پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

بازدید سردار پاکپور از محل درگیری با تروریست‌ها

سه شنبه ۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۷
کد مطلب: 622884
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران صبح امروز(سه‌شنبه) از منطقه درگیری رزمندگان قرارگاه قدس با تروریست‌های تکفیری در میرجاوه بازدید کرد.
به گزارش جهان نيوز، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه صبح امروز (سه‌شنبه) از محل درگیری شامگاه گذشته رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با تروریست های تکفیری در منطقه میرجاوه بازدید کرد.

گفتنی است؛ روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از درگیری رزمندگان این قرارگاه با یک تیم تروریستی از گروهک های تکفیری طی شامگاه گذشته (۴ تیرماه) در منطقه میرجاوه خبر داد.



منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
عزیزان سپاهی دست مریزاد...با توجه به نابودی داعش در عراق و سوریه با زحمات مستشاری شما خوبان،این روزها تروریستها در منطقه ی سیستان و بلوچستان فعالتر شده اند ...گویا به فکر توطئه جدید هستند که باید بگوئیم کور خوانده اند . این استان نقطه ی مرکزی وحدت شیعه و سنی است .خون ما و برادران اهل سنت درجای جای این خطه ی پهناور بر زمین ریخته شده است .مانند شهدای منطقه ی پیشین ...اجازه نخواهیم داد حتی یک وجب از خاک سرزمین ما ایران نا امن شود.