جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم است

يکشنبه ۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب: 622116
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: در حال حاضر میانگین شاخص کیفیت هوای تهران ۱۰۵ و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم است
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، حسین شهبازی با اشاره به شرایط جوی تهران اظهار کرد: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا حاکی از افزایش میزان ناپایداری جوی در بعدازظهر امروز(۳ تیرماه) است و در برخی ساعات وزش باد به بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب شرقی انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط جوی تهران، احتمال می‌رود وزش باد در برخی ساعات طی امروز (۳ تیرماه) سبب خیزش گرد و خاک و افزایش موقتی غلظت ذرات معلق در سطح شهر شود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران افزود: این وضعیت جوی فردا (۴ تیرماه) کم وبیش ادامه خواهد داشت و برای برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۸ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوبی و جنوب شرقی پیش‌بینی می‌شود.

شهبازی تاکید کرد: طبق نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا،وزش باد در برخی ساعات فردا (۴ تیرماه) افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال خواهد داشت.وی در پایان اظهار کرد: دمای تهران تا فردا افزایش جزئی می‌یابد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *