جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

جنگ اقتصادی علیه ایران وارد مرحله جدیدی شده

چهارشنبه ۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب: 623166
فرمانده سپاه حضرت امیر المومنین (ع) ایلام گفت: جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران در دوره رئیس جمهور جدید این کشور وارد مرحله جدیدی شده است.
جنگ اقتصادی علیه ایران وارد مرحله جدیدی شده
به گزارش جهان نيوز، سردار سید صادق حسینی روز چهارشنبه در همایش حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: کشورهای استکباری به سرکردگی آمریکایی ها و صهیونیست ها در تلاشند با ایجاد نابسامانی و هرج و مرج در بازار جو نارضایتی عمومی را در مردم ایجاد کنند.

وی تاکید کرد: ولی ملت ایران همچون همیشه هوشیار هستند و در برابر این توطئه جدید نیز تسلیم نخواهند شد.

فرمانده سپاه ایلام تاکید کرد: برخی با احتکار کالاها و افزایش بی رویه قیمت ها در این شرایط حساس آب به آسیاب دشمن می ریزند که باید با سرکردگان آن به شدت برخورد شود.
سردار حسینی گفت: بدون شک ایران اسلامی از این شرایط حساس نیز به سلامت به ساحل آرامش خواهد رسید و دشمن از این ترفند خود سودی نخواهد برد.

وی از عموم دولتمردان خواست نظارت خود را بر بازار افزایش دهند و اجازه ندهند برخی با ایجاد جو روانی آرامش بازار را به هم بزنند.

وی افزود: دشمن از طریق فشار بر اقتصاد کشور وارد کارزار با ایران شده و ثبات و امنیت بازار داخلی را نشانه گرفته است و تنها راه برون رفت از این وضعیت حمایت از تولید ملی، افزایش کیفیت محصولات داخلی و تقاضا برای خرید کالای ایرانی است.

وی اظهار کرد: فرهنگ خرید و تقاضای مصرف کنندگان نیز باید تغییر کند و آنها باید به سمت خرید کالاهای داخلی گرایش پیدا کنند و همچنین تولیدکنندگان نیز باید کیفیت و مرغوبیت محصولات خود را به افزایش دهند.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *