پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۷
۷۱
چون به گَردَش نمی‌رسی برگرد!

۱۶۰ نمونه از وعده‌هایی رئیس جمهور که هیچکدام محقق نشده است!

يکشنبه ۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۶
کد مطلب: 621971
حسین شریعتمداری در یادداشتی در روزنامه کیهان خطاب به رئیس جمهور به ۱۶۰نمونه از وعده‌های وی در ۵ سال گذشته به ملت اشاره و تصریح کرد، هیچکدام از این وعده‌ها محقق نشده است.
۱۶۰ نمونه از وعده‌هایی رئیس جمهور که هیچکدام محقق نشده است!
به گزارش جهان نيوز، حسین شریعتمداری ، مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی در این روزنامه با عنوان "چون به گَردَش نمی‌رسی برگرد!" نوشت:

می‌دانیم رئیس‌جمهور محترم پیشنهادی را که در این وجیزه آمده است، خوش ندارند و احیانا ابرو درهم کشیده و زبان به ملامت نگارنده می‌گشایند که این پیشنهاد را چرا پیش کشیده است؟! اما، اگر نیک بنگرند به یقین مصداق این آیه شریفه را در آن خواهند یافت که«عَسی أن تکرَهوا شَیئاً وهو خیرٌ لکم وَعسی أن تُحِبّوا شیئاً وهو شَرٌّ لکم...چه بسا چیزی را خوش نداشته باشید،‌ حال آنکه خیر شما در آن است؛ و یا چیزی را دوست داشته باشید،‌ حال آنکه شر شما در آن است».

(سوره بقره/ آیه 216) و تصدیق خواهند کرد که خیر و صلاح ایشان، مردم، نظام و انقلاب در این پیشنهاد جای دارد. بخوانید!

۱- آقای دکتر روحانی در سال ۱۳۹۲ و در جریان تبلیغات انتخاباتی خویش، قسم جلاله یاد کرده و خطاب به مردم گفته بود «والله العلی‌ العظیم اگر مشکلات این کشور که بسیار و بسیار و بسیار پیچیده است راه‌حل نداشت من کاندیدا نمی‌شدم»! و تاکید کرده بود که «بدانید برادران، خواهران، عزیزان، همه آنهایی که کلید را تکان دادید، واقعا برای این قفل‌ها کلید وجود دارد»!

اکنون از خود آقای روحانی و نه هیچکس دیگر سؤال این است که کدامیک از مشکلات کشور را حل کرده‌اید؟! و کدام مشکل را می‌توانید آدرس بدهید که در دوران ریاست جمهوری خود، چند برابر نکرده‌اید؟!

کافی است نگاهی گذرا به فهرست وعده‌هایی که داده بودید بیندازید و برای مردم -یا لااقل در پیشگاه وجدان خود- توضیح بدهید که کدام وعده است که بر زمین نمانده و دهها مشکل دیگر به آن افزوده نشده است؟! این ارزیابی به آسانی ممکن است و کار دشواری نیست، هست؟ و قضاوت نهایی نیز بر عهده خودتان! 

نگارنده با یک حساب سر‌انگشتی و با مراجعه به اظهارات خود حضرتعالی و نه دیگران نزدیک به ۱۶۰ نمونه از وعده‌هایی را که طی ۵ سال گذشته به ملت داده‌اید و هیچیک از آنها -تاکید می‌شود که هیچیک از آنها- تحقق نیافته است، فهرست کرده‌ام که شرح یکایک آنها به درازا می‌کشد و از این روی در نوشته پیش‌روی تنها شماری از آن وعده‌ها را که همگان به خاطر می‌آورند بر می‌شماریم و بازهم قضاوت را بر عهده خودتان می‌گذاریم!

۲- «دولت تدبیر و امید نخواهد گذاشت این همه جوان بیکار در مقابل خانواده و فرزندان شرمنده باشند» / حالا نیستند؟!

«اطلاعات مربوط به دولت باید به صورت شفاف در اختیار مردم قرار گیرد که این مسئله بسیار مهمی است؛ مقررات و قوانین باید به صورت شفاف در اختیار همه قرار گیرد و نباید یکی زودتر از این مسائل آگاه شود و فردی دیگر دیرتر» / آیا همه اطلاعات را محرمانه نکرده‌اید تا آنجا که از ارائه اطلاعات به مجلس هم خودداری ورزیده‌اید!

«همین کارخانه‌های موجود در کشور اگر به جای 20 درصد توان با 60 درصد توان کار کنند، بخش عظیمی از مشکلات ‌اشتغال‌زایی در کشور برطرف می‌شود. موانع از سر راه تولید برداشته می‌شود» /خودتان بفرمائید که چه تعداد انبوهی از کارخانه‌ها و مراکز تولید در دولت جنابعالی تعطیل شده است؟!

«شعار من «نجات اقتصاد ایران» است» / آیا اقتصاد را نجات داده‌اید یا دهها مشکل به آن افزوده‌اید؟!
« روی آوردن به مسیر واردات بزرگ‌ترین بی‌عدالتی است. یعنی عدالت این است که در شرایط فشار دشمن ما بتوانیم در داخل به تولید کمک کنیم» / آیا واردات بی‌رویه کالایی نظیر دسته بیل و تشتک نوشابه و قرقره و کود انسانی و کیف و کفش و شن و ماسه و مداد پاک‌کن و ژله و مربا و... که نابود‌کننده تولید داخلی و کسب و کار مردم بوده است بخشی از همین وعده جنابعالی است؟!

« دلار نباید ظرف چند ماه به چندین برابر قیمت افزایش پیدا کند»! حتما یادتان هست که می‌فرمودید؛«دولت تدبیر نخواهد گذاشت که ارزش پول ملی ظرف 6 ماه به یک سوم کاهش یابد»! /آقای روحانی! مگر قیمت دلار را به ۸هزار تومان نزدیک نفرموده‌اید؟ و مگر سخن از افزایش بیشتر آن در میان نیست؟! 

درباره مذاکرات هسته‌ای و آنهمه وعده که داده بودید و اکنون نتیجه‌ای کاملا معکوس و فاجعه‌بار داشته است، گفتنی‌ها بیرون از ‌اندازه و شمار است. فتح‌الفتوح! بزرگترین دستاورد تاریخ ایران! تسلیم قدرت‌های بزرگ در مقابل ایران! معجزه قرن! و... / حالا چی؟! تحریم‌ها که برداشته نشد و اضافه نیز شد و حال‌آنکه گفته بودید در اولین روز اجرایی شدن برجام همه تحریم‌ها لغو می‌شوند و... بگذریم!!

فرموده بودید؛«آنچنان رونق اقتصادی ایجاد بشود و مردم درآمد سرشار داشته باشند که اصلا این ٤٥ هزار تومان یارانه را نیاز نداشته باشند»! و گفته بودید؛« باید کار را به جایی برسانیم که به جای اینکه مردم دستشان را به سوی دولت دراز کنند، دولت دستش را به سوی مردم دراز کند» خودتان بفرمائید آیا اینگونه است؟!...

گفته بودید؛« در مسئله عدالت باید به مقوله رانت و فساد توجه کنیم»! / آیا با رانت‌خواری و فساد مبارزه کرده‌اید و یا دامنه این پلشتی‌ها با کم‌توجهی دولت جنابعالی گسترش فراوانی نیز یافته است؟!

فرموده بودید با گرانی و تورم مبارزه می‌کنید و برای اینکه ‌اشتباه نشود، تاکید کرده بودید که معیار تورم جیب مردم است! جناب روحانی! جیب مردم چه می‌گوید؟!

می‌فرمودید؛ «یکی از راه‌های مهار و کنترل تورم هدایت نقدینگی به سمت تولید است» / آقای رئیس‌جمهور! در دولت شما نقدینگی چند برابر شده و به رقم فوق نجومی یک تریلیون و چهار صد و پنجاه هزار میلیارد تومان رسیده است و به گفته وزیر محترمتان حتی یک ریال آن هم به سمت تولید نرفته است! 

 فعالیت هسته‌ای کشورمان را به باد دادید! از ایران مقتدر تصویری ذلت‌بار به دشمنان ارائه کردید، درباره مقابله با رکود و احترام به پاسپورت ایرانی و جلب سرمایه‌های خارجی و سپردن پروژه‌های عمرانی به داخلی‌ها و دهها نمونه دیگر از این دست نیز داد سخن فراوانی داده بودید که با عرض پوزش باید از خودتان پرسید کدامیک از آنها تحقق یافته است؟! 

۳- جناب آقای روحانی! حضرتعالی علی‌رغم سوگندهای غلیظ و شدید درباره ضرورت نقد و دعوت از همگان برای انتقاد از دولت، کمترین انتقادی را بر نتافته و تحمل نکرده و نمی‌کنید و در مقابل هر نقد دلسوزانه، منتقدان را به باد اهانت و ناسزا گرفته‌اید که از آن جمله است: 

« بی‌سواد، بی‌شناسنامه، مزدور، کاسب تحریم‌، کودک‌صفت، حسود، بزدل، ترسو، جیب‌بر، بی‌قانون، مستضعف‌ فکری، بیکار، متوهم، غوطه‌ور در فساد، سوءاستفاده‌گر، خرابکار، عقب‌مانده، تازه به دوران رسیده، عصر حجری، هوچی‌باز، منفی‌باف، یأس‌آفرین، ناشکر، باید به جهنم بروند»! و... اخیرا انقلابیون نفهم!، یک مشت لات!

و این در حالی است که امروزه همگان شاهدند حق با منتقدان بوده است و جنابعالی و دوستانتان راه را به خطا رفته‌اید!

۴- اکنون سؤال از رئیس‌جمهور محترم آن است که کدامیک از آنچه به اختصار در این وجیزه آمده است غیر واقعی و قابل انکار است؟ اگر قابل انکار نیست -که نیست- باید بپذیرید طی ۵ سال گذشته به بیراهه رفته‌اید و برخلاف قسم جلاله‌ای که یاد کرده بودید و در صدر این نوشته به آن ‌اشاره شد، توان اداره کشور را نداشته‌اید! 

نمی‌گوییم « چون به گَردَش نمی‌رسی، برگرد»!! چرا که جنابعالی با رای مردم بر کرسی ریاست جمهوری نشسته‌اید و اگرچه همخوانی وعده‌ها با رای مردم نیز بخشی از حق‌الناس است که اگر رعایت نشود حق رای‌دهندگان یعنی همان حق‌الناس ضایع شده است، ولی به صلاح خود شما، مردم، نظام و انقلاب است که دست به یک خانه‌تکانی اساسی و گسترده در دولت بزنید و ضمن سپردن کارها و مسئولیت‌ها به افراد شایسته و کاردان، در انجام امور نیز از افراد دلسوز و کارآمد و آزمون داده مشورت جدی بگیرید تا لا‌اقل بخشی از خسارت‌های فراوانی که تا‌کنون دولت جنابعالی به ملت تحمیل کرده است جبران شود. 

در میان وزرا و مدیران کابینه شما، افراد کاردان و دلسوخته کم نیستند ولی سخن درباره آن عده از اعضای دولت جنابعالی است که به زندگی‌های ‌اشرافی و یا وطن‌فروشی در فتنه آمریکایی- اسراییلی ۸۸ آلوده‌اند. این عده، افراد ناشایسته و همسو با آلودگی خویش را در بدنه دولت شما نفوذ داده‌اند و در نهایت برای جنابعالی نه «یار شاطر» که «بار خاطر»‌ند. 

این نکته هم گفتنی است که این روزها مدعیان اصلاحات یعنی همان‌ها که به صراحت دولت شما را «رحم اجاره‌ای»! خود می‌دانستند نیز سخن از تغییرات در کابینه دارند ولی با دقت در نظرات آنان متوجه می‌شوید که در پی اخراج نیروهای کارآمد و جایگزینی آنها با مشتی دیگر از ‌اشراف و شماری از دین به دنیا فروخته‌ها و آلوده به وطن‌فروشی در فتنه ۸۸ هستند یعنی همان‌ها که نتانیاهو از آنان با عنوان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران یاد می‌کرد. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بر دکتر!!! روحانی حرجی نیست

مقصر اصلی تک تک افرادی هستند که 4 سال نکبت و تحقیر رو به چشم خودشون دیدند اما از سر لجبازی، احساسات، توهم عقلانیت، جهل یا هر چیز دیگه ای حاضر شدند تا لیبرالها و غربگراهای قاجار مسلک 4 سال دیگه سوار بر مملکت بشن

عاقبت رای دادن از سر جهالت و هوس میشه همین

جا داره اینجا از شورای نگهبان هم تشکر کنم بابت این شاهکار
Iran, Islamic Republic of
مردمی که در عین علم به ناکارامدی روحانی و فقط با یک شعار آزادی به او رای دادید، امروز کشور تقصیر شماست نه روحانی. هر چند دیر شده و خیلی چیزها خراب شده ولی با قاطعیت جبران کنید و گرنه پیش وجدان خود معذب خواهید بود.
آقای روحانی آیا یک روز بازدید از محرومان سخت است؟
Germany
آقای روحانی
آقای جهانگیری
دولتمردان محترم
برای فیلم و بازی حزبی هم که شده سری به مناطق محروم بزنید. بین مردم آبادان بروید. شبی را با زلزله زده ها سر کنید. یک روز بدون تشریفات را با مردم عزیز سیستان بگذرانید. به خدا جای دوری نمیرود. مردم از شما رسیدگی بدون واسطه(بدون جلسه و همایش و دستور از راه دور) می خواهند. مگر شما پیروی امیرالمومنین(ع) نیستید؟
Iran, Islamic Republic of
همینکه تکلیف خونه ده هزار متری و هزار متری اقای هزار شغل مشخص شد ما را بس است راستی آقای شریعتمداری نظرت را در مورد این دو موضوع چرا مطرح نکردی .چرا این مخبرهایی که در کشورهای مختلف دارید و خبر به این مهمی مثل تروربن سلمان را به شما گزارش کردند و معلوم نیست در برابر این خبر چه مبلغ پول دریافت کرده‌اند چرا شما را از ماجراهای خانه های ده هزار متری مسولین محترم کشور با خبر نمی‌کنند .ولی با همه این حرفها شما را بسیار دوست دارم چون سعی میکنید خودتان باشید
Iran, Islamic Republic of
خوشم میاد هیچ جوابی برای خرابکاری های روحانی ندارید و دنبال خراب کردن هر کسی هستید که از روحانی انتقاد کنه . ....
موافق مطالب غیر از سطر آخر
Iran, Islamic Republic of
به نظر شما اگر شورای نگهبان روحانی رو در دوره دوم تایید صلاحیت نمی کرد مشکلات از الان کمتر بود ؟
همونطور که اشاره کردید مردم باید هوشیارانه انتخاب و عمل می کردن
روحانی از همه اوضاع باخبر بود و کاندیدا شد پس بهانه قبول نیست
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
این نمی شود که یک نفر با وجود آگاهی از همه شرایط و اوضاع کشور، کاندیدا شود و کلی وعده بدهد که من چنین و چنان می کنم بعد که رأی آورد و جیب یک عده از آشنایان و دوستان خاص، پر شد و چرخ زندگی خواص چرخید ولی نوبت به چرخیدن چرخ زندگی مردم که رسید آن فرد پیروز، بگوید «نمی گذارند، تقصیر قبلی ها بود، ما ته دره بودیم، کشور را لبه پرتگاه تحویل گرفتیم و غیره» و پشت پرده بنشیند و به ریش مردمی که به او رأی دادند بخندد.
Iran, Islamic Republic of
درسته خلایق هرچه لایق .همین آقای وعده حاضر نیست یک عذر خواهی کوچک از 24 میلیون انسان سرکار رفته بکند.
Iran, Islamic Republic of
۸۰ میلیون
Iran, Islamic Republic of
چرا مثل کشورهای مترقی یکی از مسئولین دولت بابت وضعیت موجود دلار وطلا وخودرو ومسکن و... استعفا نمیدهد.واقعاً چرا؟
Iran, Islamic Republic of
مسئولین ما به جای عذرخواهی، توچال تشریف می برند
Iran, Islamic Republic of
منم کاملا موافقم
حتی به نظر من در موضوع برجام هم مقصر درجه اول اون بخشی از مردم هستند که وقتی حرف از ارتباط با آمریکا میشد، دهانشون آب می افتاد.
فکر می کردند در دنیای امروز لبخندی که در اون هنری نباشه رو میشه به قیمت "لبخند ژکوند" فروخت.
در حالیکه در اروپا مثلا میگن اگر برق در آلمان یا انگلیس 24 ساعت بره این کشورها رتبه اقتصادیشون جابجا میشه، در ایران مردم ما به رکود 8 ساله راضی ترند تا حرکت برای تلاش و پیشرفت.
United Arab Emirates
ارباب وعده ها
Iran, Islamic Republic of
اقای پروفسور که در باره هر چی خودتو صاحب نظر میدونی. کارهای روحانی هم مثل پیش بینی های توست.
Iran, Islamic Republic of
در دوران احمدی نژاد منتقد شریعتمداری بودم ولی همیشه وی را فردی مطلع و تحلیلگر میدانم. زبان تیز ایشان از قوه قضائیه برنده تر است. کاش 10 حسین شریعتمداری میداشتیم.
23میلیون باید پاسخگو باشند
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
این روزگار، قابل پیش بینی بود و کسانی که 4سال اول روحانی را دیده بودند و دوباره به او رأی دادند باید پاسخ دهند.
Iran, Islamic Republic of
وقتی کسانی که از دیوار سفارت بالا رفتند و آجر اول تحریم‌ها رو گذاشتند و روش سیمان ریختن جواب دادن ، اینها هم که الان دودکش ساختمان تحریم رو نصب کردن هم جواب میدن !
Iran, Islamic Republic of
شما باید از حمید ابوطالبی و معصومه ابتکار سوال کنید که چرا از دیوار سفارت امریکا بالا رفتن و باعث تحریمهای اولیه بر علیه ایران شدند ؟!
Iran, Islamic Republic of
در مورد هر چه نیست ولی درباره خیلی چیزها صاحب نظر است و خوانده و مطالعه کرده و در طی نیم قرن تجربه و مبارزه و جهاد در راه خدا آن ها را به دست آورده است و اکنون به نسل های نورسیده آن ها را هدیه می دهد تا وسواسان خناس و دشمنان قسم خورده اسلام و کشور آن ها را فریب ندهند. برای همین هم دشمنان ایران و اسلام به شدت با وی مخالفند و به خونش تشنه و به وی توهین می کنند و او را تمسخر و دروغ می گویند و تهمت و....که همه اش طبیعیست چون کسانی از حیث منطق و عقل و استدلال دستشان خالیست در عوض چنته فحش و بی حیایی و دروغ و ..آن ها پر است!
سید مهدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام، من از نیمه دوم سال 87 به بعد کیهان رو مطالعه می کنم. ماه ها قبل از حرکات آشوب طلبانه سال 88 همین آقای شریعتمداری تو اصفهان گفت اینبار نتیجه اتفاقی مانند عاشورا، شکست دشمنان دین خداست نه ولی خدا (خبر از قبل در خصوص حوادث سال 88). و حتی ماه ها قبل گفت خاتمی کاندید اصلی نیست و کنار می رود و گفت یک رنگ انتخاب می کنند (اطلاع قبلی از انقلاب مخملی). چند روز قبل از آشوب سال 88 تیتر اول کیهان این بود «این هشدار را جدی بگیرید؛ آخرین پرده سناریوی افراطیون، آشوب پس از شکست» که دقیقا اتفاق افتاد. شکست برجام و اجرای مخفیانه سند 2030 و خیلی چیزهای دیگر که تمامی بوقوع پیوستند قسمتی از تحلیل های کیهان بود که همگی قبل از وقوع اطلاع رسانی می شد. برای بررسی صحت این گفتار کافی است آرشیو کیهان را مطالعه کنید. شریعتمداری غیب گو نیست ولی توطئه های دشمن را بسیار خوب می شناسد اگرچه محبوب بعضی از افراد نباشد.
Iran, Islamic Republic of
من تحلیلگری شریعتمداری را در یک کفه و تمامی اصلاح طلبان را در یک کفه میگذارم.
هاشمی
United States
آقا سید مهدی سلام برشما
آن شب که در بحبوحه انتخابات سال ۸۸ شریعتمداری در مسجد سید اصفهان آن صحبت ها را کرد بنده هم آنجا بودم
نکنه شما هم همشهری ما و اصفهانی هستی
Iran, Islamic Republic of
آقای ..ر 100 روز داره تمام میشه نگران آبروش هستیم
Iran, Islamic Republic of
کسیکه خودشو در همه امور صاحبنظر میدونه چیزی سرش نمیشه‌ . بیشتر فکر کن شریعتمداری و کمتر حرف بزن.
کیوان
Iran, Islamic Republic of
این خلق الله به ظاهر روشنفکر هر موقع کم میارن با قلمبه گویی ضمن اینکه می خوان خودشونو سبک کنن سعی دارن خودشونو خیلی متفکر و فهیم جلوه بدن. پرفسور متنی که آقای شریعتمداری نوشته تماما ادعاهای روحانیه. شما سعی کن کمتر لیچار بار کنی برای یه دفعه هم شده از برج عاج بیایی پایین دقیق بگی کجای نوشته ایشان، کدوم پاراگراف کدوم سطر خطا است و خلافه؟ اینقدر خودتونو فکور جلوه ندید آدم حالش بهم می خوره
آجرلو
Iran, Islamic Republic of
او نظر که می‌دهد، با استدلال و منطقی نظر می‌دهد.
مشی مدعیان اصلاح و اعتدال همواره این بوده و هست که وقتی در برابر سوالهای منطقی قرار می‌گیرند و چون دستشان از پاسخ خالی است، سعی می‌کنند با تخریب و نیش و کنایه، از پاسخ دادن فرار کنند.
Iran, Islamic Republic of
فرمون این دولت نمی چرخه؛
الکی پند ندید و موعظه نکنید.
هدف این بوده تا ما نسل 60 و 70 ای ها پیر و از کار افتاده بشیم و همچنان بیکار باشیم.
این بلایی بود که بخشی از همین نسل و پدر و مارانشان سر خودشون و ما آوردند.
...
هاشمی
United States
بعضی از توهین های آقای روحانی به منتقدان
بی‌سواد، بی‌شناسنامه، مزدور، کاسب تحریم‌، کودک‌صفت، حسود، بزدل، ترسو، جیب‌بر، بی‌قانون، مستضعف‌ فکری، بیکار، متوهم، غوطه‌ور در فساد، سوءاستفاده‌گر، خرابکار، عقب‌مانده، تازه به دوران رسیده، عصر حجری، هوچی‌باز، منفی‌باف، یأس‌آفرین، ناشکر، باید به جهنم بروند»! و... اخیرا انقلابیون نفهم!، یک مشت لات!
Iran, Islamic Republic of
تمام این صفات مصداق بارز دوستداران خود دولته
United Kingdom
باز این بابا حرف زد.بخدا حرف نزنی سنگینتری
110
حرف حق تلخ هست عين ته خيار
رضا
Iran, Islamic Republic of
امثال شما به فقط گوينده كاردارند نه حرف گفته شده!! براي فهميدن اين حرفها و قضاوت در مورد آن، فقط كافيه موقع خوندنشون دكمه انصاف و وجدان رو روشن كنيد و همزمان دكمه تعلقات و تعصبات سياسي رو خاموش كنيد . خيلي سخت نيست امتحان كنيد!
Iran, Islamic Republic of
آب یخ بفرستم؟
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج حسین شریعتمداری سردار قلم .
Iran, Islamic Republic of
خیلی از حرف حق بهت فشار میاد برو بمیر....
United States
خدا حفظ این مردو. کاش ده ها از این مردا تو کشور بود.
Iran, Islamic Republic of
درست میگی جنابعالی در مورد اقتصاد باید گفت اوضاع نابسامان و این دولت و رییس جمهور هم بشدت مورد انتقاد و گله است و البته نمایندگان مجلسمون هم مثل همیشه در مجلس خواب تشریف دارند اما امثال تو یکی هر روز منفور تر میشی چون از سر دلسوزی برای مردم حرفی رو نمی رنی...
چون حرف حق تلخه
Iran, Islamic Republic of
از نظر شما شاید کیهان بد باشد ولی همیشه در مسیر اسلام بوده
ف
Iran, Islamic Republic of
ای کاش میگفتین از سر چی این حرفا رو میزنه !!!!!!!!!!!!تا دیگه مطالب بسیار بجاشون رو که از ته دل همه مردم بر میاد و نمیتونن جایی به گوش اقایون برسونن رو دیگه نخونیم.خدا حفظشون کنه.
Iran, Islamic Republic of
سخن کز دل بر آید لا جرم بر دل نشیند
کیوان
Iran, Islamic Republic of
حاج حسین سروره تا چشه غربزده ها دراد
....
و...این است نتیجه رای به کاندیدای مورد حمایتا صلاح طلبان وغرب وآمرییییییییییییییکا
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
جناب شریعتمداری , هزاران وعده از از اهداف انقلاب نیز محقق نشده آیا باید برگردیم ؟
هاشمی
United States
چون به افراد دلسوز رای ندادیم اهداف انقلاب محقق نشد جناب مازندرانی
باید در رای دادن بیشتر دقت کنیم
Iran, Islamic Republic of
مگر ششما بر نگشتید؟
علی اصفهانی
Iran, Islamic Republic of
از کوزه همان برون طراوت که در اوست . اینها اعمال غرب هستند وچاره ای جز فرمانبرداری ندارند.هدف براندازی نظام است.
United States
این اقای شریعتمداری چقدر ساده هست که فکر میکنه روحانی از روی ریلی که براش چیده شده بیرون میاد. اتفاقا تک گاز تا آخرش میره که ماموریت را به سرانجام برسونه.
Iran, Islamic Republic of
ساده مردمی هستن که به لیبرال ها رای میدهند و توقع بهبود معیشت و اقتصاد رو دارند !
Iran, Islamic Republic of
ببینید با مردم چه کردید که مردم از شما به روحانی پناهنده شده اند
سید مهدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام، گمان می کنم شما تازه با آقای روحانی آشنا شده اید و از قبل او را نمی شناخته اید. چون اگر او را و اصلاح طلبان را می شناختید، می دانستید که تندروترین افراد اوایل انقلاب اتفاقا همان کسانی هستند که افرادی نظیر شما از 40 سال عمر انقلاب 32 سال کشور را به دست آنها سپرده اند و حالا فکر می کنند که از تندروی به اعتدال پناه برده اند در حالیکه هر از گاهی با نام جدید و سوء استفاده از فراموشی تاریخی مردم ایران، ملت را فریب می دهند و دوباره بر مسند قدرت می نشینند. کافی لیست وزرا و معاونین دولتها را در این چهل سال مرور کنید تا ببینید فقط جابجایی داشته اند و گاهی با نام اصلاح طلب، کارگزاران سازندگی، روحانیون مبارز و جناح چپ و حالا هم اعتدال بر سر کار آمده اند.
Iran, Islamic Republic of
آقای محترم لطفاً معنای لیبرال را اعلام کن.
علی
Iran, Islamic Republic of
کسی که از انجام کوچکترین کار برای مردم عاجز است نباید از او انتظار داشت این ریئس فقط برای ریاست است نه خدمت کردن تا مردم هم همین را می خواهند کاری نمیشود کرد
ندیمی
Iran, Islamic Republic of
درود بر حسین شریعتمداری بزرگ
طی این 5 سال که روحانی در راس کار اجرایی بوده شاهد این موارد بوده ایم که همه اش به دلیل بی تدبیری ایشان و تیمشان است:
فقر - بیکاری - گرانی شدید - تورم کمرشکن - فحشا - بدحجابی - اعتراضات روزافزون - نابودی صنعت - به هم ریختگی بازار - گور خوابی - کارتن خوابی - فاضلاب خوابی - از بین رفتن عزت ملی - وابستگی شدیدتر به بیگانگان - غارت بیت المال - اختلاس - زباله خواری - بیچارگی و درماندگی مردم - مشکلات مسکن و صدها معضل دیگر که همچنان رو به افزایش است. متاسفانه مجلس هم آن طور که باید و شاید با دولت و زرا برخورد جدی نمیکند
Iran, Islamic Republic of
حقوقدانها و فقهای شورای نگهبان بر اساس چه معیاری این آقا رو از فیلتر شورای نگهبان عبور دادند و تائید صلاحیت کردند. باید جوابگوی این خسران باشند.
Iran, Islamic Republic of
این آقا تایید شد احمدی نژاد تایید نشد. عجب دنیایی است نازنین
Iran, Islamic Republic of
احتمالا بیلتر شکن داشته ای ناقلا!
Iran, Islamic Republic of
اين دولت كلا حرف زد و كاري نكرد نمونه برند كابينه وزير مسكن يك لانه مرغ در پنج سال نساخت .اين كه برند بود واي بحال بقيه هفته اي دوساعت سركار ميرفتند انهم براي جلوي دوربين رفتن
رضا
Iran, Islamic Republic of
جناب جهان نيوز!! ميشه بفرماييد نظر من حاوي چه توهيني بود كه چاپ نميكنيد؟!!
Iran, Islamic Republic of
آقا جان کمکی خوش بین باش صبر کن 100 روز تمام بشه مگر 6 ماهه دنیا آمدی ؟
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
salman
Iran, Islamic Republic of
بابا وعده ها رو بی خیال / ما توی تامین خوراک روزانه موندیم شما وعده ها رو میشمارید؟؟؟ بابا خیلی خوشید به خدا
Iran, Islamic Republic of
خب درست انتخاب میکردید که تو این روزانه نمونید
Iran, Islamic Republic of
یکی ازبهترین سرمقاله های کیهان وحسین شریعمتداری که صددرصدعین حقیقت رونوشته بود
Iran, Islamic Republic of
الحمدالله که رییسی رای نیاورد وگرنه ازحمله اسکندر به ایران تا مشکلات امروزراگردن ایشان می انداختند..
Iran, Islamic Republic of
بخورید و ببرید از بیت المال
که حضرت امیرالمونین ع مولای مسلمانان(نه مولای شما) فرمود«به خدا قسم من از بیت المال شما درهمی برای خود نخواهم گرفت مادامی که یک درخت خرما در مدینه داشته باشم»
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
من نمیدانم تو این مملکت چه خبره ؟؟؟!!!!!!!!!!!
آقای حسین شریعتمداری سر پیازه یا ته پیازه
ایشان اول باید جواب مفت خوری خودش و به مردم بدهد بعد در مورد دیگرا و در حد تکلیف قانونی خودش اظهار نظر کند ؟
روده درازیهای این آقا چه بهره ای به مردم یا دینمردم دارد جز نفاق افکنی و فرافکنی حتی یک کلمه راست به دهنش یا به قلمش نیومده؟
چون فقط به دنبال زنده کردن جناه مرده خودشان هستند
اینها دلشان به مردم و رهبری و مملکت نسوخته فقط جیبشان و جناحشان اهمیت دارد.وای به به احوال این نفاق افکنان خوارج مسلک
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran, Islamic Republic of
هیس!
رسولی
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیس جمهور : از خواب گران خواب گران خواب گران خیز از خواب گران خیز آقای روحانی تا کی می خواهی به کدخدا دل ببندی به ملت دل ببند و یقین داشته باش جواب می دهد و ملت هشتاد میلیونی با پشتیبانی ولی خود تو را تنها نگه نمی گذارد . از خواب گران خیز .
United Arab Emirates
....