جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

پیشروی نیروهای یمنی در "لحج"

چهارشنبه ۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۶
کد مطلب: 622887
نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن چند منطقه استراتژیک در استان لحج را به کنترل خود در آوردند.
پیشروی نیروهای یمنی در "لحج"
به گزارش جهان نيوز، به نقل از المسیره، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز سه شنبه عملیات نظامی گسترده‌ای در دو جبهه "الشریجه" و "السحی" در استان لحج انجام داده و طی آن موفق شدند مناطقی مهم را به کنترل خود در بیاورند و خسارات سنگینی به مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی وارد کنند.

در همین راستا یک منبع نظامی گفت که نیروهای یمنی تعدادی از تپه‌هایی را که مزدوران در دو جبهه الشریجه و السحی به کنترل خود در آورده بودند، هدف قرار دادند و توانستند چندین تپه را به کنترل خود در بیاورند.

این منبع تاکید کرد که در پی این عملیات شمار زیادی از مزدوران به هلاکت رسیدند و نیروهای یمنی مقادیری تجهیزات جنگی به غنیمت گرفتند.

کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان سعودی
تک تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز سه شنبه موفق شدند دو نظامی سعودی را در شرق منطقه "الدود" در جبهه جیزان را هدف قرار دهند.
نیروهای یمنی همچنین یک نظامی سعودی را در شرق منطقه "الرمیح" در جیزان هدف قرار دادند. شماری از نظامیان سعودی نیز در پی حملات توپخانه‌ای نیروهای یمنی به مواضعشان در شرق منطقه "ام بی سی" به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.
یک منبع نظامی گفت که یگان مهندسی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شد یک نفر بر نظامی سعودی را در شرق منطقه "الرمیح" منفجر کند.

سوخته شدن انبار سلاح عربستان در ساحل غربی
نیروهای یمنی موفق شدند یک خودروی نظامی متجاوزان و مزدوران را در منطقه "الفازه" در ساحل غربی منفجر کنند که در پی این حمله تمام سرنشینان این خودرو به هلاکت رسیدند.
از سوی دیگر یک انبار سلاح متجاوزان و مزدوران در منطقه "النخیله" در ساحل غربی هدف حملات توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار گرفت.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *