پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

اینفوگرافیک/ سفره ایرانی‌ها چقدر تغییر کرده است؟

شنبه ۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۱
کد مطلب: 621950
بخش اعظمی از هزینه‌های خانوارها صرف سبدمواد غذایی می شود. تغییرات قیمت 11 گروه کالایی در هفته سوم خرداد و درصد تغییر نسبت به هفته دوم خرداد و مدت مشابه ماه قبل و پارسال نشان می دهد سفره ایرانیان چقدر در این مدت تغییریافته است.
به گزارش جهان نيوز،  بخش اعظمی از هزینه‌های خانوارها صرف سبدمواد غذایی می شود. تغییرات قیمت 11 گروه کالایی در هفته سوم خرداد و درصد تغییر نسبت به هفته دوم خرداد و درصد تغییر نسبت به مدت مشابه ماه قبل و درصد تغییر نسبت به سال گذشته نشان می دهد که سفره ایرانیان چقدر در این مدت تغییر پیدا کرده است.
 


منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
Iran, Islamic Republic of
مگر سفره ایی هم مانده که بخواهد تغییر کرده باشد به همت دولت محترم و مسوولان محترم مملکت اون سفره کوچکی که از قبل مانده بود به باد رفت فقیر فقیرتر شد و قشر متوسط جایگزین فقیر شد و قشر غنی و نجومی بگیران و اختلاس کنندگان و غارتگران این ثروت عظیم مردم فهم و و لایی و همیشه در خط مقدم غنی تر و تنومندتر و فربه تر شد ند