سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

تداوم پیشروی های ارتش سوریه در حومه السویداء

شنبه ۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۵
کد مطلب: 621958
منابع سوری از پیشروی های ارتش سوریه در حومه السویداء و حملات خمپاره ای تروریستها به روستای حران در غرب این استان خبر دادند.
تداوم پیشروی های ارتش سوریه در حومه السویداء
به گزارش جهان نيوز به نقل  از النشره، منابع سوری اعلام کردند: گروههای تروریستی در حومه شرقی درعا با خمپاره به روستای حران در حومه غربی السویداء شلیک کردند.

این منابع از ادامه عملیات ارتش سوریه در حومه شمال غربی السویداء و تسلط ارتش سوریه بر روستای المدوره پس از نبرد با گروههای تروریستی خبر دادند.

بر اساس این گزارش؛ ارتش سوریه مواضع گروههای تروریستی را در شهرک صما هدف قرار داد و از محور شهرک های دیر داما، الشیاح و البستان به سوی المدوره و روستاهای مجاور آن پیشروی کرد.
ارتش سوریه مواضع گروههای تروریستی را در منطقه الحراک در حومه شرقی درعا زیر آتش سنگین قرار داد.

منابع سوری از تسلط ارتش این کشور بر روستاهای العلالی، برغشه، الشیاحات در حومه شمال غربی السویداء پس از درگیری شدید با تروریستهایی که در این مناطق قرار دارند، خبر دادند.

همزمان منابع وابسته به مخالفان سوری، به درگیری میان گروه موسوم به ارتش آزاد سوریه و گروههای مرتبط با داعش در اطراف شهرک های الجبیلیه، الشیخ سعد و جلین در حومه غربی درعا اشاره کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *