جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

زلزله ۴.۸ ریشتری «تازه‌آباد» را لرزاند

سه شنبه ۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۳
کد مطلب: 622883
دقایقی پیش زلزله ای به قدرت ۴.۸ ریشتر تازه آباد در استان کرمانشاه را لرزاند.
زلزله ۴.۸ ریشتری «تازه‌آباد» را لرزاند
به گزارش جهان نيوز به نقل از سایت لرزه نگاری، زلزله ای به قدرت ۴.۸ ریشتر دقایقی پیش تازه آباد در استان کرمانشاه را لرزاند.

این زلزله ساعت ۲۲ و ۲۷ دقیقیه و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین و در ۴۶.۲۷ درجه شرقی و ۳۴.۶۵ درجه شمالی اتفاق افتاد. 

شدت این زلزله به حدی بود که در قسمت هایی از شهر کرمانشاه نیز احساس شد.

همچنین قبل از آن نیز زلزله دیگری به قدرت ۳.۱ ریشتر تازه آباد را لرزانده بود.

هنوز خساراتی از این زلزله ها گزارش نشده است.

اعزام اکیپ‌های هلال‌احمر به تازه‌آباد/تاکنون خساراتی نداشته‌ایم

رضا محمودیان در مورد خسارات احتمالی زلزله ۴.۸ ریشتری که ساعتی پیش تازه آباد از توابع ثلاث باباجانی را لرزاند اظهار داشت: در تماسی که با فرماندار ثلاث باباجانی  برقرار کردم تاکنون گزارشی از خسارت های جانی و مالی نداشته ایم.

وی از اعزام اکیپ‌های هلال‌احمر به تازه‌آباد برای ارزیابی خسارات احتمالی این زلزله خبر داد و گفت: این اکیپ ها در حال ارزیابی هستند و نتیجه این بررسی را به اطلاع مردم خواهیم رساند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه افزود: با توجه به اینکه مردم در شهرستان های دیگر استان هم این زلزله را احساس کردند در برخی از شهرها مردم با احساس رعب و وحشت از پس لرزه های بعدی به خیابان آمده اند.

محمودیان از شهروندان خواست که ضمن حفظ خونسردی خود به برقراری و حفظ امنیت کمک کنند، مشکلی نیست و امیدواریم پس لرزه های دیگری اتفاق نیفتد.

منبع: مهر
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *