سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۲

اولین پیروزی عربستان در جام جهانی

دوشنبه ۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۲
کد مطلب: 622568
تیم ملی مصر در دیدار تشریفاتی خود مقابل عربستان در جام جهانی شکست خورد.
اولین پیروزی عربستان در جام جهانی
به گزارش جهان نيوز، تیم‌های عربستان و مصر در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه امروز از ساعت 18:30 در ورزشگاه ورزشگاه ولگوگراد آرنا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه  2 بر یک به سود عربستان پایان رسید. این بازی برای هر دو تیم تشریفاتی بود چون حذف آنها از دور رقابت ها پیش از این مشخص شده بود. از این گروه اروگوئه و روسیه به ترتیب به عنوان تیم اول و دوم گروه به مرحله بعد راه پیدا کردند.

گل‌ها: محمد صلاح(22) مصر، سلمان فرج (45+5)، الدوسری 90+5 عربستان
داور: آلکساندر پرز از کشور کلمبیا
اخطارها:  علی جبر(45+5) مصر-احمد فتحی(85) مصر.
اخراج: 

 ترکیب مصر: عصام الحضری، محسن مراون، محمد صلاح، عبدالله السعید، محمود ترزگه(80-کهربا)، طارق حامد، محمد الننی، علی جبر، احمد فتحی، احمد الحجازی، محمد عبدالشافی.

ترکیب عربستان: یاسر المسیلیم، اسامه هوساوی، محمد البریک، سلمان الفرج، هتان باهبری(64-مهند عسیری)، یاسر الشهرانی، عبدالله عطیف، حسین المقهوی، سالم الدوسری، فهد المولد(78-الشهری) و معتز هوساوی.

شرح نیمه اول
مصر از ابتدا بازی را خوب آغاز کرد و حملات متعددی را روی دروازه سعودی ها انجام داد و در نهایت تلاش مصری ها با درخشش محمد صلاح به نتیجه رسید. صلاح با یک فرار تماشایی از میان مدافع عربستان با یک ضربه چیپ زیبا دروازه عربستان را باز کرد.
اما این پایان کار نبود و عربستانی ها در دقیقه 38 بازی یک ضربه پنالتی به دست آورد ولی عصام الحضری مسن ترین بازیکن تاریخ جام جهانی با یک پرشی زیبا دروازه مصر را نجات داد تا سعودی ها در گلزنی ناکام بماندند.در ادامه در دقیقه 45 داور یک حرکت را با کمک ویدیو چک پنالتی اعلام کرد تا بازی با پنالتی سلمان الفرج به تساوی کشیده شود.

شرح نیمه دوم
نیمه دوم بازی موقعیت های زیادی برای هر دو تیم داشت و لی عربستان در دقایق پایانی بازی موفق شده گل برتری را به ثمر برساند واولین پیروزی خود در جام جهانی را کسب کند. البته این دیدار برای هر دو تیم نیز تشریفاتی بود چون هر دو تیم پیش از این حذف شده بودند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کشور مصر واسه دلار، هیچ مقاومتی در هیچ زمینه ای در برابر عربستان نداره. مصر تسلیم محض بن سلمان!
مجتهد
Iran, Islamic Republic of
مطمئنا به مصر سرسپرده پول دادن ببازه