جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۳

پاداش تیم ملی فوتبال بابت تساوی با پرتغال

سه شنبه ۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۴
کد مطلب: 622875
اگرچه دیدارتیم ملی فوتبال مقابل پرتغال با تساوی همراه بود اما پاداش وزارت ورزش به خاطر عملکرد خوب ملی‎پوشان محفوظ است.
پاداش تیم ملی فوتبال بابت تساوی با پرتغال
به گزارش جهان نيوز، بنا به تصمیم وزارت ورزش قرار بر این بود در صورتیکه تیم ملی فوتبال در دیدار با پرتغال صاحب برتری شود و به مرحله دوم رقابت های جام جهانی صعود کند، پاداش ویژه ای به اعضای تیم ملی فوتبال پرداخت شود.

این دیدار شامگاه دوشنبه برگزار شد و با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید. تیم ملی فوتبال ایران با این نتیجه از صعود به مرحله دوم جام جهانی روسیه بازماند با این حال پاداش اعضای این تیم به قوت خود باقی است. 

این پاداش شامل حال تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان می شود.

تیم ملی فوتبال که در جام جهانی پیروزی مقابل مراکش، باخت به اسپانیا و تساوی با پرتغال را در کارنامه خود ثبت کرد، بامداد فردا چهارشنبه به کشور بازمی گردد. قرار است بعد از بازگشت این تیم به کشور، پاداش تساوی مقابل پرتغال پرداخت شود. 

برای ملی پوشان فوتبال بعد از پیروزی برابر مراکش هم پاداشی از طرف وزارت ورزش در نظر گرفته شد. 

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ریزبین
Germany
براساس یک سری فورمولات ویا فرمولاتِ بالای فهم حقیر این پاداشت چون پاداشته و طبیعتآ ان پا هم نمیتواند سکون و ساکت و بی حرکت بماند ودرپاره ای از مواقع و برحسب خوردن نان به نرخ روز محتملآ یک عنصرِ نامرئی که اوهم محتمل علاوه برپا دست هم دارد و در خیلی از مسائل دست دارد به کمک این پاداشتِ پادار میاید و شاید هم از قبل وسائل و امکانات ورفع معضلات سفرو هجرتِ این پاداشتِ پا دار را برطرف ودرفاصله یِ زمانیِ نه چندان دوراز انتظار اورا فراری داده و انوقت است که باید دعا به جانِ انترپول و ووووو شد و اگر این دستگاه و مجموعه ی زیر دستش صلاح بدانند و ابی برایشان از همین پاداشتِ پاداشته گرم شود اورا به بازیکنانِ بی دست . پا در هیچ کجا تحویل دهند انهم اگر چیزی و باقی مانده ای از وجود پارچه پارچه شده و قرمه قرمه شده اش باقی مانده باشدو درغیراینصورت انشاءالله یک روزی روزگاری شاید یکی دوبسته ویا شاید اگر کرم از حد ومرزش پا فراتر نهد چندکارتن مثلا گزِ اصفهانی یا سوهانِ قمی به غیورجوانان و مبارزان کشور اسلامی مان در این جنگِ نابرابر و سراسر تبعیض هدیه کنند و با زرورقِ پُراز منت وچند خروار خاکی که نماینده ی چند سال در انبار خوابیده روی ان حاکی از چند سال لمیدن در انبارها را حکایت میکند را درپوزیسیون بحششِ بلاعوض به رخِ بیش از هشتاد میلیون ملت نجیب و پا وفا و مسلمان و پای کارایستاده بِکِشند .
Iran, Islamic Republic of
پاداش ویژه ای؟ پاداش ویژه ای یعنی چی؟
Iran, Islamic Republic of
این که قرار است پاداش ویژه ای به تیم ملی پرداخت شود خیلی خوب است. من هم یک بار در یک مراسم ویژه یک پاداش ویژه گرفتم و آن را در یک کار ویژه خرج کردم.