شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

وزیر دفاع انگلیس خواستار افزایش بودجه ارتش شد

چهارشنبه ۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۷
کد مطلب: 623176
وزیر دفاع انگلیس قرار است در نشست هفته آینده با نخست وزیر این کشور، درخواست ۴ میلیارد پوند بودجه مضاعف برای ارتش را مطرح خواهد کرد.
وزیر دفاع انگلیس خواستار افزایش بودجه ارتش شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه تایمز، گاوین ویلیامسون وزیر دفاع انگلیس در نشست هفته آینده با ترزا می نخست وزیر این کشور درخواست خود مبنی بر اختصاص میلیاردها پوند بودجه مضاعف برای ارتش را مطرح خواهد کرد.

بر اساس گزارش این رسانه، مطالبه وی مبلغ ۴ میلیارد پوند بودجه اضافه به صورت سالانه برای تقویت و تجهیز هرچه بهتر نیروهای مسلح این کشور است.

این در حالیست که یکشنبه سوم تیرماه نیز وزیر دفاع انگلیس در اظهاراتی دولت ترزا می نخست وزیر این کشور را به سرنگونی تهدید کرده بود!

وزیر دفاع انگلیس در سخنانی به نخست‌وزیر این کشور هشدار داده بود: اگر ۲۰ میلیارد پوند بودجه اضافی به وزارت دفاع اختصاص ندهد، دولت او را سرنگون می‌کند.

این در حالیست که اختلافات میان اعضای حزب حاکم محافظه کار در انگلیس موسوم به «توری» درباره برخی موارد بودجه سالانه این کشور شامل بودجه نظامی وی همچنین موضوع خروج لندن از اتحادیه اروپا موسوم به «برگزیت» افزایش چشمگیری داشته است.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *