سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱
۱

حمله اینستاگرامی سوئدی ها به مقصر باخت!

يکشنبه ۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب: 622171
جیمی دورماز، هافبک تیم ملی سوئد، شب گذشته روی ورنر مرتکب خطا شد که این ضربه خطا در نهایت به گل برای آلمان تبدیل شد و سوئدی ها شکست خوردند.
حمله اینستاگرامی سوئدی ها به مقصر باخت!
به گزارش جهان نيوز، پس از بازی شب گذشته که سوئد در آن مغلوب شد، بسیاری دورماز را مقصر این باخت می‌دانستند و پس از بازی، انتقادات تندی در اینستاگرام از او به عمل آوردند. با این حال، دورماز از سوی مطبوعات و هم تیمی هایش به شدت مورد حمایت قرار گرفت.
 
مکس بورسل، نویسنده نشریه SVT نوشت:" لعنت بر کسانی که به خاطر خطا به تو توهین می‌کنند. آنها مایه شرم سوئد هستند."
 
نوا باچنر نیز در این رابطه نوشت:" چیزی که من از کامنت‌های اینستاگرام جیمی دورماز دیدم، فقط توهین بود. آیا شما در ذهنتان مغز دارید؟"
 
حتی هم تیمی‌های دورماز نیز پس از بازی از او حمایت کردند. جان گیدتی در این رابطه نوشت:" احمقانه است که به خاطر خطا به او توهین کنیم. او تمام تلاشش را برای نتیجه گرفتن در این بازی انجام داد. ضربه کاشته به خاطر بدشانسی او به گل تبدیل شد."
 
دورماز نیز به این انتقادات پاسخ داد. او نوشت:" همیشه افرادی بودند که با من مشکل داشتند. اگر برای همیشه زنده بودید خطری نداشت و مهم نبود. من با افتخار در کنار کشورم می ایستم. شماها مثل همیشه از من ناراحت هستید و فقط به مسیرتان ادامه دهید."
 
او همچنین از هم تیمی‌هایش تشکر کرد و گفت:" ما تیم بزرگی هستیم و به دنبال یک هدف گام برمی‌داریم. تلاش بسیاری کردیم تا به اینجا برسیم. یک روز قهرمان هستیم، روز دیگر هیچ."

منبع:ورزش سه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
مقصر داور بود که همون ابتدای بازی میبایست هم پنالتی میگرفت و هم یه آلمانی رو اخراج میکرد نه این بنده خدا