جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

خط و نشان بلژیک برای مدعیان قهرمانی جام

صعود بلژیک با تحقیر تونس قطعی شد
شنبه ۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب: 621932
تیم ملی بلژیک در دومین دیدار در جام جهانی مقابل تونس به پیروزی پرگل دست یافت.
خط و نشان بلژیک برای مدعیان قهرمانی جام
به گزارش جهان نيوز، تیم‌های بلژیک و تونس از گروه G مسابقات جام جهانی 2018 روسیه امروز از ساعت 16:30 در ورزشگاه اوتکریتی آرنا به مصاف هم رفتند که بلژیک با نتیجه 5 بر 2 تونس را درهم کوبید و صعودش را به مرحله بعد قطعی کرد.

گل‌ها: آزارد(6)و(50) و لوکاکو(16) و(45+4)  بتشوایی(90) بلژیک-برون(18) الخزری (93) تونس
داور: آنتونیو ماروفو از کشور آمریکا
اخطارها: فرجانی ساسی(14) تونس
اخراج:

ترکیب بلژیک: کورتوا، توبی الدرویرلد، ورتونگن، منیر، بویاتا، ویتسل، دی بروین، کاراسکو، لوکاکو(59-فلینی)، آزارد(68-باتشوای) و مرتنز(85-تیلیمانس).

ترکیب تونس: بن مصطفی، بن یوسف، مریاح، برون(23-النقاز)، معلول، بدری، ساسی(59 ساسی)، سخیری،خائوی، بن یوسف(41-بن علوان) و الخزری.

شرح نیمه اول
بلژیکی ها خیلی زود مزد بازی خوبشان را مقابل تیم اول قاره آفریقا گرفتند و در دقیقه 5 بازی ادن آزارد، کاپیتان و ستاره اول شیاطین سرخ یک حرکت انفجاری انجام داد و مدافع تونس را مجبور به خطا در داخل محوطه جریمه کرد و یک پنالتی به دست آورد. ستاره چلسی خودش پشت پنالتی ایستاد و با یک ضربه فنی دروازه تونس را باز کرد تا بلژیک با نتیجه یک بر صفر پیروز میدان باشد. در ادامه بلژیکی ها بوسیله لوکاکو در دقیقه 16 بازی با یک شوت تماشایی دروازه تونس را باز کردند.

اما تونسی ها ناامید نشدند و خیلی زود در دقیقه 18 بازی بعد از گذشت 2 دقیقه از دریافت گل دوم‌شان گل اولشان را با ضربه سر دیلان برون به ثمر رساندند. بلژیک دست بردار نبود و لوکاکو در دقیقه 44+4 گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا بلژیک با برد قاطع به رختکن برود.

شرح نیمه دوم 
بلژیک علی رغم برتری قاطع در نیمه اول بازی ولی دست بردار نبود و نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و خیلی زود در دقیقه 50 بوسیله ادن آزارد، کاپیتانش به گل رسید و ستاره چلسی مثل ستاره منچستر یونایتد  دبلکرد. در دقایق پایانی بازی بلژیک بوسیله باتشوایی دروازه تونس را بار دیگر باز کرد. شیاطین سرخ با این برد قاطع 6 امتیازی شدند و صعودشان به مرحله بعد جام جهانی قطعی شد و کار تونس نیز تمام شد و از این رقابت ها حذف شدند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید
Iran, Islamic Republic of
کاش تیم ما هم ۵ بر ۲ به اسپانیا می باخت. فوتبال تدافعی یعنی ضد فوتبال. اگر فوتبال بازی می کردیم و گل هم می خوردیم اشکالی نداشت.