کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هدف دشمن موجودیت جمهوری اسلامی است

7 تير 1397 ساعت 23:03

وزیر اطلاعات هدف دشمن را نابودی موجودیت جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: ملت ایران شرایط سخت تر از امروز را با موفقیت پشت سر گذاشته و با وحدت و ولایت مداری این شرایط نیز می گذرد.


به گزارش جهان نیوز، حجت الاسلام سیدمحمود علوی در مراسم سالگرد شهادت حجت الاسلام محمدحسین افتخاری نماینده ادوار گذشته شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی که بعدازظهر پنج شنبه در مسجد ولیعصر(عج) بالای محله شهرستان فومن برگزار شد، اظهار کرد: شهید افتخاری، شهید خدمت رسانی به مردم است.

وی با بیان اینکه شهید افتخاری عالمی مجاهد بود و خداوند متعال مجاهدت را مدالی می داند که به وسیله آن انسان ها در جایگاه بالایی قرار می دهد، افزود: انسان هایی که چراغ ایمان در دلهایشان روشن است به این جایگاه می رسند.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه ایشان در مسیر مجاهدت و مبارزه با طاغوت رنج زندان و شکنجه های زیادی را متحمل شد، گفت: جهاد فی سبیل الله خود رفعت بخش است .

وی با بیان اینکه تقوا سرمایه ای است که خداوند جایگاه انسان را به واسطه آن با کرامت همراه می کند، خاطرنشان کرد : محبوب ترین بندگان کسی  است که نفعش بیش از همه به مردم برسد.
وزیر اطلاعات در ادامه با اشاره به اینکه خدمت رسانی به مردم نعمت الهی است، تصریح کرد: مسئولان باید از این نعمت در مسیر خدمت رسانی به مردم استفاده کنند.

حجت الاسلام علوی با بیان اینکه گیلان دارای بزرگان دینی و علمی فراوانی است که در سطح جهان اسلام از جایگاه بزرگی برخوردار هستند، افزود: آیت الله بهجت و میرزای شفتی از جمله این علما هستند که در جهان اسلام جایگاه خاصی دارند.

علوی با اشاره به اینکه جامعه روحانیت در راستای احیای اسلام و احکام اسلامی گام برداشته اند، گفت : علمای دینی علوم اسلامی را شکوفا کرده اند. امروز نیز حوزه علیمه از سرمایه علمای خود برای اقتدار و عزت دین اسلام بهره می برند.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه علما در مسیر صیانت از دین اسلام از جان خود نیز گذشته اند ادامه داد: آنها متکی به ایمان الهی و ملت بودند، ویژگی که به واسطه آن امام راحل انقلاب را به ثمر رساند.
علوی با اشاره به اینکه تاریخ ایران چنین علمایی را بسیار به خود دیده که در برابر زورگویان ایستادگی و حتی به نیروهای داخلی وابسته نیز تکیه نکرده اند، افزود: همه علما در زمان خطر از اسلام و مکتب اسلامی دفاع کرده و کرامت اسلام را حفظ کرده اند.

وی با بیان اینکه امروز نیز مسیر مقام معظم رهبری حفظ عزت و اقتدار دین اسلام است، گفت: دشمن با استفاده از هر حربه و توطئه ای نمی تواند ملت و نظام مقدس اسلامی را به زانو درآورد.
علوی با تاکید بر حفظ پیوند ملت و روحانیت و علما، گفت: تا زمانی که این پیوند میان ملت با ولایت و علما و روحانیت باشد دشمن نمی تواند هیچ غلطی بکند.

وزیر اطلاعات هدف امروز دشمن را نابودی موجودیت جمهوری اسلامی برشمرد و عنوان کرد: ملت ایران شرایط سخت تر از امروز را با موفقیت پشت سر گذاشته و با وحدت و ولایت مداری این شرایط نیز می گذرد .

به گفته این مسئول کسی که مدعی انقلابی و ولایی بودن است نباید وارد بازی دشمن شود، شرایط امروز جامعه را یادآور تهمت ها و توهین های ناروایی دانست که از سوی دشمن به مردم علیه شهید بهشتی القا شده بود .

منبع: مهر


کد مطلب: 623436

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/623436/هدف-دشمن-موجودیت-جمهوری-اسلامی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com