سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

خُلق نیکو، دلیل محبوبیت مرحوم حسینی است

دوشنبه ۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب: 622493
آیت‌الله جاودان اخلاق بسیار خوب حجت‌الاسلام حسینی را از دلایل محبوبیت زیاد وی در میان مردم دانست.
خُلق نیکو، دلیل محبوبیت مرحوم حسینی است
به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله «محمدعلی جاودان» استاد اخلاق و از شاگردان آیت‌الله حق‌شناس در حاشیۀ مراسم ترحیم حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر حسینی که روز گذشته (یکشنبه سوم تیرماه) با حضور مقامات کشوری و لشکری در مسجد فائق برگزار شد دربارۀ شخصیت و ویژگی‌های مرحوم حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر حسینی گفت: بنده حدود سی سال و حتی بیشتر مرحوم حجت‌الاسلام حسینی را می‌شناختم. همیشه راستی و درستی، ادب و خدمت در وجود ایشان نمود داشت.

این استاد اخلاق افزود: زمانی که مرحوم حسینی مدیر بود یا وقتی به عنوان نمایندۀ مجلس شورای اسلامی فعالیت داشت، اقدامات ارزشمندی انجام داد و امیدوارم خداوند متعال ایشان را غریق دریای رحمت خود کند.

آیت‌الله جاودان، اخلاق بسیار خوب مرحوم حسینی را یکی از دلایل محبوبیت زیاد در میان مردم دانست و اظهار کرد: کُرنش، تواضع و خدمت نسبت به مردم از ویژگی‌های آن مرحوم است.

وی دربارۀ لزوم استفاده از اساتید اخلاق و بزرگان علم و معرفت گفت: آدمی باید درد بی کسی را بکشد تا بگردد و امثال چنین کسانی را بیابد و از محضرشان استفاده کند.

گفتنی است، حجت‌الاسلام حسینی در سن حدود 80 سالگی به علت عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت. آن‌ مرحوم اجرای برنامه پرمخاطب اخلاق در خانواده را بر عهده داشت که سال ها از شبکه های مختلف سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شد.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *