پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱
رپرتاژ/

قبولی قطعی در آزمون آیین نامه رانندگی

يکشنبه ۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب: 622002
معمولا آموزشگاه‌های رانندگی، پس از پایان جلسه‌های آموزش تئوری، یک آزمون داخلی (آزمون آیین نامه مقدماتی) از شما می‌گیرند تا اگر نیاز باشد برایتان باز هم کلاس آموزشی گذاشته شود. در صورت قبولی در آزمون مقدماتی آییین نامه باید در آزمون اصلی آیین نامه که با حضور افسر راهنمایی و رانندگی گرفته خواهد شد حضور یابید.

قبولی در آزمون مقدماتی آیین نامه اولین قدم برای دریافت گواهینامه است. پس از آن نوبت به آزمون اصلی آیین نامه می رسد. سوالات آزمون اصلی آیین نامه همانند سوالات آزمون مقدماتی هستند (شامل 30 سوال که امکان 4 سوال غلط یا بدون پاسخ بین آن ها وجود دارد). با این تفاوت که این آزمون توسط افسری که از سوی اداره ی راهنمایی رانندگی فرستاده می شود، برگزار می گردد و مدت زمان انجام آزمون محدود است. نکته ی دیگر این است که نمرات اخذ شده در هیچ یک از آزمون های مقدماتی و اصلی آیین نامه در گواهینامه درج نمی شوند و تنها قبولی در این آزمونها مد نظر است. پس از قبولی در این آزمون سرانجام می توانید برای آزمون عملی اقدام کنید.

هر بار رد شدن در آزمون آیین نامه می تواند وقت و هزینه زیادی از شما بگیرد و همچنین باعث کاهش اعتماد به نفس شما شود، بنابراین بسیار مهم است که در دفعات اول موفق به قبولی در آزمون آیین نامه شوید.
 
چگونه در آزمون ها بصورت قطعی قبول شویم؟
با توجه به اینکه قبولی در آزمون ها شرط اصلی برای دریافت گواهینامه است و عدم قبولی شما باعث اتلاف وقت و هزینه شما می شود پیشنهاد ما استفاده از نمونه سوالات آیین نامه است. ما در این بسته ویژه نمونه سوالات آیین نامه رانندگی را برای شما تهیه کرده ایم تا قبولی شما قطعی شود.

این بسته ویژه شامل سوالات آیین نامه و سوالات آیین نامه اصلی می شود.

سوالات آیین نامه رانندگی قبولی شما در آزمون آیین نامه را تضمین می کند و مزیت دیگر آن اینست که با مطالعه این نمونه سوالات نیازی به خواندن کتاب آیین نامه ندارید.
 
راهنمای قبولی در آزمون شهری
با اینکه تصور بر اینست که قبولی در آزمون عملی رانندگی ارتباط مستقیمی با مهارت افراد دارد اما واقعیت اینست که قبولی در این مرحله بیشتر به رعایت برخی قوانین و نکات ویژه ای دارد که ما آنها را در سایت پارس درایور به آدرس ParsDriver.com گردآوری کرده ایم که با مطالعه آن بدون استرس می توانید در آزمون عملی براحتی قبول شوید

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حمید
این سایت خبریه یا محل تبلیغات؟