شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۶
۹۶

دادستان کل: این ننگ را ما به کجا ببریم؟!

يکشنبه ۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب: 622268
دادستان کل کشور از برخی اتفاقات رخ داده در پخش دیدار ایران و اسپانیا در ورزشگاه آزادی انتقاد کرد.
دادستان کل: این ننگ را ما به کجا ببریم؟!
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در مراسم دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران دستگاه قضا ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه اظهار کرد: خداوند در قرآن جهاد مال را برابر با جهاد جان قرار داده است.

وی افزود: امروز در میدان مبارزه هستیم که یقینا می‌تواند مصداق جهاد کبیر باشد. امروز دشمن از طریق جنگ نظامی به میدان نیامده بلکه حضور دشمن به صورت جنگ فرهنگی است که رهبر انقلاب از آن به عنوان شبیخون فرهنگی یاد کردند.

دادستان کل کشور گفت:فضای مجازی و پیام رسان ها و فناوری روز را اگر مشاهده کنید می‌بینید که در اعماق زندگی ما نفوذ کرده و همه یک دستگاهی به نام موبایل به دست دارند و از طریق اینترنت به دنیایی لایتناهی وورود کرده‌اند و دشمن هم از همین طریق برای مبارزه با اعتقادات و مقدسات وارد شده است.

منتظری اضافه کرد:اگر بدانید با چه انبوهی از آموزه‌های ضد ارزش‌های دینی ، اخلاقی و اسلامی مواجه هستیم؛چیزهایی که انسان شرم می‌کند نام آن را به زبان بیاورد.

وی ادامه داد: اگر امروز در میدان جنگ کبیر خود را مجهز نکنیم و به میدان نرویم از ناحیه تهاجم فرهنگی دشمن قطعاً آسیب می‌بینیم.متاسفانه زمینه‌های نفوذ فرهنگ غربی را نه تنها در فضای مجازی در بخش‌هایی از بدنه مدیریت کشور هم شاهد هستیم به طوری که مخفیانه سند ذلت بار فرهنگی 2030 را امضا می‌کنند که اگر هشدار رهبری نبود امروز این سند ذلت بار را می بردند و آموزش می‌دادند.

دادستان کل کشور افزود: حوادثی اتفاق می‌افتد که متاسفانه صفحات برخی نشریات و فضای مجازی هم به بهانه‌های مختلف ضربه خود را می‌زنند؛ آن هم تحت این عنوان که فضای شاد باز کنیم و خانواده‌ها صحنه فوتبال را ببینند.

وی تاکید کرد: ما مخالف شادی نیستیم اما شاهد بودیم و دیدیم برخی روزنامه تیتر زدند که "آزادی آزاد شد"

منتظری افزود: تحت همین عنوان زن و مرد و جوان و کودک و دختر و پسر را دراستادیوم جمع کردند و عده‌ای زن به این بهانه روسری خود را برداشتند و شروع به آواز و رقاصی کردند؛ آیا خانواده‌های شهدا که این سرمایه‌های عظیم را دادند این هدف را داشتند؟

دادستان کل کشور گفت: خطابم به مدیرانی است که خبر داریم در پشت صحنه در دفتر کارشان نشسته‌اند و مورد اعتراض قرار گرفته اند می‌گویند باید برای هدف خود گام به گام جلوبرویم؛ گام به گام یعنی به بهانه فوتبال ایران اسپانیا کارهایی شود که شرم می‌کنم بگویم. اگر فکر می‌کنید با سیاست شیطانی می‌توانید به مقصود برسید اشتباه می‌کنید.

منتظری اضافه کرد: متاسفانه در برخی مراکز مدیریت لانه کردند و دارند به این انقلاب و خون شهدا خیانت می‌کنند؛ این درد را انسان به کجا ببرد. دادستان کل کشور درباره استفاده خارجی‌‌ها از شکارگاه‌های کشور گفت: یکی از برنامه‌های امریکای جنایتکار ممنوعیت ورود ایرانیان به آن کشور بود؛ امریکا با نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران اینگونه رفتار می‌کند بعد آن آقای مدیر برای اینکه یک شهروند امریکا در آسایش باشد اجازه می‌دهد به ایران بیاید و از شکارگاه ایران در نیشابور و کاشمر شکار کند و این ننگ را انسان به کجا ببرد.

وی با بیان اینکه دادستان کاشمر با شجاعت به این موضوع ورود کرده است و من به او آفرین گفتم، ادامه داد: خودم به این موضوع ورود کردم که گفتند چون در خارج از کشور هستند و دلار بیشتر می‌دهند اجازه دادیم به شکارگاه بروند. ما با مردم امریکا مشکل نداریم اما اجازه نمی‌دهیم امریکا عناصری را به عنوان شکارچی به ایران بفرستد و جاسوسی کنند همانند اینکه تعدادی به عنوان فعال محیط زیست به ایران بفرستند و جاسوسی کنند که خوشبختانه این افراد شناسایی شدند.

منتظری با بیان اینکه این قوه٢١٢ شهید ، ٢٦٠٠ جانباز و ١٦٤ تقدیم انقلاب کرده است، گفت: مراقب باشید و اجازه ندهید تعدادی از خاثنان و سرسپردگان غرب بخواهند به کشور نفوذ کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
لطفا از خون شهدا خرج نکنید . خانواده شهدا واقعی خودشون بیشترین انتقاد را به وضعیت کشور دارن
Iran, Islamic Republic of
واقعا
فزندان بعضی از شهدا الان بزرگ شدند و در ادارات مشغول بکار شدند چون 50درصد استخدامی ادارت به خانواده های شهدا هست دختراشون خیلی وضع بدی دارندمتاسفانه از بی حجابی در ادارات حرف اول میزنن اگه هم ازشون انتقاد کنیم سریع موضع می گیرند و بهشون برمی خوره
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز قانون 25% است و اجرا زیر 25%
United Arab Emirates
یکی از دوستی منم فرزند شهید بود ولی حیف که اصلا مقید نبود
رامـــــین
Iran, Islamic Republic of
شما یکی دو مورد اینجوری دیدی چرا حکم کلی میدی.بعدشم در مورد استخدام قضات برو تحقیق کن اصلا ببین چنین سهمیه استخدامی وجود داره که شما اینطور اظهارنظر میکنی؟
سیدحسین
Iran, Islamic Republic of
خانواده های شهدا هم مثل بقیه مردم از فساد و اختلاس و فشار اقتصادی روی مردم دلشون خون است نه یکی دوساعت شادی چند هزار تا هموطن.
لطفا دادستان کشور فکر این مسائل باشد.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
...
United States
اینها می خواهند از مردم و جونها بسیجی سو استفاده کنن . در حالیکه همه فهمیدن چه خبره . اتفاقا اون بچه بسیجیه از همه مردم بهتر فهمیده . دیگه حناتون رنگی نداره .
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داره؟!!!!
بحث اختلاط زن و مرد در ورزشگاه آزادی بود... با چی قاطیش کردی؟!!!
نه فقط خانواده های شهدا بلکه همه مردم بجز غربزدگان بی درد نسبت به وضعیت اقتصادی و فرهنگی کشور اعتراض دارند... این نباید با مضوعات دیگر خلط شود
Iran, Islamic Republic of
اختلاط زن ومرد فقط در ورزشگاه آزادی صورت میگیرد؟ چرا واقعیت جامعه حال حاضر ایرانی برای قشر قلیل دارنده قدرت جامعه درد ناک است. راحت به ملت بگویید ما دوست نداریم شما خوشحال باشید .بگویید شما باید همیشه در حال عزا وماتم باشید تا خدای ناکرده اختلاط زن ومرد صورت نگیرد
احسنت
رر
Iran, Islamic Republic of
دادستان محترم از مهدي عزيزيان و اختلاس ١٠٠٠ ميليارد توماني چه خبر پس مدعي العموم كجاست!؟
Iran, Islamic Republic of
پیش بینی می شد ولی پیشگیری نشد. شما لطفا مثل مورد مهدی هاشمی توی رودربایستی گیر نکنید و پوست اینها را بکنید تا این اتفاقات شرم آور نیفتد....
Iran, Islamic Republic of
مردم مثل بقیه مردم دنیا می خواهند زندگی کنند. بهشت ارزانی خودتان. مردم را لطفا راحت بگذارید!!!!!!!!!!!!!.
Iran, Islamic Republic of
الان تو نماینده مردم هستی؟؟؟؟!!!!

مردم شامل اون جمعیت عظیمی میشه که روز عید فطر در مصلی با شکوه تمام وارد شدند و پشت سر رهبری بزرگ نماز خواندند. علیرغم معطلی بسیاری که در مسیرهای ورودی و خروجی داشتند.
اینها چیزی را می خوان که رهبرشون میشگه.
شما هم برو جاهای دیگه دنیا اونجوری زندگی کن. جلوتو نگرفتن.
Iran, Islamic Republic of
جدی؟ نماز خوندن چه ارتباطی به این مسائل داره؟
این آقای دادستان این دردایی که گفت رو با خودش ببره هرجا دوست داشت
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا خیلی هم ربط داره.. اینجا کشور جمهوری اسلامی هست.. بنابراین کسانی که با اسلام میانه ندارند و جمعیتشان هم زیر 10 میلیون هست میتونن تشریف ببر هر قبرستونی که خواستند

اکثریت مطلق مردم ایران اسلام را میخواهند و در نهایت هم جماعت فاسد بی دین کدخداپرست را از ایران بیرون خواهند کرد
مهدی
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه تو در یک کره دیگه تشریف داری
Iran, Islamic Republic of
از نظر شما به چی ربط داره؟!!!
نکنه یادت رفته الان 99 درصد کسانی به روحانی رآی دادند پشیمان هستند
اون یک درصد هم برن به درک
United Arab Emirates
مگه چند نفر در مصلی جمع میشن جمعیت به ۵ میلیونم نمیرسه ۵رمیلیون دارن برای ۸۱ میلیون تعیین تکلیف میکنن
United States
5 میلیون ؟ 100 هزار نفر هم نیستند .
مصلی شناس
Iran, Islamic Republic of
پنج میلیوووون؟!

شوخی میکنی دوست من.
به ده هزار هم نمیرسه جانم
Iran, Islamic Republic of
شما خودت از مردم پرسیدی که راضی هستند منصوبان ...خانه های میلیاردی داشته باشند ومردم در کوچه وبازار دنبال اجاره کردن یک واحد 50 متری باشند .
محمد
Iran, Islamic Republic of
سایت محترم جهان
برخی از نظرات در صفحات مجازی نشان می دهد که حربه دشمن بر انها کارگر افتاده است یعنی نارضایتی ناشی از تمامی عوامل . متاسفانه طمع و بی تدبیری تعدادی از مسئولان هم به این مسئله بشدت دامن می زند . برخی از افراد شکوه کننده اساسشان بر همین است . تمامی مسئولین هم پاکدست شوند دنبال یک چیزهای دیگرند.
محمد
Iran, Islamic Republic of
بات عرض پوزش البته منظورم پاسخ بدوست 11/10 ، مورخ 4/4/97 نبود ظاهرا در پنجره اشتباه نظر خود را وارد کردم .
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
مسئول پاكدست به اندازه انگشتان دست اگه پيدا كردي سلام برسون همه مسابقه ثروت اندوزي رانتخواري گذاشته اند بايد تو آسمانها دنبال مسدول پاكدست بگردي
United States
شما پيگير تجاوزات فراگير در ايران باش ...
Canada
...
احسنت ،دمت گرم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
رقصیدن و شادی کردن شده نفوذ دشمن و پایمال شدن خون شهدا ولی بیکاری و فساد و زندگی اشرافی اقازاده ها در کشور شیطان بزرگ اختلاس و .... خون شهدا را پایمال نمی کند ؟
مغلطه نکن
اتفاقا همان عاملان بیکاری و فساد و زندگی اشرافی مروج لاابالیگری هستند
Iran, Islamic Republic of
و دشمن هم از همین طریق برای مبارزه با اعتقادات و مقدسات وارد شده است؟
اتفاقا شماها با عملکردهای ضد دینیتان بزرگترین دشمن اعتقادات و مقدسات هستید. و دین ابزار کار شماست.
به نظر می رسد برای ادامه کار دیگر نمی توانید از خانواده شهدا و دین و اعتقادات و ... خرج کنید چون چیزی باقی نگذاشته اید. مردم خسته اند از این همه شعار و حرف تو خالی.
Iran, Islamic Republic of
اینجا نه سوییس است نه جنوب فرانسه و نه کلمبیا یا مکزیک، اینجا لبنان است. پوشش جدید پلیس های زن در این کشور مسلمان سوژه داغ خبرگزاریها شده است.
Iran, Islamic Republic of
جاده خاكي نرويد راست ميگين با دلا ل هاي خودرو و مسكن و ارز و گراني برخورد كنيد
Iran, Islamic Republic of
با خودشان برخورد کنند؟
United States
به همونجایی ببرید که ننگ سعید مرتضوی رو بردید بابک زنجانی را بردید مفاسد اقتصادی را بردید...
Iran, Islamic Republic of
مرتضوی که برای دفاع از انقلاب و برخورد با داعشیهایی که به عزاداری امام حسین (ع)حمله کرده بودن گرفتار فتنه و دسیسه افسادطلبا شد.
ولی برادر روحانی و داداش جهانگیری به علت...ین مملکت فعلا گیرند.
Iran, Islamic Republic of
از افسادطلب مگه میشه انتظار غیرت اسلامی داشت؛ اینهایی که تو آزدای رقصیدن همونهایی هستند خوشی ثروت زده زیر دلشون ؛ همه مشکلشون نرفتن به استادیوم آزادی بود که براشون حل کردن.
Iran, Islamic Republic of
کامنتها را که می خوانم خوشحال می شوم. مردم دیگر مردم گذشته نیستند. آگاه و روشن شده اند. دیگر با این مردم نمی شود با ابزار دین برخورد کرد. چرا که اول از همه دین مداری را از مدعیانش طلب می کنند. و خدا را شکر به خاطر نعمت شبکه های اجتماعی که در آگاهی رساندن و کمک به مردم نقش بسیار موثری دارند.
Iran, Islamic Republic of
این آگاه شدن نیست به قول قرآن اکثر مردم نمی دانند وناهنجار مورد قبول یه عده (مثلا اکثریت =مثل قوم لوط که اکثرشون هم حنس باز بودند وهلاک شدند ) نمی تواند بهنجار شودبرای همه !!این نوع طلب آزادی که برقصندوسگ بغل بگیرندوبی حجاب یا همان منافقان صاحب منصب اند که هدفشون همین بوده که مثل کرم بلولندوخوش بگذرونند ومست وپورشه سوار ! ولی بلاخره این کمتر از اقلیت را سرجاش می نشونیم با تدبیر وامید خودشون !
Iran, Islamic Republic of
اشتباه منفی زدم
Iran, Islamic Republic of
...
فرهنگ
Iran, Islamic Republic of
شخصی روی شاخه درختی نشسته بود و اره کنان درحال سوت زدن بود . ببخشید دوست عزیز این خوشحالی شما از همان نوع است . ادبیاتی که جنابعالی بکار بر دید ادبیات مناسبی نیست . البته هیچ ابزاری برا ی سوء استفاده از انسانها مناسب نیست ولی فضای پر از دروغ و ریای مجازی را نشاندهنده اگاهی بخشی به مردم دانستن خطاست . این اولش . دوم اینکه وقتی شما دارید از مردم صحبت می کنید این رابدان که در هر مقطعی از زمان ملاک اقلیت و یا اکثریت دلیل فهم و اگاهی نیست . اتفاقا ما همه در این کشور ایراد کم نداریم . رفتار خیلی از همین مدعیان امروز را چه از مردم عادی و مسئول در کف جامعه ببین . آیابه حال هم رحم می کنیم ؟
ضمن اینکه وقتی با برخی صحبت می کنیم به هیچ وجه از روش های تمیز غلط از درست را استفاده نمی کنند که بماند اگاهی لازم در حوزه داده های مرتبط هم نداریم حال ببین بسته ای که نه داده های آن درست باشد و نه ابزار پردازش صحیحی برای انها بکار گرفته شود چه معجون افلاطونی خواهد شد . . استدلال های بی پشتوانه ، تهی ، کودکانه ، غیر تخصصی و ..... نباشد یعنی وضع آگاهی جامعه بهتر شده است .
و نکته مثبت اینکه خوشبختانه ادم های اگاه پای کار هم در این کشور داریم. مسلمانان واقعی - در حد غیر معصوم - هم هستند پایش هم بیافتد جانشان رو هم می دهند . کم . یا زیادش بماند و ما دلمان به همان دسته خوش است و امید داریم و انشالله با توکل بخدا کار می کنیم و ادامه خواهیم داد .
Iran, Islamic Republic of
ننگی بالاتر از این نیست که حق مظلوم داده نشود و صدایش را نشنوید...
Iran, Islamic Republic of
شهدا با عزیزترین دارایی خود یعنی جان جهاد کردند شما با کمترین بضاعت یعنی مقامتان جهاد کنید
از چه و که گله دارید ؟
هرکس وظیفه ذاتی خودش را انجام دهد جای گله و شعاردادن نمی ماند
مردم قریب به چهل سال با جان و مال و تحمل فشار اقتصادی پشتیبان این کشور بودند و هستند و مدافع سنگرنشین خط مقدم در برابر دشمن قدار بیرونی و دوست وظیفه نشناس و شعاری و ۰۰۰۰۰
حقوق های نجومی ، املاک نجومی ، برادران نجومی , کرسنت های بی مجازات ، رشت الکتریک ، صندوق فرهنگیان و۰۰۰۰
رسول مشهدي
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
سایت های اصلاح طلب از آن بی حجابی و بی قیدی در ورزشگاه با عنوان شور و شوق زنان یاد کردند
آدم شرمش می شه بعضی از عکس هاشو ببینه...
Iran, Islamic Republic of
هیچ ننگی بالاتر از بی عدالتی نیست.
واقعا متاسفم چرا کم کاری دولتمردان را به دین واحکامش ربط میدهید چنان شیطان با گوشت وخون عده ایی مخلوط شده که سخت از آن بی خبرت اگر دستورات خدا را جدی نگیرید خدا هم شما را جدی نمی گیرد
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی بود...
حقیقت طلب
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین ننگ اینه که برخی به اسم دین و به نام اسلام به جنگ با اسلام اومدن و خودشون رو عین قانون می دونن و به هیچ مرجعی نظارتی هم پاسخگو نیستند و با ناکارآمدی و بی کفایتی بزرگترین ضربه را دارن به انقلاب و کشور و مردم می زنند اما همه این ها را زیر عمامه مخفی می کنند!!!
اسلام به ذات خود ندارد عیبی
هر عیب که هست از مسلمانی ماست
ایرانی
India
احسنت

بلاخره یه مسئول با غیرت پیدا شد نسبت به این بی حیایی ها واکنش نشون بده. مام نتظر اقدام عملی برای جلوگیری از این حوادث هستیم
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
لطفا این ننگ را ببرید در چهار راه استانبول -خیابان جمهوری تحویل دلالان ویا تحویل خاوریها بدین ببرن دورترین لنگه دنیا.
عدالتخواه
Iran, Islamic Republic of
مهدی هاشمی با انواع و اقسام جرم های ثابت شده، راه به راه و به هر بهانه ای مرخصی می گیرد و با افتخار جلوی دوربین ها ظاهر می شود!!!
مسئول پرونده ی شرم آور کرسنت می شود وزیر مملکت و کسی ککش نمی گزد!!!
مهدی جهانگیری به عنوان مفسد اقتصادی در اتاق بازرگانی و در VIP ورزشگاه آزادی ازادانه حاضر می شود و کسی جرأت پیگیری تخلفاتش را ندارد!!!
ننگ اصلی
Iran, Islamic Republic of
...
United States
ننگ به سفره های خالی مردم باید گفت.
ali
Iran, Islamic Republic of
تو رو خدا بس کنید اقتصاد و معیشت مردم داره به قهقهرا می ره این اقا هنوز توی ابتدای راهه
فکر میکنه الان سال 57 هست
Iran, Islamic Republic of
اگر اکثریت مردم حجاب اجباری رو نخوان با چه راه قانونی بدون اغتشاش میشه این خواسته رو دنبال کرد؟
هر چه زودتر جلوی دین زدایی تدریجی عده ایی وابسته را از این کشور بگیرید
Iran, Islamic Republic of
من به کجا وابسته ام؟ مطمئن باش به ساندیس وابسته نیستم.
آدمیزاد
Colombia
ببخشید این قضیه "ساندیس " چیست که من هنوز آنرا درنیافته ام؟
Iran, Islamic Republic of
...
عبدی
Iran, Islamic Republic of
سلام بنده خود فرزند جانبازم .دایی و پسر عمه و شوهر عمه ام شهید شده اند و خانواده ام در تمام این 40 سال جزو مدافعان واقعی انقلابند .خواستم به اقای دادستان عرض کنم این مواردیکه شما به ان اشاره کردید و ننگ دانسته اید یکهزارم ان ننگها و خون دلهایی نیست که در مملکت ما جاری و ساریست و هیچ کدام از شما نیز دم بر نمی اورید .پس لطفا حب و بغض سیاسیتان را به نام خانواده شهدا و ایثارگران بیان نکنید .
شمه
Iran, Islamic Republic of
وجود ادم های فهیم مثل شما برای نظام غنیمته
از کجا معلوم..
علی
Iran, Islamic Republic of
خود مسئولان با کارهایشان باعث ننگ برای مملکت هستند دیگر چه انتظار از دیگران
حسن
Iran, Islamic Republic of
آقاي دادستان پس شما چه كاره ايد ؟؟؟؟؟؟ براي چي حقوق ميگيريد؟؟؟؟؟؟ خجالت نميكشيد عوض جلوگيري و اقدام داريد سخنراني ميكنيد ؟؟؟ مگه قرار ما بريم جلوي اونها را بگيريم ؟؟؟؟ اگه ما اعتراض كنيم همين قاضي شما ميگه به شما چه مربوطه
Iran, Islamic Republic of
پست برای این ها وگاهی هم یه سخنرانی تند الکی ابتر آنان را کفایت می کند .اقدام انقلابی به قهقرا رفته از ترس فضای مجازی ودیده بان حقوق بشر غربی وووو.....اگر بر حق اید از هیچی نباید ترسید ! شیطان کارش همینه ایجاد ترس در دل مومنین !
Iran, Islamic Republic of
آقای مدیر برای اینکه یک شهروند امریکا در آسایش باشد اجازه می‌دهد به ایران بیاید و از شکارگاه ایران در نیشابور و کاشمر شکار کند و این ننگ را انسان به کجا ببرد.
اقای دادستان ملت این ننگ را کجا ببرد که دادستان کل ازبرخورد با چند مدیر بی عرضه مفت خور و وطن فروش عاجز است.
حرف حساب جواب نداره
Iran, Islamic Republic of
خانواده شهدا اگر اعتراضی دارند باید خودشان بگویند. نمیشود که هروقت مسئولی از چیزی خوشش نیامد پای این بنده های خدا را وسط بکشد.
Iran, Islamic Republic of
آقای دادستان این حرف ها در جامعه غرق در فساد اقتصادی و چپاول و غارت بیت المال و همچنین غرق در فقر و تنگدستی و نا امیدی دیگه خریداری نداره....
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
...
شما اگر دادستانید باید حقوق مردم را از حلقوووم نا اهلان و نامردان ودزدان خودی بکشید ...
Iran, Islamic Republic of
چه ننگی مگه وکیل وصی مردمی؟؟؟
زیاددلتون میسوزه که نمیسوزه فکراقتصادمردم باشید
تامردم یزره شادمیشن یکی میزنه توذوقمون
کسی با شادی مردم مخالف نیست مردم با از بیخود شدن و کشف حجاب در ورزشگاه مخالفند
-
Iran, Islamic Republic of
مردم قبل اینا ازدزدی واختلاس وبی خیالی مسولین و تعطیلات مجلس هم شاکین
چیه یاوضعت توپه یا الکی جوگیرشدی نمیدونی چه خبره
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اينهايي كه تو ورزشگاه ها يا تو خيابون و پشت فرمون كشف حجاب مي كنند همونهايي هستند كه در روز انتخاباتبه ..... شال و مچ بند سبز و بنفش دست كرده بودند راي دادند فكر مي كنند كشور با بي حجابي و و اشرافي گري سر و سامان مي گيره در حاليكه كشور با اقتصاد سالم و فرهنگ اصيل ايراني و اسلامي و بكارگيري شايستگان در مصادر اجرايي بسامان ميرسد نه با بي حجابي و بي شرفي و توسل به كدخداي جهانخوار فرهنگ سوز دين ستيز غرب به سركردگي امريكا
عالی بود
مهدی
پیگیری کن دادستان،مردم از بی بندو باری وبی حجابی وبی غیرتی مردان و بی حیایی زنان در جامعه اسلامی بیزارندودر کنار آن باید با مفسدان اقتادی هم مبارزه کنند
احسنت
United States
به جای بررسی به اون پرونده چند هزار میلیاردی شهرداری و ... میاد درباره همه چی نظر میده

نظر سنجی کردن گفتن 61 درصد موافق رفتن خانواده ها هستن. کسانی که نمی خوان خب نرن!! اینقدر تند روی می کنید که از اسلام هیچیش نمی مونه
Iran, Islamic Republic of
...
من الغریب
United States
ننگ 5000 خودرو خارجی ثبت سفارش شده در زمان هک شدن سایتش رو به کجا ببریم .............
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این دادستان محترم گویا در جریان امور امروز کشور نیستند. بابا اکثریت مردم چه خانواده شهدا چه معمولی می گویند جلو دزدی و اختلاس و ارتشاء و رانت و دلار 9 هزار تومانی و سکه 3 میلیونی را بگیرید. شما کجا هستید؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
چطور اینهمه قرآن را زیر ورو کردید و در حوزه ها وقتتان را تلف و نتوانستید بفهمید که کجای قرآن مجید یه چیزی پیدا کنید و بسازید و الان ربطش بدهید به این موبایل دربدرشده پیرسوخته که هرکس دست بگیرد بهشت برایش...
Iran, Islamic Republic of
دادستان شما هستی عزیز
اگه می گی که مردم بدونن که مردم فهمیدند
خود شما چرا اقدام نمی کنید؟؟؟؟!؟!؟!؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مامشکلمون اینه که همه چیز رابه هم ربط می دهیم مسیول ورزشگامی تونست جایی برای اقاایان مجردیه جای دیگه برای خانمها درنظرمی گرفت ویه جابرای خانواده ها وباچندمامورزن به انهانظم می داد ومشکل کمترمی شددین باید اساس زندگی مابشه نه فرع ز ندگی ما
آکنده
سلام. فکر میکنی با این کار مشکل حل یا کم میشه؟ نه عزیزم در یه گوشه ایران شهری سراغ دارم که پارکی را اختصاص داده اند به خانواده‌ها و هیچ فردی چه پسر یا دختر حق نداره به تنهایی به آن پارک بره. ولی متاسفانه بعضی پسرها یا دخترها بیرون پارک با هم آشنا میشند و به عنوان خانواده میرن داخل و با هم میریزن رو هم. حالا تو ورزشگاه یا هر جای دیگه هم اگه قرار باشه نظر شما را عملی کنند همین نتیجه را خواهد داشت. نمیشه هم تو اون جمعیت این همه آدمو کنترل کرد که کی واقعا خانواده است و کی نیست.
Iran, Islamic Republic of
آقای دادستان من خودیکی ازنیروهای اصولگراهستم
ننگ اینه که درجمهوری اسلامی کسانی پیدابشن شب راباشکم گرسنه بخوابند!!
ننگ آنست که کسانی بخاطرسیر کردن شکمشان دست به خودفروشی بزنند!!!
ننگ آنست که کسانی بازهم برای گدران زندگی ناچاربشن کلیه یا اعضای بدنشانرابفروشن!!!
ننگ آنست پس از40سال فرمانروایی جمهوری اسلامی دزدیهای میلیاردی توسط دست اندرکاران نظام انجام بشه!!!
...
Iran, Islamic Republic of
واقعا درست میگن
احسنت !!
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
جناب دادستان ننگ اصلی کشور دزدی ها واختلاس ها وسکونت درویلاهای بجا مانده ازشاه وحضورچندین نفرازفرزندان مسیولین درامریکاست نه رقص چندنفر !!اگرشماها دخالت نکنید دربیشتر مواقع مشاهده شده اگرکسی خلاف اخلاقیات وهنجارها حرکتی انجام بده خودمردم تقبیحش میکنن ونیازی به ارشادشمانیست به دلیل اینکه پس چراعده ای که درهمونجا نمازمیخوندن روندیدید ؟
پارسا عبدی
Iran, Islamic Republic of
...