جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

پشت‌پرده تجمع بازار علاءالدین افشا شد

دوشنبه ۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب: 622544
رئیس اتحادیه تجهیزات مخابراتی پرده از پشت صحنه تجمع روز گذشته بازار علاءالدین برداشت.
پشت‌پرده تجمع بازار علاءالدین افشا شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، مهدی محبی درباره تجمع روز گذشته در بازار موبایل علاءالدین اظهار کرد: روز گذشته تجمعی در بازار علاءالدین صورت گرفت که ارتباطی با کسبه این بازار نداشت.

وی ادامه داد: تجمع‌کنندگان وارد بازار علاءالدین شدند و با تهدید کسبه مبنی بر تخریب اموال و مغازه‌ها در صورت باز ماندن در مغازه‌ها ، فروشندگان را مجبور کردند که مغازه‌های خود را ببندند.

رئیس اتحادیه تجهیزات مخابراتی با اشاره به بازگشت وضعیت عادی به بازار علاءالدین  گفت: شب گذشته بسیاری از کسبه مغازه‌های خود را باز کردند و امروز نیز خرید و فروش در بازار علاءالدین ادامه یافت.

امروز هم تجمعاتی در راسته بازار تهران به وقوع پیوست که کسبه ضمن اعتراض مسالمت آمیز به مشکلات کنونی بازار(ارز و رکود) صف خود را اخلالگران جدا کرده و پس از ساعتی دوباره به کسب و کار خود بازگشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اين كار مصداق كامل احتكار هست، بازارياني كه براي سود بيشتر كسب و كار خود را تعطيل ميكنند تا اجناس بيشتر گران شود...

اين اعتراض كاملا بهانه داده دست اينها
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
اقای محترم بالاخره شما به عدم کارایی حسن روحانی اعتقاددارید یانه چرابرای اعتراض مردم بهانه درست میکنید تاکی میخواید برای خودتون الکی امیددرست کنید