پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
​بهرام‌نیا در تذکری شفاهی مطرح کرد:

واردات کالاهای غیراستراتژیک با دلار 4200 تومانی

چهارشنبه ۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب: 623095
نماینده نهاوند در مجلس با انتقاد از واردات کالاهای غیراستراتژیک با دلار 4 هزار و 200 تومانی، گفت: این چه تدبیری است که دلار دولتی به واردات کالاهای غیراستراتژیک می‌دهندتا واردکننده کالا را به معادل ارز رقابتی به مردم بفروشد؟!
واردات کالاهای غیراستراتژیک با دلار 4200 تومانی
به گزارش جهان نيوز، حسن بهرام‌نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز پارلمان در تذکری شفاهی اظهار داشت: ما انتظار معجزه از دولت نداریم، ولی انفعال در دولت در قبال مسائل و سوءتدبیرها قابل تأمل است.

وی افزود: این چه تدبیری است که به واردات کالاهای غیراستراتژیک دلار 4 هزار و 200 تومانی پرداخت شود و واردکننده کالای وارده را به معادل ارز رقابتی به مردم می‌فروشد؟!

بهرام‌نیا گفت: آیا اخبار مربوطه به حک شدن سایت مربوط به وزارت صنعت، معدن و تجارت و واردات 20 هزار خودرو خارجی صحت دارد؟ اگر این موضوع صحت دارد چرا دولت پاسخگو نیست و اگر صحت ندارد چرا دولت رسماً آن را تکذیب نمی‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: موضوع بعدی جاری و ساری ساختن سیاست‌های غیرکارشناسی و ناعادلانه حاکم بر وزارت جهاد کشاورزی است، از یک سو شعار حمایت از تولید داخلی و حمایت از کشاورز را شاهد هستیم و از سوی دیگر با سیاست‌های ناعادلانه کمر کشاورز را زیربار سیاست‌ها خم کرده‌ایم.

منبع: فارس 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *