پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۵

اعتراضات امروز سازمان‌یافته بود

دوشنبه ۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب: 622567
رئیس اتاق اصناف ایران با تاکید بر اینکه اعتراضات امروز سازمان یافته بود و از خارج از کشور هدایت می‌شد، گفت: برخی بازار را تحریک می‌کنند.
اعتراضات امروز سازمان‌یافته بود
به گزارش جهان نيوز، علی فاضلی اظهار داشت: پرونده بازار و اصناف در تمام مقاطع انقلاب اسلامی کاملا روشن است و این اعتراضات امروز، سازمان یافته بود.

رئیس اتاق اصناف ایران با تاکید بر اینکه برخی بازار را تحریک می‌کنند، افزود: البته ما به هیچ عنوان برخی مشکلات را انکار نمی‌کنیم اما حرکت‌های این چنینی که در راستای خواسته دشمنان ایران است، به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

وی تصریح کرد: بازار دست به این حرکت نزده است و در برابر آن مقاومت خواهد کرد؛ البته اکنون نیز جلسه‌ای برگزار شده تا هماهنگی‌های لازم را در رابطه با خواسته‌های به جای اصناف و بازاریان با دولت و دستگاههای حاکمیتی صورت دهیم.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حامد
Iran, Islamic Republic of
چیزی نیست. اینا همه دست آورد 6 سال ادعای آشتی و مذاکره و توافق با جهان است. ...
Iran, Islamic Republic of
نادان الان باید تصمیم بگیری اگر واقعا"اعتقاددارید که از خارج هدایت میشود ومنهم انکار نمیکنم نباید پیش بینی های لازم را مینمودی اطلاع داری درافکار عموم چه ول وله ایی است وتبعات روانی آن چه تاثیراتی برافکار مردم درتصمیمات زندگی روزمره شان گذاشته ....
Iran, Islamic Republic of
رئیس اتاق اصناف کشور باید محیط های صنفی وعواقب اجتماعی حاصل ا ز رخدادهای صورت گرفته درمعادلات داخلی،بین المللی ومنطقه ایی را درنظربگیرد او باید بداند نتیجه یک برخورد انعکاسش در احادمردم چیست و افزایش تقاضا ی ناشی از رفتارهای روانی برموضوعی توسط دشمنان تاچه حدودی میتواند تاثیر گذارباشد بهمین منوال تمام ابزارها ونرم افزاری لازم برچنین حوادث مذکور را ثبت و اشراف اطلاعاتی بر آنها داشته باشد بلکه بتواند اتفاقات اینچنین را کنترل وباقید فوریت مراجع نظارتی مثل پلیس مالیاتی را برای رصد کردن حجم معاملا ت ودرتعیین علی الحساب مالیاتی مجاب کنند واگر خلا ء قانونی دارد بفوریت بمجلس ببرند .بعد از مردن سهراب تازه به این فکر افتاده اید که ریشه بیرونی دارد این مطالب پذیرفتنی نیست وخواه ناخواه پاسخهای غیرکارشناسی وغیرمنطقی هم مزید برعلت ناکارمدی شما شده من بودم توبیخ نامه رابجد دردفترزندگیت بثبت میرسانیدم
محمد
Iran, Islamic Republic of
یعنی همه چی خوبه و بازاریان هیچ اعتراضی ندارند؟ با پاک کردن صورت مسئله چیزی حل نمیشود.
جواد
Iran, Islamic Republic of
رئیس جمهور هم اینجور فکر می کند و میگوید ما در کشور مشکلات اقتصادی ندارم ...