جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱۵

خاتمی، مسئول برگزاری کنگره‌های بین المللی امام؟!

دوشنبه ۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب: 622475
مدیرعامل بنیاد باران می‌گوید، دفتر سیدمحمد خاتمی نه خانه و محل سکونت خاتمی است و نه دفتر شخصی او و نه رییس دولت اصلاحات مالکیتی خاصی بر آن دارد.
خاتمی، مسئول برگزاری کنگره‌های بین المللی امام؟!
به گزارش جهان نيوز، رویداد۲۴ نوشت: «موضوع املاک مصادره‌ای با خبر ویلای سرلشکر فیروزآبادی در میان افکار عمومی مطرح شد و با ویلای سعدآباد علی‌اکبر ولایتی ادامه یافت. هنوز ماجرای ویلای مصادره‌ای ولایتی مشخص نشده بود که خبر استفاده سیدمحمد خاتمی از ویلای مصادره‌ای دکتر اقبال، نخست‌وزیر پهلوی به میان آمد. سایت تاریخ ایرانی البته توضیح داد که دفتر فعلی خاتمی، منزل سابق هوشنگ انصاری بوده نه منوچهر اقبال و مالک از این که دفتر خاتمی آنجاست، اعلام رضایت کرده است! با این همه جواد امام، مدیرعامل بنیاد باران، می‌گوید خاتمی هیچگونه مالکیتی بر ساختمان ندارد و تنها به عنوان استفاده و به دعوت متولیان موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام (ره) از ملک استفاده کرده است.

پیشنهاد موسسه نشر آثار امام برای استقرار خاتمی در دفتر کار!
مدیرعامل بنیاد باران ادامه داد: آقای خاتمی بعد از دوران ریاست‌جمهوری‌شان و آن هم زمانی که بر خلاف قوانین و مقررات مرسوم در ایران و اغلب کشورها، ابتدا نسبت به قطع تلفن، آب و برق و ایجاد محدودیت در رفت و آمد دفترشان را گرفتند، به دعوت متولیان موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام (ره) و بنا به مسئولیتی که به ایشان واگذار شده بود، قسمتی از این ساختمان بحث‌برانگیز که از ابتدای انقلاب در اختیار نهادهای عمومی وانقلابی قرار داشته و کماکان بخش‌هایی از آن را در اختیار دارند را به ایشان واگذار کرده تا جایی برای انجام امور مربوطه داشته باشند.

مسئولیت آقای خاتمی برگزاری کنگره‌های بین‌المللی امام خمینی(ره) که مسلتزم فعالیت‌های پژوهشی و انتشاراتی است، می‌باشد! علی‌القاعده آقای خاتمی نمی‌توانست در خانه شخصی‌شان برای هماهنگی امور و ارتباط با نخبگان و اندیشمندان در این خصوص اقدام کند.

از محل مورد نظر به عنوان دفتر شخصی استفاده نمی‌شود
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: محل مورد بحث، نه خانه و محل سکونت‌شان هست و نه دفتر شخصی‌شان، نه هیچ مالکیتی داشته، نه هدیه و هبه است و نه طرف معامله و اجاره با نهاد و مرکز خاصی قرار دارند. ایشان برای انجام پروژه و وظیفه‌ای خاص و مشخص و ساعات خاصی در هفته (حدود ١٥ساعت)، در ساختمانی مستقر شدند و طبیعتا برخی از کارهای شخصی و دیدارهایشان را در همین ساختمان انجام می‌دهند. کدام یک از این اتفاقات، غیر عرفی و غیر شرعی محسوب می‌شود که آقای خاتمی باید پاسخگو باشد؟

او ادامه داد: وقتی شما با موسسه‌ای همکاری می‌کنید و آن موسسه دفتر و ساختمانی در اختیار شما قرار می‌دهد، آیا شما هیچ قرار و دیداری - شخصی و کاری - در این مجموعه تنظیم نمی‌کنید و اگر چنین کنید، شما باید مستوجب سرزنش و تخریب دیگران باشید؟

دل‌مشغولی خاتمی در قالب بنیاد باران پیگیری می‌شود
مدیر عامل بنیاد باران گفت: آقای خاتمی دل‌مشغولی فرهنگی و پژوهشی خود را در قالب بنیاد باران پیگیری می‌کنند و به لحاظ حقوقی ایشان ریاست این بنیاد را به عهده دارند. ساختمان این مرکز نیز یک خانه دو طبقه اجاره‌ای است که با یک جستجوی ساده می‌توان از موقعیت آن مطلع شد و دید این ساختمان ساده است یا مجلل؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ایشان برای
انجام پروژه و وظیفه‌ای خاص و مشخص
و ساعات خاصی در هفته (حدود ١٥ساعت)، در ساختمانی مستقر شدند
و طبیعتا برخی از کارهای شخصی و دیدارهایشان را
در همین ساختمان انجام می‌دهند.
Iran, Islamic Republic of
...
پروژه تو سرش بخوره مرتیکه وطن فروش
Iran, Islamic Republic of
منظورت از پرژه یعنی فتنه ی جدید ؟
Iran, Islamic Republic of
ویلای 1100 متری میر حسین موسوی رو هم که هاشمی از پول بیت المال به میرحسین هبه کرده پیگیری کنید.
رضا
United States
راحت باش داداش دروغ كه حناق نيست !
Iran, Islamic Republic of
شهروند محترم شما درست می فرمائید فقط پی گیری کننده ای را پیدا کن که اینچنین زمینی در دست خودش نباشه وبتواند بدون حب وبغض زمین را از میرحسین پس بگیره .
بهرام
Iran, Islamic Republic of
اصلا ایا اقای خاتمی باغی و سرکش به نظام و رهبری و از عوامل اصلی فتنه علیه ارمانهای امام خمینی و طرفدارجدی حاکمیت مکتب لیبرال دموکراسی و مخالف علنی و گفتاری و رفتاری با حاکمیت دین صلاحیت کار و فعالیت در اندیشه های امام را ندارد. این همان ظلمی است که متولیان موسسه امام به ارمانهای امام وارد کرده و میکند...
Iran, Islamic Republic of
باید به عنوان مطالبه عمومی تبدیل بشه که هر کسی اموال مصادره ای داره به بیت المال برگردونه فرقی هم نکنه برای کدوم حزب و کدوم جناح باشه
مندلی
Iran, Islamic Republic of
خالی کن . این ها عذر و بهانه است از کیسه ملت بذل و بخشش می کنند . خالی کن وگرنه خالیش می کنیم .
اینم از علائم ظهوره
ارشک همافر
Iran, Islamic Republic of
چه بگویم که نا گفتنش بهتر است: خمینی بزرگ و این افراد بزرگ نما: بو العجب زین هر دو ضد.
Iran, Islamic Republic of
... چرا باید این مکان در اختیار این خائن باشه
هاشم
United States
...
روح الله
Iran, Islamic Republic of
واییییییی چه شود
آن کنگره ای که خاتمی برگزار کند.
ضمنا موسسه و دفتر و اموال متعلق به بیت امام محلی شده برای حیاط خلوت سیاسیون وا زده/
خدا به داد برسه
جناب خاتمی بی شرف بازی تا کی ؟
Iran, Islamic Republic of
وطن فروشی و جهالت تا کی ملامت کن خودرا که تو دارای تقصیری و زندگی را باختی با تاخت بی رحمی