پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
رپرتاژ/

اولین سایت فروش آنلاین پرواز داخلی چندمسیره

يکشنبه ۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۶
کد مطلب: 622070
 تا حالا میدونستین میتونین پروازهای چند مسیره داخلی داشته باشین؟! تا حالا اسمشمو شنیده بودین؟
خیلی از مسافر ها دوست دارند به جای اینکه پروازشون رو جدا جدا خریداری کنند از بلیط های چند مسیره استفاده کنند. اگه چیزی راجع به این موضوع نمیدونین این مطلب رو از دست ندین جاینت به کمک شما می آید تا شما را به مفهوم دقیق پرواز های چند مسیره نزدیک کند.
همانطور که می دانید پروازهای یکطرفه از یک مبدا به یک مقصد بصورت فقط رفت می باشد. و پروازهای رفت و برگشت از یک مبدا به یک مقصد بصورت رفت و برگشت می باشد. ولی پروازهای چند مسیره، مسیر هایی هستند که بیش از یک مقصد دارند. وقتی شما بخواهید مبدا خودتان به دو یا چند مقصد سفر داشته باشید می بایست از قسمت جستجوی پروازهای چند مسیره در سایت جاینت استفاده کنید . بطور مثال پروازهای زیر را در نظر بگیرد.



مثال یک، پرواز چارتر یا سیستمی داخلی:
پرواز 1 رفت:تهران به گرگان
پرواز 2 برگشت:مشهد به تهران
این پرواز چون رفت به یک شهر و برگشت از شهر دیگری است می بایست از قسمت پروازهای چند مسیره استفاده کرد.
تهران             گرگان
تهران             مشهد
 
مثال دو، پرواز چارتر یا سیستمی داخلی:
پرواز 1: تهران به گرگان
پرواز 2: گرگان به مشهد
پرواز 3: مشهد به تهران
در این مثال مسافر بیش از یک مقصد دارد که از طریق جستجوی پرواز های چند مسیره این رزرو امکان پذیر است.
 
تهران             گرگان
گرگان             مشهد
مشهد              تهران



اگه هدفتون سفر به چند شهر مختلف داخل ایرانه میتونین به زودی در سایت جاینت خرید اینترنتی بلیط هواپیما پرواز های چند مسیره خودتون رو به راحتی رزرو کنین. جاینت به عنوان یکی از کامل ترین سامانه بلیط هواپیما چند مسیره در کشور با ارائه انواع پرواز های چارتری و سیستمی در مسیرهای مختلف کشور توانسته بهترین نرخ رو در اختیار شما قرار بده و برایتان مقرون به صرفه ترین سفر رو به ارمغان بیاره. هم چنین شما میتونین در صورت لزوم جهت راهنمایی بیشتر با واحد پشتیبانی جاینت به شماره 09126076900 تماس بگیرید، تیم پشتیبانی جاینت به صورت 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل عملکرد جاینت را تحت نظر داشته و شما را تنها نخواهند گذاشت و در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات و نظرات شما هستند
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *