شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

اشتباه سرمربی پرتغال در نشست خبری

دوشنبه ۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب: 622540
خبرنگاران ایرانی بعد از اینکه متوجه شدند په په به عنوان بازیکن به نشست خبری آمده از این مسئله ناراحت شدند.
اشتباه سرمربی پرتغال در نشست خبری
به گزارش جهان نيوز، نشست خبری سرمربی و بازیکن تیم فوتبال پرتغال قبل از دیدار مقابل ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه امشب برگزار شد.
 وقتی په په به عنوان بازیکن پرتغال به نشست خبری آمد خبرنگاران ایرانی از این مسئله ناراحت شدند چرا که اکثر آن‌ها دوست داشتند رونالدو کاپیتان پرتغال پاسخگوی سوالاتشان باشد.

 سانتوس سرمربی پرتغال در نشست خبری سوتی عجیبی داد. او در ابتدا اعلام کرد رونالدو در منچستر یونایتد بازی می‌کند و سپس حرف خود را با این جمله که او سابقه حضور در منچستر یونایتد را دارد اصلاح کرد.

 خبرنگاران ایرانی از سرمربی و بازیکن پرتغال بیشتر در مورد تقابل با کی‌روش سوال می‌کردند.
 مسئول فیفا در ابتدای نشست تاکید داشت از په په سوال پرسیده شود و هر کسی که قصد داشت از سرمربی سوال کند به او می‌گفت: ابتدا از په په سوال بپرسد.

 خبرنگاران بابت بازگشت به ایران بعد از بازی با پرتغال نگران هستند. بلیت بازگشت خبرنگاران بعد از بازی با پرتغال است و آن‌ها برای اینکه به پرواز خود برسند باید تا قبل از ساعت یک به وقت محلی ورزشگاه را ترک کنند و با اتوبوس مسیر ۷۰۰-۸۰۰ کیلومتری تا کازان را طی کنند و از کازان با پرواز راهی مسکو شده و از مسکو به تهران بیایند. به همین دلیل ممکن است آن‌ها به دلیل انجام کار خبری به موقع به پرواز خود نرسند به همین خاطر از این موضوع نگران هستند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *