جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۱۵

همسفری بی‌ربط ۴ نماینده با وزیر نفت +عکس

يکشنبه ۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب: 622082
در سفر وزیر نفت به وین، در رخدادی کم سابقه، علاوه بر تیم کارشناسی وزارت نفت، ۴ نماینده مجلس شورای اسلامی وزیر نفت را همراهی کردند و در برخی جلسات زنگنه در وین، در کنار وی حضور داشتند.
به گزارش جهان نيوز، در سفر وزیر نفت به وین، در رخدادی کم سابقه، علاوه بر تیم کارشناسی وزارت نفت، ۴ نماینده مجلس شورای اسلامی وزیر نفت را همراهی کردند و در برخی جلسات زنگنه در وین، در کنار وی حضور داشتند.

 اجلاس 174 اوپک یکی از حساس ترین و دشوارترین نشست های سالهای اخیر این سازمان برای ایران بود، چرا که از یک سو همزمان با کاهش عرضه نفت لیبی و ونزوئلا و اعلام تحریم های جدید نفتی از سوی امریکا علیه ایران، کشورهایی چون روسیه، عربستان و امارات به دنبال سهم گیری بیشتر از بازار نفت برآمدند و از سوی دیگر، با توجه به تلاش های امریکا بر همراه کردن تصمیمات اوپک با منافع سیاسی خود، ایران به عنوان یکی از بنیانگذاران اوپک، به دنبال این بود که این سازمان استقلال خود را حفظ کند.

 
در این سفر در رخدادی کم سابقه، علاوه بر تیم کارشناسی وزارت نفت، 4 نماینده مجلس شورای اسلامی وزیر نفت را همراهی کردند و در برخی جلسات زنگنه در وین، در کنار وی حضور داشتند.
 
در تصویری که روابط عمومی وزارت نفت از دیدارهای حاشیه ای وزیر نفت در وین منتشر کرده، این 4 نماینده دیده می شوند.

بهروز نعمتی نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات، علی ادیانی راد نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی، حسن بیگلری نماینده مردم سقز و بانه و حسن بهرام نیا نماینده مردم نهاوند، 4 نماینده ای هستند که در سفر به وین، وزیر نفت را به منظور شرکت در نشست اوپک همراهی کردند.

گفتنی است فارغ از همسفری بی ربط این چهار نماینده که لازم است وزارت نفت در مورد کاربرد حضور ایشان و پرداخت هزینه از بیت المال سریعا و صریحا توضیح دهد، یکی از انتقادات جدی به ژنرال زنگنه، انتصاب تعداد زیادی از نمایندگان ناکام ادوار پیش در وزارت نفت، سازمان ها و شرکت های تابعه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا همسفری با وزیر ان هم وزیر پول دار نقت بی ربطه؟ نه خیر کلی حق ماموریت برون مرزی و دلار داره
Iran, Islamic Republic of
بهروز پیرپکاجکی هم هست!
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا این سفر را نمایندگان مجلس باید بروند تا بفهمند کی به کی است. سفر روسیه و جام جهانی اضافی بود.
Iran, Islamic Republic of
همگی سر سفره نفت
Germany
مگه ربطشو باید برادرا تایید کنن؟
Iran, Islamic Republic of
ربطش رو باید قانون بگه ...
محمد
Iran, Islamic Republic of
این همسفری بجای سفر به جام جهانی بود که بارسانه ای شدن این موضوع و موضع گیری مردم برخی از این عزیزان جا زدند.
Iran, Islamic Republic of
شاید جهت کارآموزی تشریف بردن وین!!
Iran, Islamic Republic of
رفیقشم تو دانشگاه تهران دقیقا هین کار را می کنه،
گویا استراتژی مشترکی است و از جای به خصوص دستور گرفتند.
Iran, Islamic Republic of
اي بابا يك سفره اي پهن همه ميخورن .كور شود انكه نتوان ديد
Iran, Islamic Republic of
حسن بهرام نیا رفته تا یاد بگیره از این به بعد نفت نهاوند را شخصا صادر کنه
Iran, Islamic Republic of
اولا یکی از اونا نماینده معروف چشمکی برجامه که حق حلالشه بره حالشو ببره. اون سه تا هم لابد به استیضاح بقیه ژنرالها رای ندادن دارن مزدشون رو می گیرن
Iran, Islamic Republic of
توره اروپای لاکچری ! یه خبرنگار تیز پیدا نمی شه از هتل و وخریدومیز شامشون وووو گزارش تهیه کنه !!
احمد
Iran, Islamic Republic of
انقدر جار وجنجال به پا کردن که این عزیزان نتونستن برروی تیم ملی فوتبال نظارت داشته باشن بهمین خاطر نظارت برعملکرد وزارت نفت و سرلوحه کار خودشون قرار دادن که نکنه نفت و با اب قاطی کنن و بفروشن و ابرومون وببرن
Iran, Islamic Republic of
همانطور که نماینده هایی پس از نمایندگی ب عضویت رسمی نفت در امدند حتی از اداراتی که قبلا نیروی رسمی بودند انتقال ب وزارت نفت دادند ازجمله شمس الله بهمئی نماینده سابق رامهرمز مرحوم سیدناصرموسوی که 3دوره نماینده بود و از پرسنل وزارت دادگستری یا قوه قضائیه بود بعد رفت نفت ووووو اینها شغلشان و شغل هفت پشتشان و فامیلهای دور و نزدیکشان تضمین است همین طور شد شغل بهمئیی و سیدناصر و 7پشتشان و فامیل های دور و نزدیکشان تضمین و اکنو ن مشغولند بازرسی یا اصل بی خاصیت90 بررسی کند می بیند.