جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

ابطحی: نصف کابینه روحانی باید تغییر کند

پنجشنبه ۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب: 623366
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه نصف کابینه روحانی باید تغییر کند، گفت: جوانگرایی باید حتی در وزارت خارجه هم رخ دهد.
ابطحی: نصف کابینه روحانی باید تغییر کند
به گزارش جهان نيوز، سید محمدجواد ابطحی نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گرانی های اخیر و کنترل نکردن بازار از سوی دولت گفت: کابینه روحانی خسته و پیر است و تحرک لازم را ندارد.

وی با بیان اینکه بخشی از گرانی ها عمدی است، افزود: متاسفانه هیچ عزم و اراده ای از سوی دولت برای مقابله با گرانی ها مشاهد نمی شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: باید وزرای پرتحرک، فعال، جوان و کارآمد بر سرکار آیند تا تحولی در وزارتخانه ها و حتی در دولت ایجاد کنند.

ابطحی گفت:تیم اقتصادی و دیپلماسی کشور بیش از هر جای دیگر نیاز به تغییر و تحول دارد و به نظر می رسد برای بهبود وضعیت فعلی، حداقل نیمی از کابینه باید تغییر کند.

وی تصریح کرد: اصلاح طلبان طرح عبور از روحانی را به راه انداختند اما از طرف دیگر آنها روحانی 1400 را مطرح می کردند، بنابراین نمی توانند با این ترفندها خود را از مسئولیت مبرا کنند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: موضوع انتخابات زودهنگام که اصلاح طلبان مطرح می کنند، محل قانونی ندارد اما اگر رئیس جمهور خود استعفاء دهد ما از آن استقبال می کنیم.

منبع: افکار
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...