جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

صعود کلمبیا با پیروزی خفیف مقابل سنگال

پنجشنبه ۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۵
کد مطلب: 623419
تیم ملی کلمبیا با پیروزی مقابل سنگال به مرحله بعد از جام جهانی 2018 روسیه صعود کرد.
صعود کلمبیا با پیروزی خفیف مقابل سنگال
به گزارش جهان نيوز، تیم‌های کلمبیا و سنگال در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 18:30 در ورزشگاه سامارا آرنا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به نفع کلمبیا تمام شد تا یاران خامس 6 امتیازی شوند و به عنوان صدرنشین گروه به مرحلع بعد صعود کنند. ژاپن نیز با توجه به باخت یک بلر صفر مقابل لهستان با سنگال هم امتیاز شد و حتی تفاضل گل های دو تیم نیز برابر بود و نماینده آسیا با کارت زرد کمتر راهی مرحله بعد شد تا اولین و تنها نماینده آسیا در مرحله بعد باشد.

گل‌ها: یری مینا(74) کلمبیا-
داور: میلورد مازیچ از کشور صربستان
اخطارها: موجیکا( کلمبیا)-نیانیگ(سنگال)-
اخراج: 

ترکیب کلمبیا: اوسپینا، آریاس، مینا، موجینا، سانچز، خامس(30-موریل)، کوادرادو، اوریبه(83-لیرما)، کوینترو و فالکائو(88-بورخا).

ترکیب سنگال: ندیائه، کولیبالی، سابالی(73-واگی)، گاساما، گانا، سانه، کویاته، مانه، اسمایلا، نیانگ(85-ساخو) و کیتا بالده(79-کوناته).

شرح نیمه اول
بازی در نیمه اول به صورت متعادل میان دو تیم در جریان بود و هر دو تیم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند. در دقیقه 18 بازی روی سادیو مانه، ستاره تیم ملی سنگال در داخل محوطه جریمه خطا شد و داور پنالتی برای تیم آفریقایی اعلام کرد. ولی داور پس از بازبینی صحنه با ویدئو چک تصمیمش را برگرداند و تصمیم به ادامه بازی داد. در دقیقه 30 بازی شوک بدی به کلمبیایی ها وارد شد و خامس، ستاره کلمبیایی ها مصدوم شد و مجبور به ترک زمین بازی شد.

شرح نیمه دوم
کلمبیا در نیمه دوم بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 73 بازی از روی نقطه کرنر توپی روی دروازه سنگال فرستاده شد و یری مینا، مدافع بلند قامت عضو باشگاه بارسلونا با یک ضربه سر تماشایی دروازه تیم آفریقایی را باز کرد تا کلمبیا پیروز میدان باشد و به عنوان صدرنشین گروه به مرحله بعد صعود کرد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *