جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴
۶۳
نویدی بر آغاز جبهه‌بندی جدید؟

زاکانی: سخنان روحانی صدای برحق ملت بود/ دهقان: امیدواریم عملکرد رئیس جمهور مانند صحبت‌هایش مثبت باشد/ نقوی: تیم اقتصادی دولت باید عوض شود

پنجشنبه ۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۰
کد مطلب: 623204
نماینده مردم تهران در مجلس نهم گفت: فرمایشات امروز جناب آقای رئیس‌جمهور صدای برحق ملت رشید ایران بود که از حلقوم ایشان درآمد.
زاکانی: سخنان روحانی صدای برحق ملت بود/ دهقان: امیدواریم عملکرد رئیس جمهور مانند صحبت‌هایش مثبت باشد/ نقوی: تیم اقتصادی دولت باید عوض شود
گروه سیاسی جهان نيوز: دو تن از چهره های اصولگرا از اظهارات اخیر رئیس جمهور درباره مشکلات کشور، استقبال کردند.

به گزارش جهان نيوز، علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس نهم، با اشاره به سخنان عصر امروز رئیس جمهور در جمع مدیران اجرایی کشور گفت: این فرمایشات جناب آقای رئیس جمهور صدای برحق ملت رشید ایران بود که از حلقوم ایشان درآمد.

رئیس کمیسیون ویژه برجام در ادامه گفت: به نظر من آقای روحانی رئوسی را بیان کرد که نیازمند همت جمعی و عزم عمومی نخبگان و عموم مردم در جهت پشتیبانی از تحقق این امور است.

این کارشناس سیاسی در ادامه بیان داشت: به هر حال امروز این صحبت‌ها برای بنده بسیار منشأ امید شد و می‌بایست در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا و توطئه‌های روزافزون آن جبهه‌ای از مسئولان، نخبگان و عموم مردم شکل بگیرد و این سخنان نویدی بر آغاز این جبهه‌بندی جدید است.

زاکانی در پایان گفتگو با فارس گفت: امیدواریم که این سخنان در مقام حرف باقی نماند و لوازم تحقق این سخنان بسیار مهم رئیس جمهور توسط مسئولان کشور و به ویژه وزرای عزیز دولت فراهم آید.

*امیدواریم عملکرد آقای رئیس‌جمهور هم مانند صبحت‌های امروزشان مثبت باشد/در کنار دولت هستیم

نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: صحبت امروز آقای رئیس جمهور مثبت بود و ان‌شاءالله رفتار و تصمیمات آقای رئیس جمهور هم متناسب با صحبت مثبت امروزشان باشد قطعاً ما از ایشان حمایت می‌کنیم.

محمد دهقان نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به صحبت‌های عصر امروز رئیس جمهور در جمع مدیران اجرایی کشور در ارتباط با بهره‌گیری از مشاوران و تغییر رویکرد در شرایط فعلی گفت: ما از صحبت‌های آقای رئیس جمهور حمایت می‌کنیم و ما نیز معتقدیم که باید وزرا از مشاوران و کارشناسان در حوزه‌های مختلف بهره بگیرند.

وی افزود: همانطور که ما پیش از این نیز عنوان کردیم از رویکرد دولت در بحث تولید و حمایت از این بخش حمایت می‌کنیم و در کنار دولت هستیم.

نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: آنچه در اینجا مورد تأکید است این است که صحبت‌های امروز آقای رئیس جمهور در تغییر رویکردها و استفاده از نیروهای کارآمد جنبه عملیاتی به خود بگیرد و افرادی که به عنوان مثال 7 میلیون و 300 هزار سکه تنها به 115 هزار نفر فروخته‌اند و به بیت‌المال صدمه زده‌اند کنار گذاشته شوند.

دهقان خاطرنشان کرد: این مسئله تحقق صحبت‌های رئیس جمهور مستلزم این است که افرادی که باعث شدند تا ارزش پول ملی این کشور به یک سوم کاهش یابد کنار بروند و افراد جدید و با انگیزه و خوش‌فکر و کارآمد جای آنها را بگیرد.

وی افزود: صحبت امروز آقای رئیس جمهور مثبت بود و ان‌شاءالله رفتار و تصمیمات آقای رئیس جمهور هم متناسب با صحبت مثبت امروزشان باشد قطعاً ما از ایشان حمایت می‌کنیم.

نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: رئیس جمهور نیازمند یک رویکرد نیز هست و افرادی که از خود ناکارآمدی نشان دادند نباید دیگر در دولت به کار خود ادامه دهند.

دهقان خاطرنشان کرد: به عنوان مثال وقتی در دوران مسئولیت وزیری قیمت مسکن چند 10درصد افزایش پیدا می‌کند نباید این فرد در این اوضاع اقتصادی دیگر به کار ادامه دهد و ما نیازمند مدیران جدیدی هستیم که متناسب با این وضعیت بتوانند کار کنند.

وی افزود: مدیرانی که فقط اهل مصرف هستند و فقط مدیریت هزینه پول دارند و مدیریت تولید روت ندارند به درد این زمان نمی‌خورد.

نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: یکی از نمونه‌های استفاده از نیروی جوان و مزایای بهره‌مندی از نیروی جوان وزیر ارتباطات است که توانست در حوزه تلفن همراه جلوی رانت‌خواری‌ها و قاچاق را بگیرد. ما نیازمند نیروهای جوان و مبتکر هستیم که به شکر خدا در کشور از این نیروها زیاد داریم.

دهقان در پایان خاطرنشان کرد: امروز راه حل مشکلات کشور عقب‌نشینی نیست و بحمدالله امروز آقای رئیس جمهور هم گفتند که تنها راه مقاومت و ایستادگی است و راه‌های برون‌رفت از این وضعیت نیز روشن است. ما امروز انبوهی از جوانان را داریم که راه برون‌رفت از این وضعیت را پیدا کرده‌اند و این جوانان که راه‌حل برون رفت از این مشکلات را یافته‌اند برای تقویت تولید و اشتغال و برای جلوگیری کاهش ارزش پول ملی راه حل دارند باید در دولت جذب شوند و دولت از آنها استفاده کند و ما هم حتماً‌ از دولت در راستای تقویت اقتصاد کشور، رونق اقتصادی و عبور عزتمندانه از این فشارهای آمریکا حمایت خواهیم کرد.

*نقوی حسینی: حرف های روحانی باید عملیاتی شود/ تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند

سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت‌های امروز رئیس جمهور در جمع مدیران اجرایی کشور در خصوص مقاومت در برابر دشمن و تغییر رویکرد در شرایط فعلی کشور گفت:‌ ما از این رویکرد دولت حمایت می‌کنیم و معتقدیم که صحبت‌های امروز آقای رئیس جمهور باید جنبه عملیاتی به خود بگیرد و در حد حرف باقی نماند.

وی افزود: شرایط امروز کشور به گونه‌ای است که سر دادن شعار و تبلیغات این چنینی جایگاهی ندارد و عرصه، عرصه عمل است و باید حرف‌ها و صحبت‌ها جنبه اجرایی و عملیاتی به خود بگیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت:‌ امروز ما در دو جبهه داخلی و خارجی باید به فعالیت بپردازیم و ضمن اینکه در داخل به حمایت از تولیدکنندگان می‌پردازیم در عرصه خارجی باید در مقابل دشمن تمام‌ قد بایستیم و مقاومت کنیم.

نقوی خاطرنشان کرد: شرایط فعلی کشور ایجاد می‌کند تا تیم اقتصادی دولت تغییر کند چرا که آقایانی که اکنون در رأس کار در این بخش هستند 5-6 سال است که در این سمت هستند و نتیجه کار آنها را امروز می‌بینیم و باید نیروهای جوان، خلاق و جهادی جایگزین آنها شود.

وی در پایان گفت: ما از رویکرد دولت برای حمایت از تولید ملی حمایت می‌کنیم و خواستار تغییر در رویکرد و تیم اقتصادی دولت هستیم و نمایندگان امروز با صدور بیانیه‌ای و با امضای 187 نفر از وکلای ملت این خواسته را از دولت مطرح کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
امیدوار نباش! از این دولت... آبی گرم نمیشه!
Iran, Islamic Republic of
...
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
البته آقای زاکانی تا به حال ثابت کرده اند انسانی تیزبین و دقیق هستند ...
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
واقعا چرا 100 خط را میکنید یک خط؟
این چجور سانسور بیرحمانه ای است؟!؟!؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب و اضولگرا خجالت بکشید. قیامتی هم هست
Iran, Islamic Republic of
هیچ کس در کنار دولت انقلابی دکتر نبود اما الان همه در کنار دولت... روحانی صف کشیدن
France
لعنت خدا و رسولش بر هر کی که دروغگو باشد" آمین "
رضا
Iran, Islamic Republic of
چه عجب ؟! زاكانى براى يك بار به روحانى گير نداد! اميدوارم بار آخرت نباشه
United Kingdom
امیدواریم ایشان ریل اقتصاد کشور را عوض کند ولی به نظر من بیشتر برای فرار از استیضاح پیش رو بود به هر حال زمان ان را روشن خواهد کرد
...
احمد
Iran, Islamic Republic of
یادتان باشد که این آقا در انتخابات 96 نیز فقط با سخنان جذاب و بدون پشتوانۀ عملکرد مثبت، توانست رأی مردم را به سمت خود جلب کند. ...
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی همیشه خوب حرف میزنن اما.....
فاسق و ساده لوح
Iran, Islamic Republic of
...
Germany
از حرف تا عمل دنیایی فاصله است.اگر ایشان راست میگوید منزل هشتاد نود میلیاردیش را بفروشد بیاید در نقاط پایینتر زندگی کند و مازاد پولش را به فقرا بدهد.برای صرفه جویی زندگی و ظاهر اشرافیش را رها کند.مردم درجه 2 جامعه را بشناسد .حرف ارزشی ندارد.
Germany
هرگز یک ادم اشرافی که خود را برتر از مردم میداند نمیتواند حرف دل مردم درجه 2 را بزند.ایشان هرگز ایرادات خود و مشکلات این مردم را قبول و باور ندارد.
م. ناظر
Romania
جناب زاکانی
...مراقب چرخهایتان باشید که به بلیه چرخهای "سانتریفیوژ" و "اقتصاد" مبتلا نشود.
....
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر آقای زاکانی منصفانه و فراجناحی تحلیل کردید برعکس امثال رائفی پور و حسن عباسی که اصلا قادر به تحلیل فراجناحی نیستن
م ج
Iran, Islamic Republic of
آقای ذاکانی رفتید سر خانه اول ایشان از اول کار همین شعار راداد که از مردم رای گرفت ولی عمل نکرد/؟
Iran, Islamic Republic of
ماکه چند سالی است که دیگه به به این بابا اعتماد نداریم نه حرفش نه عملش خلاصه ازماست که برماست
Iran, Islamic Republic of
صحبت های روحانی خوب بود اما ایشان بعد از 5 سال معطل کردن کشور با برجام بی فرجام به این نتیجه رسیده که خیلی دیر است .
Germany
بذای صرفه جویی حتما دستور دادند حقوق کارکنان دولت را کم کنند.چون دولت هیچ تدبیری ندارد و به هیچکسی ر
زورش نمیرسد.
Germany
اقای روحانی این بایدها را کی باید انجام دهد چون قطعا شما و دولتتان توانایی انرا ندارند.یا منتظر ان هستید که از سیاره دیگری کسی بیاید و بایدها را انجام دهد
Iran, Islamic Republic of
ولی ما در کنار شما نیستیم ...
Iran, Islamic Republic of
...

روحانی دیروز رسما مردمو ترسوند/ بعد از 5 سال ناکارامدی/ اومد گفت باید بریم ریاضت اقتصادی
Iran, Islamic Republic of
تا ازش عملی نبینم باور نمیکنم قبلا هم یه همچین حرفای خوش آب ورنگی زده بود اما در حد حرف موند
امیر ت
United States
امیدواریم عملکرد آقای رئیس‌جمهور هم مانند صبحبت هاش مثبت باشد
Germany
تو چه خوش خیالی.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
به ""عمل"" کار براید ،به سخندانی نیست !
United States
...
یک بسیجی
Iran, Islamic Republic of
باید جلوی زیاده خواهی امریکا ایستاد چون ترامپ اینقدر گستاخ است که فردا میخواهد در همه امور کشور ما دخالت کند و ایرانیها را تبدیل به انسان هایی ولنگار و خوشگذران و بی تفاوت نسبت به مسئله اسراییل و غرق شده در مادیات و بیزار از معنویات بدل سازد. امریکا میخواهد ایران هم گاو شیرده باشد و مثل عربستان به سمت غربی شدن و فاصله گرفتن از اسلام پابرهنه ها حرکت کند
Iran, Islamic Republic of
...
علی
Iran, Islamic Republic of
سخن بی عمل مثل مایه بی فطیر است این همه حرف چه شده ایا کاری انجام شده است
Iran, Islamic Republic of
این حمایتی که مجلس و لاریجانی دارند از دولت میکنند والله قسم یک دهمش هم زمان احمدی نژاد ازش حمایت نکردند و فقط سنگ زدند باز هم درود بر شرافت احمدی نژاد واقعا تک و تنها بود
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
به همه ی اصولگرایان واقعی :
خدا می داند اگر این آقایان اصلاح طلب از قحط الرجال بمیرند ،در خانه شما را نخواهند زد. بیخود به خودتان وعده ندهید . سرشان در اثر بی وفایی کدخدا به سنگ خورده و الا سر سازش با شما ندارند . رودرواسی بازی بس است دیگر .....
Iran, Islamic Republic of
اقای روحانی بخدا باید از دولت شما بیشتر از دولت امریکا ترسید
سیاوش
Germany
....
محمد
Iran, Islamic Republic of
شعار های الکی دردی از این کشور درمان نمیکند و در عرصه دولت هم مرد عمل و کار وجود ندارد
Iran, Islamic Republic of
کسانی که حوزه اجرا را می شناسند صحبتها موید آنست که کاری نشده وشرایط پیش رو سخت است و گذر از آن نیازمند وجود نیروهای کارامدشاداب واخود گذشته استت.
United States
احسنت به آقای زاکانی و همه کسانی که مثل زاکانی فکر میکنند دست تک تکشان را میبوسم
Iran, Islamic Republic of
منم حرفای دلخوش کن بلدم
امیری
Denmark
...
Iran, Islamic Republic of
امروز و در شرایط اوج گرفتن دشمنی های امریکای جنایتکار و صهیونیستها هر صدای تفرقه افکنانه ای خیلنت به ملت کشور و رهبری است و بایستی قوه قضاییه با این دسته خایینین به شدت برخورد و سرانشان را به ملت معرفی نماید
واقع بین باشیم
Iran, Islamic Republic of
چقدر ساده ای زاکانی اینها با تفکر لیبرالی برای اینکه چند صباحی در قدرت بمانند حرف خوب می زنند مگر چهل سال در پستهای مختلف نبودند مگر پنج سال تمام پول امکانات کشور در دست اینها نیست ؟ و ...... ولش کن باید سه سال تحمل کنیم
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه نمیشه فعلا استیضاحی انجام داد به صلاح نیست غربگرایان سو استفاده میکنن
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
.....
Singapore
سیاستمدار یعنی این وقتی میگویند سیاست پدر و مادر ندارد حرف درستی است یا نه
Iran, Islamic Republic of
اگر کاری را درست انجام داد ان کاررا. تایید کنید نه خودش را
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
زاکانی در پایان گفتگو با فارس گفت: " امیدواریم که این سخنان در مقام حرف باقی نماند "
متاسفانه شناختی که از روحانی داریم چنین امیدی به ما نمی دهد
ایشان متخصص حرف درمانی هستند
و مرتب " باید باید " می کنند
ولی به قول شاعر
دوصد گفته چون نیم کردار نیست
Iran, Islamic Republic of
ادبیات ایشان را ببینید: حرف مردم از «حلقوم« روحانی درامده است. واقعا این شیوه سخن گفتن یک آدم نماینده هرچند سابق مجلس است؟ حالا حقانیت شورای نگهبان در رد صلاحیت ایشان در دو مرتبه برای ریاست جمهوری را درک نمودید عزیزان.
Iran, Islamic Republic of
دقیقا این کلمه ی حلقوم خیلی زننده و ناجوره. مثلاً اینا تحصیل کرده هستن.
Iran, Islamic Republic of
یک روزه رنگ عوض میکنید؟ دست از سر این مردم بردارید. برید به بهشت
Iran, Islamic Republic of
تو هم با این حرفای بی درو پیکرت !
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
تعجب از اقای زاکانی ...
ساده لوح نباشیم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
پنج سال هر چه توانست به افراد انقلابی توهین کرد حالا خودش شده انقلابی آیا باید باور کرد یا بوی استیضاح شنیده شد
Netherlands
آقای زاکانی؟
به این سوال پاسخ دهید
چرا باید صدای اعتراضات مردم از مشکلات در خیابانها با تظاهرات شنیده شود که دشمنان خوشحال شوند؟
Iran, Islamic Republic of
...
United States
چقدر زود دو جناح با هم کنار میان !!!!!!! پس حرفهای قبلی شما چی بود ؟
Iran, Islamic Republic of
ما افراد متعددی را دیدیم از چپ راست اصول گرا ....
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
معلوم میشه این اصولگرایان برای رسیدن به میز وقدرت به هراب باریکه ای هم چشم میدوزن ...
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
...