پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

یک مشاور ارشد دیگر کاخ سفید را ترک می‌کند

چهارشنبه ۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب: 623046
یکی از مشاوران ارشد کاخ سفید که هم در شورای اقتصاد و هم شورای امنیت ملی آمریکا حضور دارد، ماه آینده دولت ترامپ را ترک می‌کند.
یک مشاور ارشد دیگر کاخ سفید را ترک می‌کند
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، اوِرت آیزنستَت، دستیار ارشد متخصص در امور اقتصاد بین‌الملل که به تازگی نمایندگی دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا را در گروه هفت بر عهده داشت، ماه آینده کاخ سفید را ترک خواهد کرد.

بر اساس اظهارات مقامات آمریکایی، آیزنستت دولت ترامپ را برای دلایل خانوادگی ترک می‌کند و این اقدام در اعتراض به هیچ‌یک از سیاست‌های رییس جمهور نیست.

جان کلی، رییس دفتر کاخ سفید در بیانیه‌ای اظهار کرد: اورت یک کارشناس حرفه‌ای و کامل و یکی از اعضای ارزشمند کاخ سفید بود و ما تخصص، تعهد به مسئولیت و مدیریت ماهرانه او را در تیم بین‌المللی شوراهای اقتصاد ملی و امنیت ملی از دست خواهیم داد.

این مشاور ارشد اوایل ماه جاری به عنوان نماینده ارشد دونالد ترامپ در نشست گروه هفت حاضر شد. خروج او از کاخ سفید فقدان بزرگی برای دولت ترامپ محسوب می‌شود. این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که روابط تجاری ترامپ با شرکای تجاری دیرینه‌اش در کانادا و کشورهای اتحادیه اروپا با چالش‌هایی روبه‌رو شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *