پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

وقتی "سارا سندرز" را به رستوران راه نمی‌دهند

يکشنبه ۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۱
کد مطلب: 621982
سخنگوی کاخ سفید هم مانند وزیر امنیت ملی آمریکا به هنگام حضور در یک رستوران عمومی، با عکس‌العملی منفی روبرو شد و این بار، یکی از مسئولان دولت ترامپ با درخواست صاحب رستوران مجبور به ترک این مکان شد.
وقتی "سارا سندرز" را به رستوران راه نمی‌دهند
به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، «سارا سندرز» سخنگوی کاخ سفید که از نزدیک‌ترین افراد به «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا محسوب می‌شود، دیشب برای صرف غذا در یک رستوران در پایتخت آمریکا با مشکل مواجه شد.

آنطور که خبرگزاری فرانسه گزارش داده، سندرز و خانواده‌اش برای صرف شام به یکی از رستوران‌های واشنگتن دی. سی. رفته بوده که صاحب رستوران از آنها می‌خواهد محل کسب و کارش را ترک کنند.این خبر را یکی از پیشخدمت‌های رستوران «رِد هِن» در صفحه توئیتری‌اش نوشته است.

خود سارا سندرز هم این خبر را در تویئتر تأیید کرده و نوشته «چون برای رئیس‌جمهور ایالات متحده کار می‌کنم، صاحب رستوران رِد هِن از من خواست که (رستوران را) ترک کنم و من هم مودبانه از آنجا بیرون آمدم. رفتار او بیش از آنکه معرف شخصیت من باشد، معرف شخصیت خود اوست. من همیشه تلاش می‌کنم بهترین رفتار را با مردم داشته باشم مخصوصاً با آن دسته از مردم که نظری مخالف نظر من دارند.»

سارا سندزر ۳۵ ساله دومین سخنگوی کاخ سفید در دوره زمامداری ترامپ است؛ پیش از او «شان اسپایسر» در این سمت بود که همانند سندرز، رفتارش چندان مطلوب خبرنگاران بخصوص خبرنگاران رسانه‌های مخالف ترامپ نبود.

جدا کردن کودکان مهاجران غیرقانونی از والدینشان به دلیل منع قانونی حضور کودکان در بازداشتگاه، برای دولت ترامپ دردسرساز شده و واکنش منفی افکار عمومی کشورش را در پی داشته است.

چند روز پیش هم «کریستین نیلسون» وزیر امنیت داخلی آمریکا که اجرای سیاست‌های سختگیرانه ضد مهاجرتی دولت دونالد ترامپ را بر عهده دارد، پس از حضور در یک رستوران مکزیکی در واشنگتن دی. سی. با فریادهای اعتراض مردم روبرو و نهایتاً مجبور به ترک رستوران شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *