جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۲
در نهمین جشنواره تجلیل و تکریم از کارآفرینان و مدیران اشتغالزای کشور:

از مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه تجلیل شد

يکشنبه ۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب: 622244
با حضور محمد جواد ظریف و عباس عراقچی از دکتر فرشید گلزاده کرمانی مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه به عنوان کارآفرین و اشتغالزای برتر تجلیل شد.
به گزارش جهان نيوز، با حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، عباس عراقچی معاون امور سیاسی وزارت امور خارجه، کواکبیان نماینده مجلس شورای اسلامی از دكترفرشيدگلزاده كرماني مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه تقدیر شد. مجموعه فروشگاه های زنجیره ای رفاه با بیش از 241 شعبه در سراسر کشور توانسته است زمینه اشتغال به کار بیش از 3000 نفر از نیروی انسانی کشور را فراهم کرده و ضمن رعایت استانداردهای بین المللی فروشگاهی، خدمات خود را در سراسر کشور عرضه کند.
 
از مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه تجلیل شد

از مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه تجلیل شد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رجائی
Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاع دوستان، در دهه 70 که فروشگاههای رفاه در دولت اقای هاشمی شروع به کار کرد، بخشی از سهام این فروشگاه ها در بین مردم عرضه شد. الآن بعد از 25 سال هیچ اثری از این سهام و وضعیت آنها نیست. نه وضعیت سهام، نه ارزش سهام و نه خبری از سود سهام آن نیست. حالا ژنرالهای برجام هم از ایشون تجلیل کنند، واقعاً همه چی سرجای خودش قرار داره.
Iran, Islamic Republic of
سفیر چین هم بوده یا نه? امشب رفتم فروشگاه رفاه مشهد ماشالله عدس و لپه چبنی و لوبیا و... چینی و چیزهای دیگه فراوون بود. کارافرینی برای چبنی ها???