جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

تذکر سلیمی به دولت درباره فروختن سکه به ۱۰۰نفر

چهارشنبه ۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب: 623100
نماینده مخلات و دلیجان در مجلس با بیان اینکه دولت طبق کدام مصوبه 4 میلیون قطعه سکه رابه 100 نفر فروخته است، خواستار ارائه گزارش دولت در این زمینه شد.
تذکر سلیمی به دولت درباره فروختن سکه به ۱۰۰نفر
به گزارش جهان نيوز، علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان درمجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز پارلمان در تذکری شفاهی با اشاره به ابلاغیه دولت در بند 110 درباره تعیین‌های متفرقه، اظهار داشت: طبق این مصوبه یارانه سوخت شهرداری‌ها به ستاد هدفمندی یارانه‌ها رفته و شهرداری‌های کوچک را با مشکل مواجه کرده است لذا از آنجایی که این مورد مصوبه مجلس نیست لازم است اصلاح شده و مشکل شهرداری‌ها برطرف شود.

وی افزود: مسئولان دولتی هرسال اعلام می‌کنند تورم 8 درصد است، در حالی که سال گذشته نیز تورم را به همین میزان اعلام کردند؛ پس چگونه همه اقلام گران شده و همچنان میزان تورم یکسان و همان مقدار 8 درصد باقی مانده است.

سلیمی در پایان با انتقاد از فروش 38 هزار قطعه سکه به یک نفر، گفت: یکصد نفر به میزان 4 میلیون قطعه سکه خریده‌اند که دولت باید در این زمینه پاسخگو باشد و به مردم گزارش دهد که بر اساس چه مصوبه‌ایاین اقدام را انجام داده‌اند.

منبع: فارس 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *