جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۹

تجمع مسالمت‌آمیز کسبه در بازار تهران+ فیلم

دوشنبه ۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب: 622441
بازاریان تهران صبح امروز در اعتراض به رکود حاکم بر بازار ، گرانی نرخ ارز و کمبود مشتری با بستن مغازه‌های خود دست از کار کشیدند و تجمع مسالمت‌آمیزی برگزار کردند.
تجمع مسالمت‌آمیز کسبه در بازار تهران+ فیلم
به گزارش جهان نيوز، یک روز پس از اینکه فروشندگان موبایل در بازار چارسو و علاءالدین در تهران در اعتراض به افزایش بی‌رویه نرخ ارز و گران شدن تلفن همراه اعتراض کرده بودند، امروز دوشنبه چهار تیر ماه 97 بازاریان تهران نیز در اعتراض به رکود حاکم بر بازار نوسان بی‌ضابطه نرخ ارز، کمبود مشتری و گرانی کالا دست از کار کشیدند. 

بنابر گزارش‌های دریافتی، ابتدا پارچه‌فروشان و بازاریان راسته بازار بزرگ و چارسوق و سرای قیصریه اقدام به بستن مغازه‌های خود کردند و پس از آن سایر بازاریان نیز با بستن مغازه‌ها دست از کار کشیدند.

پلیس نیز در صحنه حضور دارد، و با ایجاد نظم و آرامش ، زمینه تجمع مسالمت آمیز و صنفی بازاراریان را فراهم کرده است.
 
 در بازار  امین حضور نیز که محل فروش لوازم خانگی است برخی از بازاریان می‌گویند به خاطر اینکه نمی‌دانیم سرنوشت دلار چه می‌شود یا جنس به مشتری نمی‌فروشیم و یا ابتدا پیش دریافتی از او می‌گیریم و با او شرط می‌کنیم که اگر جنس مورد نیاز از سوی کارخانه گرانتر شد، باید تفاوت قیمت را نیز قبول کند. در این شرایط نمی‌توانیم جنس‌های موجود را به مردم بفروشیم چون نمی‌دانیم برای تامین اجناس فروخته شده براساس چه نرخ دلاری باید کالا خریداری کنیم. 

                                                                            دریافت.mp4


 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Netherlands
اگر تیپ مردمی که در تظاهراتهای روز قدس و 22 بهمن و... متعهدانه شرکت میکنند ارام ارام و با مدیریت به حمایت از بازاریان اعتصاب کننده و دیگر اقشار معترض اقدام کنند و از نمادها و ارزشهای اسلامی و انقلابی و کدهای سخنان امام و رهبری در اعتراضات استفاده کنند و به جدیت واستقامت مطالبه کنند هم اعتراضات به نتیجه میرسد و هم جلوی خباثت دشمنان خارجی و داخلی کمین کرده گرفته میشود .روحانیت مخصوصا ائمه جمعه و جماعات و دانشجویان انقلابی با حمایت از اعتصابات معقول بازاریان میتوانند روشن ترین نقش را در کنترل و مدیریت و به نتیجه رساندن اعتراضات داشته باشند .
Iran, Islamic Republic of
بازار بسته بی خیال بروید توچال ...
Iran, Islamic Republic of
به قول خودتون دین متخصص می خواد: میفرماد اگه مریض بشی میری پیش دکتر متخصص ! باریکلا احسنت حاج آقا..
حاج آقا مسألتون!!!
اگه شما متخصص در امور دین هستید پس در امور سیاسی چه می خواهید؟!!!
بگذارید کار توسط متخصص و مسوول امرش انجام بشه
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بازاری با غیرت از رئیسی باید حمایت می کرد که کرد.
حامد
Iran, Islamic Republic of
کسبه یکی از مهم ترین عوامل گرانی های اخیر هستند و در این گرانی ها سود زیادی کردند. اما در شرایط بد اقتصادی کنونی نیز که برجام روحانی از بین رفته به جای حمایت از مردم دنبال سود بیشتر بوده از پشت به مملکت خنجر می زنند. البته پیش از این نیز کامیون داران را به میدان فرستادند که باعث گران شدن قیمت میوه و اقلام دیگر شد. با این اعتراض به ظاهر مسالمت آمیز ولی خیانت آمیز قیمت ها باز هم بالا خواهد رفت. فقرا فقیر تر و ثروتمندان و کسبه پول دار تر خواهند شد.
Iran, Islamic Republic of
این بازاری ها خون مردم رو تو شیشه کردن و عین خیالشون نیست.
حالا احتمالا یه جزئی ضرر کردند، دادشون در اومده
عمار
Iran, Islamic Republic of
بازاریان درهمه ادوار درسرنوشت کشور دخیل بودند زمانی به کمک فقرا می شتافتند ودر برهه کنونی مشغول فقیرتر کردن مردم هستند.
کالایی را که به 10ریال خریده اند به بهانه دلار وسایر عوامل به 20ریال وبالاتر میفروشند.وبعد میگویند ما اگه سود متعارف بگیریم دیگه نمیتوانیم جنس تهیه کنیم .
این یعنی سود جویی محض بدون توجه به مردم وبدون توجه به حلال وحرام.
اینها خود مدیران اقتصادی کشور هستند که خود به نا آرامی کشور دامن میزنند وبا احتکار وگرانفروشی به ثروتهای باد آورده میرسند وچون نفس انسان سیری ناپذیر است همیشه هم طلبکار هستند وناراضی (البته با احترام به کسبه اهل ایمان وباخدا ومنصف)
آن ضربه ای که کسبه وتجار والبته مدیران نالایق به کشور میزنند .صد البته هیچ دشمن خارجی توان آن را ندارد.پس از ماست که برماست.
خدواند در قران میفرماید وای برکم فروشان
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم