جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱
مدیرعامل بیمه سلامت عنوان کرد

ماجرای قرارداد نبستن بیمه سلامت با داروخانه‌ها

يکشنبه ۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب: 622153
با اشاره به برخی اخبار منتشر شده در خصوص بدهی ۸ ماهه بیمه سلامت به داروخانه‌ها توضیح داد: در حال حاضر بیمه سلامت تنها دو ماه به داروخانه‌ها بدهی دارد.
ماجرای قرارداد نبستن بیمه سلامت با داروخانه‌ها
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه سلامت در خصوص اخبار منتشر شده در زمینه قرارداد نبستن بیمه سلامت با برخی از داروخانه‌ها اظهار داشت: در حال حاضر بیمه سلامت با 9800 داروخانه در سطح کشور همکاری دارد و هر یک از استان‌ها موظف است با توجه به میزان اعتبارات خود همکاری خود با داروخانه‌ها را ادامه دهد.

وی با بیان اینکه بخشنامه‌ای از سوی بیمه سلامت در زمینه صادر نشده است گفت: برخی از داروخانه‌ها تمایلی برای همکاری با بیمه سلامت ندارند همچنین در برخی موارد تخلفاتی در این زمینه صورت می‌گیرد.موهبتی ادامه داد: در قانون بودجه سال ۹۶ آمده است که بیمه شدگان رایگان ما حق مراجعه به بخش‌های خصوصی را ندارند اما این قانون در رابطه با داروخانه‌ها اعمال نشده است.

مدیرعامل بیمه سلامت با اشاره به اهمیت مدیریت هزینه‌های دارویی اظهار داشت: بدین منظور سامانه‌ای راه اندازه شد که در حال حاضر ۳۰۰ قلم داروی گران قیمت در آن ثبت شده است تا بتوان قیمت آن ها را کنترل کرد.

وی با اشاره به برخی اخبار منتشر شده در خصوص بدهی ۸ ماهه بیمه سلامت به داروخانه‌ها توضیح داد: در حال حاضر بیمه سلامت تنها دو ماه به داروخانه‌ها بدهی دارد که در صورت پرداخت این مبلغ بیمه سامت به داروخانه‌ها بدهی نخواد داشت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حداقل نام داروخانه هایی را که با بیمه سلامت قرارداد دارند اعلام کنند تا بیماران مجبورنشوند داروها را گران تربخرند