافقین کور دل سوختند. نگاه به زندگی علمی و اقدامات شهید بهشتی همه نشان دهنده  جلوه های دلسوزی، مردمداری، تحول آفرینی و ما می توانیم است .

 عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دانشجویان باید توجه داشته باشند از ابتدای انقلاب دشمنان سعی داشتند که به ما تلقین کنند که شما نمی توانید و مدام می گفتند نمی توانید نظام اسلامی بر پا کنید ولی امام خمینی (ره )پرچم را برافراشتند و مقام معظم رهبری به  ما نشان دادند که جوانان  کشور می توانند با علم و فناوری کار را به پیش ببرند.

وی تصریح کرد: هشت سال جنگ اداره شد و بعد از پیروزی انقلاب در هر حوزه ای که اتکا به خداوند بوده پیشرفت اتفاق افتاده است، در حوزه هوا فضا نیروهای ما بر توانایی کشور افزوده اند در بسیاری از حوزه ها پیشرفت های چشمگیری اتفاق افتاده است.

رئیسی ادامه داد: اقدام این دانشجویان در کسب مقام های جهانی نماد توانمندی ماست و این توانمدی را به تمام  دنیا نشان دادند اینکه این دانشجویان عزیز مدال های خود را به آستان قدس رضوی تقدیم می کنند حرکتی پر معناست و به جهانیان نشان می دهد که جوانان ما توان خود را از خدا و اولیاء خدا می داندو این توانمندی را با افتخار به امام رضا ع اهدا می کنند.

تولیت آستان قدس تاکید کرد:امروز شهدای کشور شاهد خواهند بود که جوانان ما مصمم اند که کشور را بسازند و همه تهدید ها را با اراده پولادین به فرصت تبدیل خواهند کرد.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
من یک نکته مشترک درهمه شما ها دیدم اینست که برزبانتان راه حل داریم وارائه میشود همیشه وجود دارد اما هیچگاه نمیگوئید که راه حلها کدامند .تا مردم شما را باور کنند !
United States
شما که بله . برای شما تحریم مگر معنی هم داره . ما مردم بدبختیم و بدبختر میشیم .
محمدرضا از کیش
Iran, Islamic Republic of
...
teymour
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیسی ،...آمریکا آخرین حربه اش را رو کرد و ما را در فروش همین مقدار ناچیز نفت هم تحریم کرد ،آنوقت شما میخواهید از چه راهکاری برون رفت را داشته باشید ؟؟ مثلا میخواهید یا میتوانید از اموال آستان قدس به اقتصاد و صندوق دولت پول تزریق کنید ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
راه حل فقط اینه که مثل ژاپن مغزهارو به کار بندازیم اونا که نفت ندارن به جاش مغز دارن
Iran, Islamic Republic of
البته شما وامثال شما که هر کدام یک سازمان درامد زا در دست دارید وهرطور که دلتان بخواهد خرج می کنید تحریم چه سختی برایتان دارد!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
مگه تحریم در شما اثر میکنه ک بخواین آمادگی داشته باشین یا نداشته باشین?
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
یکی از ویژگی های بزرگ آقای رئیسی صداقت داشتن ایشان است و اینکه ایشان اهل مخفی کاری نیستند و همیشه دنبال حق و حقیقت هستند و همیشه فکر و نظرشان را بالاتر و برتر از دیگران نمی دانند و اهل مشورت با افراد نخبه کشور هستند
Iran, Islamic Republic of
کسانیکه برای آقای رئیسی کامنت منفی گذاشتند همه ی آنها از بغض وکینه شتری آنهاست او که زمانی منافقین کوردل رو محاکمه کرد وبه درک فرستاد حالا هنوز این بغض وکینه دردل دشمناش باقی مانده ویدیم که موقع انتخابات این کینه بروز کرد وجای شهید وجلاد را عوض کردند
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
دوست وهموطن گرامی صحبت کینه ورزی نیست .آخه شما بفرمائید آقای رئیسی در جایگاه تولیت آستان قدس رضوی برای مقابله با تحریم چکار میتونند بکنند چه راهکاری دارند اصلا راهکار ایشون قابل پذیرش از سوی دولت یا نظام خواهد بود یا خیر.یا برادری دیگر نوشتند ایشون اهل مشورت با افراد نخبه کشورند,بفرمائید کدام نخبه کشور به ایشان گفتند برای انتخابات برو سراغ تتلو.
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
برای گذر از همه مشکلات سه مسئله وجود دارد
1 - اول اینکه هرکسی بره دنبال وظیفه خودش ودر امور سایر مسئولین تداخل تبلیغاتی نکند. و فقط به وظائف محوله در حوزه خودش صادقانه وبدون خیانت عمل کند.
2 - دوم اینکه همه مسئولین باید خودشان را از جنس مردم بدانند از رهبری تا هر مسئول دیگر.
3 - فاصله درآمد مسئولین با مردم عادی باید شدیدا وبه جد کاهش پیدا کرده ورانتها و رشوه ها و بی عدالتیها کلا از بین برود .
در مملکتی که مسئول فقط به فکر میز و درآمد خود باشد وبچه هاش تو آمریکا باشه ومردم را بالاجبار به گفتن مرگ بر آمریکا مجبور کنند
و نظام به مردم گران فروشی کند یعنی مردم مجبور باشد هر چیزی را به چندین برابر قیمت استفاده کند وهرکسی بخصوص جناب آقای رئیسی وامثالشان فقط به فکر تبلیغات خود یعنی حتی از آب گل آلود ( در سخت ترین شرائط زندگی مردم هم ) ماهی بگیرد ،، درست شدنی نیست مگر اینکه رهبری معظم برای جلوگیری از این سوء استفاده ها تدبیری بفرمایند وچاره ای عملی بیاندیشند.
مردم ایران نجیبترین مردم جهان است اگر همه مسئولین نظام اسلامی قدر مردم را نه شعاری بلکه عملی ، ندانند وبه وظائف خودشان صادقانه عمل نکنند وفقط به فکر خودشان باشند بالاخره آه مردم خواهد گرفت .
United States
ببخشید اشتباه مثبت دادم
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
به منم اون ثروت رو بدن قول میدم فقط حقیقت رو بیان کنم افرین
Iran, Islamic Republic of
در حرف بله جناب رئیسی در عمل چی چه راهکاری دارید؟
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
شما میگی در عمل چه راه کارهائی دارند ؟
یعنی چی مگر به ایشان فرصتی برای عمل داده شده ؟
خب وقتی فرصتی برای عمل پیدا نکرده اند راهکار هارا چگونه نشان دهند جز اینکه بگویند این کار را می کنیم و آن کار را می کنیم و شما باز می گوئید اینها حرف است !!!!!!
...
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز عزیز
چند وقته تیشه نجاری دست گرفته اید و همینطور افتاده اید به جان کامنتهای بنده و دوستان و از هر کامنت کمی تا قسمتی و گاهی کل مطلب را می زنید
در حالی که بعضی از کامنت های مفصل یک یا دوصفحه ای مخالفان را تماما منتشر می کنید
من از بیگانگان هرگز ننالم
که با من هرچه کرد آن آشنا کرد
لطف کنید از آن تیشه جز در موارد ضروری استفاده نفرمائید
Romania
آیا فرصت خدمت فقط در ریاست جمهوری است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سید محمد
Iran, Islamic Republic of
بله اخه شما از شهروندان درجه 1 هستید و مشکلی برای شما پیش نمی اید.فرزند بیکار دارید؟ به برکت سهم تولیت استان قدس مشکل مالی دارید؟
بله قطعا برای شماها مشکلی پیش نمی اید
Iran, Islamic Republic of
شعار شعار شعار ، عمل نزدیک صفر
مردم شعور دارند
Iran, Islamic Republic of
احسنت مرد عمل شما بزرگوران و اقاي قاليباف است
حمیدرضا رسولی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
لطف کنید راه حل مشخص برای بروم رفت را بصورت مشخص برای مردم ارائه دهید .
بفرمایید چطور نفت را خواهید فروخت
پول نفت فروشی را چطور وارد مملکت خواهید کرد.
مشکل بی ابی را چطور حل خواهید کرد.
ایا تضمین می دهید که بابک ها تولید نخواهد شد .
والا با انشاا.. و ماشاا... چیزی درست نخواهد شد .
اتومبیل 40 تومنی شده 80 تومن خونه 300 تومنی شده 600 تومن و شماها همش می فرمایید که همه چیز تحت کنترل است .