چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۲۸

هوای توچال را خوردید حالا نوبت آب خوزستان است

يکشنبه ۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب: 622232
حضور رئیس‌جمهور با پوشش بِرند در توچال با واکنش‌های متفاوتی مواجه شد؛ امید است این گشت‌وگذار تابستانی کمکی به بهبود قیمت دلار و وضع نابسامان اقتصادی کند و حباب‌ها را بترکاند.
هوای توچال را خوردید حالا نوبت آب خوزستان است
گروه سیاسی جهان نيوز، امین صبحی: بازدید رئیس‌جمهور از مجموعه تفریحی‌ورزشی توچال در این روزها که آشفتگی اقتصادی در کشور بیداد می‌کند به‌اندازه کافی غیرمترقبه بود و واکنش‌هایی را به دنبال داشت چراکه به نظر می‌رسد در شرایط کنونی، انتظار حداقلی از بالاترین مسئول اجرایی کشور این است که توضیحاتی را درباره این وضعیت نابسامان ارائه دهد و اگر هم همچون وزرای کابینه توجیهی در این باره ندارد، لااقل از انجام اقدامات حاشیه‌ای که باعث تحریک احساس مردم می‌شود پرهیز کند.

از بحران قیمت صعودی دلار، یورو، سکه، خودرو و انواع مایحتاج مردم و شرایط بین‌المللی نظیر اوپک هم که بگذریم شرایط رقت‌بار مردم خوزستان و اعتراضات آنان نسبت به آب شرب، موضوعی نیست که بتوان از آن به‌سادگی گذر کرد، بنابراین ابهام دیگر این است که آقای روحانی با کدام منطق به‌جای بازدید از آن منطقه و حل مشکلات مردم، بازدید فرح‌بخش عصرگاهی را در برنامه کاری خود قرار داده است.
 
Image result for ‫توچال‬‎

اما از همه این موارد که بگذریم گویا آقای روحانی که روزگاری معروف به «شیخ دیپلمات» بودند فراموش کرده‌اند که در دنیای کنونی پیام‌ها آن از طریق Body language و FASHION DIPLOMACY‏ منتقل می‌شود و در حال حاضر بسیاری از سیاستمداران پیش از حضور در یک جلسه و سخنرانی در آن با حرکات و پوشش خود اقدام به نشان دادن سیاست‌ها و فرهنگشان می‌کنند و از این اصول حتی در یک پیاده‌روی معمولی نیز غافل نمی‌شوند، پس چگونه است که آقای رئیس‌جمهور در سالی که حمایت از کالای ایرانی نامیده شده است از پوشش آمریکایی استفاده می‌کند؟

چگونه است که ایشان در همین موارد دم‌دستی نیز سهل انگارانه برخورد می‌کنند؟ آن‌هم در مورد کالاهای آمریکایی که ممنوعیت آن حرف امروز و دیروز نیست و از سابقه طولانی برخوردار است و خود رئیس‌جمهور نیز مکرراً این دستورالعمل‌ها را صادر کرده‌اند.

Image result for ‫آب خوزستان‬‎

امیدواریم آقای رئیس‌جمهور در این مورد نیز به قوانین بین‌المللی رجوع کنند و عملکرد روسای جمهور و رهبران اروپایی را که آخرین مورد آن پوشش نخست‌وزیر کانادا در اجلاس داووس و پوشش ملانیا ترامپ در بازدید از کمپ مهاجران را سرمشق خود قرار دهد، چرا که در بسیاری از موارد این پوشش‌ها تبلیغ برای برندها و شرکت‌هاست که متأسفانه دولتمردان ما به‌صورت خودجوش در این عرصه حاضرند بدون اینکه برنامه ای را برای بهره مندی صحیح از این فرصت اتخاذ کنند.

بنابراین بی‌دلیل نیست که سطح اقتصادی ما با کشورهای در حال‌ توسعه در تقابل زیادی قرار دارد، چرا که در آنجا مِرکل در پاسخ به پرسش خبرنگار درباره پوشش‌اش پاسخ می‌دهد که من مدل نیستم و وظیفه دیگری دارم و اینجا رئیس‌جمهور با مارک‌های خارجی سِلفی می‌گیرد.

البته از نگاه خوش‌بینانه هم می‌توان به این خبر نگاه کرد؛ باید از رئیس‌جمهور قدردانی کنیم در این جوّ ورزشی از برند نایک استفاده نکرده‌اند و امیدواریم با حضور در این منطقه خوش آب‌وهوا راه‌کاری برای ترکاندن حباب‌های موجود پیدا کرده باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اين كار خودكشي سياسي است از نوع مدل ونزوئلايي
Iran, Islamic Republic of
لیاقت هر کشوری مسولین اون کشوره

روحانی، خوب یا بد، حاصل فکر، تحلیل و انتخاب مردم ایرانه
Iran, Islamic Republic of
خودکرده را تدبیر نیست
خودمان از روی هوس بازی وبی فکری رای دادیم .
قشر ضعیف در گرانی ها دارن دست پنجه می زنند اما ریس جمهوری...
Iran, Islamic Republic of
این مسئله رو در نظر بگیرید که این شخص منتخب همه ملت ایران نبود و در زمان انتخابات ۱۶ میلیون مخالف داشت که الان خیلی بیشتر هم شده.
Iran, Islamic Republic of
نه همه مردم ایران.
این از ثمرات دموکراسی غربی است.
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
اميرالمومنين على(ع) مى فرمايد: يستدل على زوال الدول باربع: تضييع الاصول و التمسك بالفروع, و تقدم الاراذل و تاخير الافاضل مى توان چهار نشانه را براى زوال و نابودى دولت ها نام برد: يكم: اصول و ريشه ها را ناديده گرفتن دوم: به شاخ و برگ ها چسبيدن سوم: اراذل و اوباش را در راس كارها گماشتن چهارم: دانشمندان و اهل خرد را كنار گذاشتن.
محمد
Iran, Islamic Republic of
آه هوای اونجا بده.حسن جون مریض میشه
Iran, Islamic Republic of
اين كار يعني دهن كجي به مردمي كه دارند در فشار اقتصادي سكه 3 ميليوني و دلار 8هزار توماني دست و پا مي زنند.
United Arab Emirates
احسنت یعنی مردم برامون ارزشی ندارن
Iran, Islamic Republic of
اين كار يعني خودتان خواستيد به جهنم كه مشكل داريد.ما فقط يك كار بلد بوديم كه مملكت را بنام برجام دودستي تقديم آمريكا كنيم.حالا كه مقام رهبري نمي گذارند اين كار انجام شود پس ما ديگر كار ديگري بلد نيستم.خداحافظ و شب بخير
Iran, Islamic Republic of
شب بخیر
Iran, Islamic Republic of
رئیس جمهور به جای خوزستان اشتباهی به توچال رفت
United Arab Emirates
عمدا توچال رفت تا بگه کشور گل و بلبله و مردم دروغ میگن
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
... اگه وقت کردی ؛ به خوزستان و بلوچستان برو و کمی ، فقط کمی ، درد اونا رو از نزدیک حس کن !! علی برکت الله !!
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه این منوی غذای زهرآلودیه ! که بعضی دنیاطلبا ، برای اینکه رئیسی تو پیاده رو ها دیوار نکشه ! انتخاب کردن !!
Iran, Islamic Republic of
هوس اش دوغ كرده رفته توچال .مثل اقدامات برجام اب دوغ خيارش
Iran, Islamic Republic of
خب مثل هاشمی که رفت سد لتیان
Iran, Islamic Republic of
مثل آقا و مراد و استادش بگی مطلب بهتر جا میافته!
Iran, Islamic Republic of
آخرشون مثل هم نشه صلوات!
United States
....
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
به هرحال انتخاب مردم است دیگر
نمی شود به ایشان خرده گرفت
4 سال اول ایشان را مردم دیده بودند و دوباره همان منش و روش را تایید کردند
بنابراین شیخ دیپلمات حق دارد با زبان بدن و نوع پوشش به همه بفهماند که ذائقه رای دهندگان به ایشان چه بوده و دنبال چه هستند. ....
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
چرا باقیش رو منتشر نکردی جهان ؟
Iran, Islamic Republic of
إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ يُغَيِّروا ما بِأَنفُسِهِم
Iran, Islamic Republic of
مردم خودشان انتخاب کردند مجبور ب انتخاب نبودند گزینه های دست پاکتر دلسوزتر پای بندبه ارزشهای انسانی و اخلاقی تر و متعصب ب کالا و تولیدملی و چاره سازتر در مسائل معیشتی و غیر فئودال و مردمی تر بود مدیر کارامد و ضد دشمن اما باتدبیر و مقاوم و ثابت قدم. دیگه چ بگم
لذا حق اعتراض برای کسایی که دود این وضع را از دوراندیشی و انتخاب وزرای قبلی و مدل مدیریت و غربگرایی و تزویر و دروغ و وووو فقط محفوظ است بقیه درخواست استعفا دهند چون درخواست جبران تاثیر ندارد
احسان
Iran, Islamic Republic of
بد نیس یادی هم بکنیم از فرمانده اقتصاد مقاومتی جناب جهانگیری که سال گذشته در ایام انتخابات افاضه می فرمودند : ملت شریف ایران به یاد دارید دلار 3200تومانی رو به 85000 رسوندیم سکه 7000 هزاری رو به 2950000رسوندیم طلای 65000 رو با تلاشهای بی وفقه و شبانه روزی به 257000 رسوندیم ملت شریف ایرا ن به یاد دارید یارانه 45500 رو با همت دوستان و زحمت مدیران در همان 45000 بدون تورم نگه داشتیم با تلاش خادمان ملت در کابینه هوای تهران رو سالم کردیم میگین نه بیان توچال به عینه ببینین راستی عزیزان تابستان است و فصل میوه چینی از میوه های بهشتی برجام هم چیده و توشه ای به خانه ببرید و با اهل و ایال شکر گذار باشید
Iran, Islamic Republic of
از همه مردم ایران ، از خانواده معظم شهدا ، از جانبازان و ایثارگران عزیز و از همه مهمتر از شهدای والا مقام که جان خود را فدا کردند تا این مملکت به دست نا اهلان نیفتد عذرخواهی میکنم که به چنین فردی رای دادم ، امیدوارم خدا از سر تقصیراتم بگذرد.
اثر خوزستان هم به روحانی رای دادن پس هرچه سرشون بیاد نمی توانند چیزی بگند
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
فقط آقای رییس جمهور توچال نیست؛ همه باهم توچال هستیم! ملت هم توچال هست: تو چال گرانی!!