پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

عریقات اظهارات کوشنر را محکوم کرد

دوشنبه ۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب: 622472
دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین ضمن محکوم کردن اظهارات مشاور و داماد رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که اظهارات وی پرونده فلسطین را هدف قرار می‌دهد.
عریقات اظهارات کوشنر را محکوم کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از ارم نیوز، صائب عریقات، دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین اظهارات جارد کوشنر، مشاور و داماد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا را محکوم کرد و گفت: دور زدن ملت فلسطین و تحریک آن‌ها با پول در ازای از دست دادن حقوقشان بر هیچ کس پوشیده نخواهد ماند.

عریقات در ادامه افزود: اظهارات کوشنر بار دیگر روشن کرد که آمریکا نظام قوانین بین‌المللی را نادیده می‌گیرد و تسهیلات، بسته‌ها و پیشنهادات اقتصادی را جایگزین آن می‌کند و همچنین واشنگتن سخن از ماهیت تضمین شده یا حق و حقوق ملت فلسطین و کشور فلسطین را رد می‌کند.

وی در ادامه افزود: پایان اشغالگری استعمارگرایانه اسرائیل و دستیابی به حق و حقوق سیاسی‌مان مورد توافق تمامی گروه‌های ملت فلسطین در هر جایی که حضور دارند،‌ است.

دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین همچنین تصریح کرد: کوشنر سیاست دیکته‌ کردن را جایگزین مذاکرات، قوانین بین‌المللی و قطعنامه‌های سازمان ملل کرده و دولت ترامپ از آن شانه خالی کرده است.
وی همچنین اظهار داشت: نمایندگان آمریکا از جمله کوشنر از رهبران عرب شنیده‌اند که ماهیت و جوهره اصلی این راه حل تمرکز بر خاتمه بخشیدن به اشغالگری اسرائیل و تشکیل کشور مستقل فلسطین در مرزهای ۱۹۶۷ به پایتختی قدس شرقی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *