جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

​شکوری راد: روحانی قدر رای مردم را ندانست

پنجشنبه ۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب: 623358
روحانی قدر رای مردم را ندانست و بعید می‌دانم که بتواند کاری انجام دهد/تحزب در حل مشکلات کشور نقشی ندارددبیر کل حزب اتحاد ملت گفت: روحانی قدر رای مردم را ندانست و بعید میدانم در بحران فزاینده امروز کاری بتواند انجام دهد.
​شکوری راد: روحانی قدر رای مردم را ندانست
به گزارش جهان نيوز، علی شکوری راد دبیر کل حزب اتحاد ملت در همایش ملی خانه احزاب اظهار کرد:کشور ما در شرایط بحران فزاینده اقتصادی قرار دارد و از سخنان دیشب رییس جمهور نیز می توان این امر را دریافت و شاید از سال ۹۶ و روی کار آمدن ترامپ مشکلات کنونی پیش بینی می شد.

وی افزود:ما با مردمی مواجهمیم که منتظر جواب چه باید کرد هستند اما مسئولیت و عاملیت کجاست؟بنده به عنوان دبیر کل یک حزب صراحتا می گویم که احزاب در حل بحران کشور محلی از اعراب ندارد.

شکوری راد تصریح کرد:ما اهالی تحزب قبال سرنوشت مردم و کشور احساس مسئولیت می کنیم و صراحتا اعلام می کنم که اعتراض های مردمی که بر پایه برنامه ریزی احزاب نباشد خطرناک خواهد بود.

دبیر کل حزب اتحاد ملت گفت: ترامپ به عنوان رییس جمهور آمریکا برای سازمان ملل و ۶-۱ تعیین تکلیف میکند و اروپایی حتی نمیتوانند شرکت های خود را مجاب به همکاری با ایران کنند.

وی ادامه داد:وضعیت اقتصادی حاکم امروز اگر ما را به نفت در برابر غذا برساند دیگر مبحث اتتخابات، حقوق شهروندی و کرامت مهم نخواهد بود.

شکوری راد خاطر نشان کرد:روحانی قدر رای مردم را ندانست و بعید میدانم در بحران فزاینده امروز کاری بتواند انجام دهد و در حال حاضر مقام معظم رهبری باید با ارائه راهکاری کشور را از مصیبت نجات دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چه کار به رهبر دارید که از همه تون محکم تر پای قانون اساسی وایستاده
اگر مرد میدان هستید
یا علی
از مجلس و لیست امید (به ادعای خودتون اکثریت مجلس) شروع کنید
وزرا رو برکنار کنید
گورژل لو
Iran, Islamic Republic of
این دوستان آن وقتی که رحم اجاره می دادند (انتخابات92 = اصلاح طلبان و رحم اجاره ای برای میانه روها) چیز دیگری در سر می پروراندند و الان چیز دیگری می گویند: یک بام و دو هوا؛ مگه میشه مگه داریم.
سحر
Germany
...